ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Νύχτες Πρεμιέρας 2020: Κόντρα σε όλες τις αντιξοότητες

Νύχτες Πρεμιέρας 2020: Κόντρα σε όλες τις αντιξοότητες Facebook Twitter
Πολυαναμενόμενη και σίγουρα οσκαρικού ενδιαφέροντος και η πρεμιέρα του «Ammonite» του Φράνσις Λι, ενός λεσβιακού δράματος εποχής με τις Κέιτ Γουίνσλετ και Σίρσα Ρόναν.
0

Στη δυσκολότερη συγκυρία της 26χρονης πορείας του, το φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας έχει επιδείξει αξιοθαύμαστη επιμονή να παραμείνει πιστό στο ραντεβού με τους χιλιάδες φανατικούς οπαδούς του, επιμονή που, όπως επισήμανε ο καλλιτεχνικός του διευθυντής, Λουκάς Κατσίκας, στην πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, οφείλεται εν πολλοίς στη μεγάλη αγάπη που έχουν οι εργαζόμενοι σε αυτό για το προϊόν τους και για το ίδιο το σινεμά.

Έτσι, εκτός του ότι το πρόγραμμά του δεν υστερεί ποσοτικά και ποιοτικά σε σχέση με αυτά των προηγούμενων ετών και αποτελεί μία από τις πρώτες κινηματογραφικές διοργανώσεις παγκοσμίως, μετά τη Βενετία και το Τορόντο, που μετά την έλευση της πανδημίας θα πραγματοποιηθούν με φυσική παρουσία στις αίθουσες, ο σχεδιασμός του φάνηκε εξαρχής ότι είχε καλύψει όλα τα ενδεχόμενα: ενώ η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας εξέδιδε νέα περιοριστικά μέτρα που περιλάμβαναν τη 14ήμερη παύση λειτουργίας των κλειστών κινηματογράφων σε όλη την Αττική μόλις δύο εικοσιτετράωρα από την ανακοίνωση του φετινού προγράμματος, τα αντανακλαστικά των υπευθύνων του φεστιβάλ λειτούργησαν ταχύτατα και μετέφεραν τις προβολές που είχαν οριστεί για Δαναό, Όπερα και Αττικόν σε ισάριθμα θερινά (Αίγλη Ζαππείου, Άνεσις, Αθηναία). Συνεπώς, μαζί με τη Ριβιέρα, το Τριανόν, το Λαΐς και τη Στέλλα, οι Νύχτες Πρεμιέρας φέτος θα πραγματοποιηθούν σε επτά θερινά και η ομάδα του φεστιβάλ ετοίμασε πυρετωδώς το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα, λίγες μέρες μόλις πριν από την έναρξη.

Παράλληλα, έχει διαμορφωθεί για πρώτη φορά και η ειδική online πλατφόρμα του (online.aiff.gr) που εξασφαλίζει συγκεκριμένο αριθμό geo-blocked προβολών για πάνω από 20 ταινίες, ώστε οι θεατές που δεν μπορούν να προσέλθουν στις αίθουσες να απολαύσουν κι εκείνοι κάποιες από αυτές με χαμηλό αντίτιμο ενοικίασης 3 ευρώ.

Είναι πολύ σημαντικό να σημειωθεί πως το φεστιβάλ θέτει ως προτεραιότητά του την ασφάλεια των θεατών και των εργαζομένων του, συνεπώς θα τηρηθούν αυστηρά όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα που έχουν οριστεί από την πολιτεία, σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις


Το πρόγραμμα επιφυλάσσει και φέτος όλα τα συστατικά που κάνουν τις Νύχτες ακαταμάχητες: μεγάλες πρεμιέρες, ταινίες που ξεχώρισαν στα διεθνή φεστιβάλ, τον αφρό των διεθνών ντοκιμαντέρ, φιλμ μουσικού ενδιαφέροντος, τις καλύτερες ελληνικές μικρού μήκους της πρόσφατης παραγωγής, προσεκτικά στημένα αφιερώματα και, βέβαια, δύο διαγωνιστικά τμήματα από τα οποία θα προκύψει η Χρυσή Αθηνά για καλύτερη ταινία μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ, καθώς και τα υπόλοιπα βραβεία του φεστιβάλ.

Νύχτες Πρεμιέρας 2020: Κόντρα σε όλες τις αντιξοότητες Facebook Twitter
Η αυλαία ανοίγει με το «Nomadland» της Κλόι Ζάο, που η νέα της ταινία αναμένεται να φέρει ξανά τη Φράνσις Μακντόρμαντ στα Όσκαρ.


Έχοντας εξασφαλίσει, λοιπόν, τα μεγάλα βραβεία των δύο σημαντικότερων διεθνών κινηματογραφικών διοργανώσεων που πραγματοποιήθηκαν το 2020, τη Χρυσή Άρκτο του Βερολίνου και τον πρόσφατο Χρυσό Λέοντα της Βενετίας, οι Νύχτες Πρεμιέρας φέρνουν και φέτος τη λάμψη των μεγάλων φεστιβάλ στην Αθήνα. Η αυλαία ανοίγει με το Nomadland της Κλόι Ζάο, παλιάς γνώριμης του φεστιβάλ, που προ τριετίας κέρδισε τη Χρυσή Αθηνά με το Rider. Η νέα της ταινία αναμένεται να φέρει ξανά τη Φράνσις Μακντόρμαντ στα Όσκαρ. Λίγο πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας, το There is no evil του Ιρανού Μοχάμαντ Ρασούλοφ έφευγε από την Μπερλινάλε με την ανώτερη διάκριση, ακόμα μία αναγνώριση για το σινεμά του δημιουργού του, τον οποίο πολεμάει με μένος το καθεστώς της χώρας του.

Πολυαναμενόμενη και σίγουρα οσκαρικού ενδιαφέροντος και η πρεμιέρα του Ammonite του Φράνσις Λι (God's own country), ενός λεσβιακού δράματος εποχής με τις Κέιτ Γουίνσλετ και Σίρσα Ρόναν, αλλά και του πανέμορφου Η νύμφη του νερού του Γερμανού Κρίστιαν Πέτζολντ που επίσης διακρίθηκε στο Βερολίνο με την Αργυρή Άρκτο ερμηνείας για την Πόλα Μπέερ, ενώ γνήσια αξιοπερίεργο δείχνει το βασισμένο σε πραγματικά περιστατικά Μία απ' αυτές τις μέρες, του Μπάστιαν Γκούντερ, το οποίο περιγράφει την τραγική κατάληξη μιας ετήσιας «γιορτής» στο Τέξας, όπου οι συμμετέχοντες προσπαθούν να κερδίσουν ένα φορτηγάκι, κρατώντας τα χέρια τους πάνω του όσο περισσότερο μπορούν.

Νύχτες Πρεμιέρας 2020: Κόντρα σε όλες τις αντιξοότητες Facebook Twitter
Το «There is no evil» του Ιρανού Μοχάμαντ Ρασούλοφ έφευγε από την Μπερλινάλε με την ανώτερη διάκριση.
Νύχτες Πρεμιέρας 2020: Κόντρα σε όλες τις αντιξοότητες Facebook Twitter
Το γαλλικό «Gagarine», το μεγάλου μήκους ντεμπούτο των Φανί Λιατάρ και Ζερεμί Τρουί.


Από τις 13 ταινίες του Διεθνούς Διαγωνιστικού ξεχωρίζουμε το γαλλικό Gagarine, το μεγάλου μήκους ντεμπούτο των Φανί Λιατάρ και Ζερεμί Τρουί, που μας μεταφέρει στη σκληρή πραγματικότητα των παρισινών προαστίων (επίσημη επιλογή για το φετινό Φεστιβάλ Καννών που δεν πραγματοποιήθηκε), το αμερικανικό Μεταξύ Ανδρών, επίσης ντεμπούτο του Έρικ Στιλ, για την επεισοδιακή ενηλικίωση ενός Ρωσο-εβραίου στη Νέα Υόρκη των '80s, το Αυτό δεν είναι ταφή, είναι ανάσταση του Λεμοχάνγκ Τζερεμάια Μοσέσε από το Λεσότο, που μας συστήνει μια άγνωστη (γεωγραφικά και κινηματογραφικά) γωνιά του πλανήτη, και το animation Γιόσεπ, πρώτη ταινία του αναγνωρισμένου σκιτσογράφου της «Monde», Ορέλ, που εξιστορεί τη ζωή του σπουδαίου καλλιτέχνη, αντιφασίστα και εραστή της Φρίντα Κάλο, Γιοσέπ Μπαρτολί.

Νύχτες Πρεμιέρας 2020: Κόντρα σε όλες τις αντιξοότητες Facebook Twitter
«Οι σκύλοι του Διαστήματος» των Έλσα Κρέμσερ και Πίτερ Λέβιν για τα αδέσποτα που οι Σοβιετικοί έστελναν στο Διάστημα.


Από το Διαγωνιστικό Τμήμα των Ντοκιμαντέρ σημειώστε τα Γιατί Χοροπηδώ του Τζέρι Ρόθγουελ για έναν 13χρονο αυτιστικό που συνέγραψε το ομώνυμο βιβλίο, το Ο μικρός Σαμεντί της Παλόμα Σερμόν-Νταΐ για έναν 43χρονο τοξικοεξαρτημένο που ζει με τη μητέρα του και το Οι σκύλοι του Διαστήματος των Έλσα Κρέμσερ και Πίτερ Λέβιν για τα αδέσποτα που οι Σοβιετικοί έστελναν στο Διάστημα. Στο τμήμα Icons θα δούμε ταινίες που κάνουν focus σε προσωπικότητες όπως ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ (Ο Κιούμπρικ με δικά του λόγια), ο Τρούμαν Καπότε (Τα απόρρητα του Τρούμαν Καπότε), ο Αντρέι Ταρκόφσκι (Αντρέι Ταρκόφσκι: Σινεμά σαν προσευχή), ο Φεντερίκο Φελίνι (Ο Φελίνι των πνευμάτων) και ο Banksy (Στα ίχνη του Banksy). Το διαχρονικά αγαπημένο τμήμα των μουσικών ταινιών περιλαμβάνει φέτος, μεταξύ άλλων, δημιουργίες για την Μπίλι Χόλιντεϊ (Μπίλι), τον Μάρκο Βαμβακάρη (Μάρκος), τη viral σκηνή του Soundcloud Rap (American Rapstar) και το θρυλικό βρετανικό Στούντιο Ρόκφιλντ.

Νύχτες Πρεμιέρας 2020: Κόντρα σε όλες τις αντιξοότητες Facebook Twitter
Tο animation «Γιόσεπ», πρώτη ταινία του αναγνωρισμένου σκιτσογράφου της «Monde», Ορέλ, που εξιστορεί τη ζωή του σπουδαίου καλλιτέχνη, αντιφασίστα και εραστή της Φρίντα Κάλο, Γιοσέπ Μπαρτολί.


Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει μια σειρά ταινιών που «κουμπώνουν» στις ιδιαίτερες συνθήκες που ζούμε τους τελευταίους μήνες. Έτσι, το μεγάλο φετινό αφιέρωμα του φετινού φεστιβάλ με τίτλο «Το σινεμά ονειρεύεται» προέκυψε από την ανάγκη να βρεθούμε ξανά στις αίθουσες και την παραδοχή της μοναδικής ικανότητας που έχει ο κινηματογράφος να αντικρίζει τον κόσμο γύρω του και να τον μεταλλάσσει. Το αφιέρωμα περιλαμβάνει 17 «ονειρικές ταινίες» που σίγουρα θέλουμε να (ξανα)δούμε στις αίθουσες: το Χρώμα του Ροδιού του Σεργκέι Παρατζάνοφ, το Πέρσι στο Μάριενμπαντ του Αλέν Ρενέ, την Ώρα του λύκου του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν, το Κογιανισκάτσι του Γκόντφρεϊ Ρέτζιο, το Μπάρτον Φινκ των αδερφών Κοέν, το Ιερό Βουνό του Αλεχάνδρο Χοδορόφσκι, το Liquid Sky του Σλάβα Τσούκερμαν, το Enter the void του Γκαρσπάρ Νοέ, το Mulholland Drive του Ντέιβιντ Λιντς κ.ά.

Το δεύτερο ενδιαφέρον αφιέρωμα της φετινής διοργάνωσης δίνει carte blanche στους συνεργάτες του εμβληματικού περιοδικού «Βαβέλ» να επιλέξουν τις αγαπημένες τους ταινίες (Σατυρικόν του Φεντερίκο Φελίνι, Χάρολντ και Μοντ του Χαλ Άσμπι, Ολική Επαναφορά του Πολ Βερχόφεν, μεταξύ άλλων).

Νύχτες Πρεμιέρας 2020: Κόντρα σε όλες τις αντιξοότητες Facebook Twitter
Tο «Χρώμα του Ροδιού» του Σεργκέι Παρατζάνοφ.


Είναι πολύ σημαντικό να σημειωθεί πως το φεστιβάλ θέτει ως προτεραιότητά του την ασφάλεια των θεατών και των εργαζομένων του, συνεπώς θα τηρηθούν αυστηρά όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα που έχουν οριστεί από την πολιτεία, σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις: μειωμένη πληρότητα των αιθουσών, λιγότερες προβολές ανά αίθουσα με μεγαλύτερα χρονικά κενά μεταξύ τους, ώστε να υπάρχει χρόνος για ασφαλή είσοδο/έξοδο και απολύμανση, θερμομέτρηση των θεατών κατά την είσοδο, υποχρεωτική χρήση μάσκας καθ' όλη τη διάρκεια παραμονής στην αίθουσα. Ενημερωθείτε σχετικά από το site και τα social media του φεστιβάλ.

26ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας

23 Σεπτεμβρίου - 4 Οκτωβρίου

Για περισσότερες πληροφορίες: aiff.gr και cinemagazine.gr

Οθόνες
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ