Κι ενώ πλέον τα άτομα που ανήκουν στην αποκαλούμενη Generation Z μπαίνουν σιγά σιγά στην αγορά εργασίας, τα βιογραφικά τους διαφέρουν αρκετά από τα αντίστοιχα προηγούμενων γενεών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με άρθρο της Wall Street Journal, οι νέοι στην προσπάθειά τους να διακριθούν στην αγορά εργασίας χρησιμοποιούν πολλές φορές αντί για μια δική τους φωτογραφία τα λεγόμενα bitmojis, που είναι άβαταρ και παραπέμπουν σε χαρακτήρες από καρτούν. 

 

Ασφαλώς, τα άτομα της iGen δεν φαίνεται να υιοθετούν το παραδοσιακό στιλ των βιογραφικών στα οποία κυριαρχούσαν οι ασπρόμαυροι χρωματισμοί και το γενικότερο στήσιμο με bullet points, αλλά αντιθέτως προτιμούν τα πολλά χρώματα και την προσθήκη άλλων στοιχείων, όπως τα logos, ελπίζοντας ότι το δικό τους βιογραφικό θα είναι αυτό που τελικά θα ξεχωρίσει. 

 

Μάλιστα, οι δημιουργοί αυτών των πρωτότυπων βιογραφικών δείχνουν αρκετά αισιόδοξοι με τη νέα αυτή τάση, ενώ ο 23χρονος Valentino Bogliacino Bueno, αν και δεν έχει ακόμη χρησιμοποιήσει bitmoji για το CV του, ανέφερε στην WSJ ότι "Αυτό πιστεύω πως είναι το μέλλον των βιογραφικών". 

 

 

 

Βεβαία, αξίζει να σημειωθεί ότι "η εμφάνισή μας έχει μηδενική σημασία στη θέση που διεκδικούμε και γι'αυτό τον λόγο οι φωτογραφίες, τα bitmojis ή άλλα τέτοια τεχνάσματα στρέφονται εις βάρος του εκάστοτε υποψηφίου", ισχυρίζεται η υπεύθυνη ανθρώπινου δυναμικού της εταιρίας HubSpot, Katie Burke.

 

Mε στοιχεία από το Futurism