«Bérnié, το άρωμα του λαού»: Viral έγινε το βίντεο που «διαφημίζει» το eau de toilette του Μπέρνι Σάντερς

0

Ο Πρόεδρος Τραμπ και ο δισεκατομμυριούχος Μάικλ Μπλούμπεργκ δεν ήταν οι μόνοι που είδαν διαφημιστικό τους σποτ να κάνει πρεμιέρα την Κυριακή του Super Bowl. Το ίδιο συνέβη και με τον Μπέρνι Σάντερς.

Μόνο που το διαφημιστικό βιντεάκι που τον αφορούσε δεν προβλήθηκε στην τηλεόραση κατά την διάρκεια της μετάδοσης του τελικού του αμερικανικού ποδοσφαίρου (όπου το κόστος του διαφημιστικού χρόνου φτάνει στα ουράνια) αλλά online, στο YouTube και στις πλατφόρμες των social media, όπου γρήγορα έγινε viral.

Δεν πρόκειται καν για επίσημο διαφημιστικό σποτ ούτε και προέρχεται από τους υπεύθυνους για την προεκλογική καμπάνια του Μπέρνι Σάντερς, αλλά από υποστηρικτές του με έντονη αίσθηση του χιούμορ.

Σύμφωνα με την δημιουργό του «διαφημιστικού» και οπαδό του 78χρονου γερουσιαστή, την κωμικό και σκηνοθέτρια Amber Schaefer, στόχος ήταν να απεικονιστεί το εύρος της βάσης των υποστηρικτών του Σάντερς.

Στο βίντεο, το οποίο παρουσιάζεται ως ατμοσφαιρική διαφήμιση αρώματος, εμφανίζονται νεαρά άτομα με λευκά λινά ρούχα να στροβιλίζονται ανέμελα και να χαϊδεύουν υπαινικτικά ένα μπουκαλάκι άρωμα που αντί για καπάκι έχει το κεφάλι του Μπέρνι Σάντερς, ενώ συγχρόνως καίνε τα έγγραφα που πιστοποιούν τα υπέρογκα φοιτητικά τους δάνεια.

«Bérnié, το άρωμα του λαού»: Viral έγινε το βίντεο που «διαφημίζει» το eau de toilette του Μπέρνι Σάντερς Facebook Twitter

«Σας παρουσιάζουμε το Bérnié (προφέρεται «Μπερνέ»), το άρωμα του λαού», ακούγεται να λέει ψιθυριστά μια φωνή.

Πρόκειται για πλάκα; Για τρολιά;

Για πλάκα (εν μέρει) ναι, για τρολιά όχι. Σύμφωνα με την δημιουργό του «διαφημιστικού» και οπαδό του 78χρονου γερουσιαστή, την κωμικό και σκηνοθέτρια Amber Schaefer, στόχος ήταν να απεικονιστεί το εύρος της βάσης των υποστηρικτών του Σάντερς.

Το σλόγκαν του «διαφημιστικού» είναι «Ζήσε την γλυκιά εμπειρία του δημοκρατικού σοσιαλισμού με το νέο Eau de Toilette που 'δεν είναι για μένα, αλλά για μας'».

«Bérnié, το άρωμα του λαού»: Viral έγινε το βίντεο που «διαφημίζει» το eau de toilette του Μπέρνι Σάντερς Facebook Twitter

Το βίντεο γυρίστηκε στις αρχές Ιανουαρίου από μια ομάδα εθελοντών που απάντησαν στην σχετικό κάλεσμα που έκανε η Schaefer στο Instagram και αποτελεί υπόδειγμα "grass roots guerrilla marketing", λειτουργώντας παράλληλα με μια άλλη καμπάνια στα social media υπέρ του Μπέρνι Σάντερς που ξεκίνησε ως πλάκα την προηγούμενη εβδομάδα με τίτλο/hashtag #HotGirlsForBernie (για να ακολουθήσει το #HotBoysForBernie), και αντικατοπτρίζει την αντίληψη της πιο νεανικής, προοδευτικής και «ψαγμένης» δημογραφικής ομάδας του εκλογικού σώματος.

Με στοιχεία από τους New York Times

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ