To φαινόμενο «Ασκληπιού»: Μια γειτονιά-θύμα του hype

To φαινόμενο «Ασκληπιού» – μια γειτονιά θύμα του hype Facebook Twitter
Μοιάζει απίθανο να μπορέσουμε να απαντήσουμε με ακρίβεια στο ερώτημα του γιατί αυτός κι όχι ο άλλος δρόμος κατάφερε μέσα σε τόσο λίγο καιρό να αναδειχθεί στο απόλυτο σημείο να βρίσκεσαι.
0

Θυμάται κανείς την πλατεία Αγίας Ειρήνης μερικά χρόνια πριν; Το Rooster και το κλειστό πλέον Μama Roux, το ετερόκλητο και ενδιαφέρον πλήθος που μάζευε; Έχει επιχειρήσει κανένας από εσάς να τη διασχίσει πρόσφατα, δίχως να φαίνεται σαν να συνοδεύει τουρίστες; Μέσα σε λίγα χρόνια το σημείο αυτό της πόλης μας μετατράπηκε από uber-cool σε απαγορευμένη ζώνη. Βουλιάζει ακόμη από κόσμο, ναι, απλώς από κόσμο διαφορετικό. 

Θυμάται κανείς την Ασκληπιού, ίσως τον πιο hot δρόμο της Αθήνας αυτήν τη στιγμή, πέντε χρόνια πριν; Οι κάτοικοί της, οι οποίοι μιλάνε για έναν αναπτυσσόμενο δρόμο, όπου τα μπαρ και μαγαζιά που άνοιγαν παλιά ήταν περισσότερο εσωτερικής κατανάλωσης και τους προκαλούσαν, βασικά, χαρά και ασφάλεια. Θυμάται την Ασκληπιού κανείς δέκα χρόνια πριν; Πάλι οι κάτοικοί της. Ένας λιγάκι σκοτεινός, και τη νύχτα άδειος δρόμος, με δικό του χαρακτήρα, που παρότι βρισκόταν στο απόλυτο κέντρο της πόλης κανείς δεν πρόσεχε. Μια κοπέλα μόνη, ιδιαίτερα στα χρόνια της κρίσης, θα φοβόταν να περπατήσει βράδυ από ένα σημείο και μετά. 

Αν έχεις διασχίσει την Ασκληπιού τον τελευταίο καιρό σε μέρα και ώρα αιχμής, ξέρεις πως η εμπειρία μπορεί να οδηγήσει σε κρίση πανικού ακόμα και το πιο πράο άτομο. Κάθε αγοραφοβικός, ανασφαλής, φοβισμένος άνθρωπος κάνει κάτι σαν άσκηση θάρρους κάθε φορά που προετοιμάζεται για το «άλμα» πάνω από τις ορδές κόσμου που συνωστίζονται από Διδότου μέχρι Ερεσού. Στην πραγματικότητα, το φαινόμενο της Ασκληπιού αποτελεί ένα διπλό μέτωπο: από τη μια, το φτυάρισμα του κόσμου, το οποίο αναστατώνει τις ζωές των εφαπτόμενων στα μπαρ κατοίκων. Από την άλλη, το γενικότερο gentrification και η έκρηξη τουριστικής ανάπτυξης στην περιοχή Εξαρχείων-Νεάπολης, με το πρώτο να είναι σαφώς πιο ενοχλητικό μεσοπρόθεσμα και το δεύτερο απείρως πιο επικίνδυνο μακροπρόθεσμα, όταν ολόκληρα κτίρια έχουν μετατραπεί πλέον σε αυτές τις «γκρίζες» υπάρξεις μεταξύ Airbnb και ξενοδοχείων. 

Η Ασκληπιού αποτελεί ένα case study, τόσο για την αστρονομική της δημοφιλία όσο και για το ιδιαίτερο μείγμα κόσμου που συγκεντρώνει: δεν είναι ούτε Κολωνάκι ούτε Εξάρχεια. Ή μάλλον Εξάρχεια για τους Κολωνακιώτες, Κολωνάκι για τους Εξαρχειώτες και Anarchy chic για τους τουρίστες.

Αυτοί που κατοικούν και εργάζονται στον δρόμο, και συνομιλώ μαζί τους, σημειώνουν πως η μεγάλη έκρηξη στη ροή του κόσμου της Ασκληπιού παρατηρήθηκε λίγο μετά το τέλος της πρώτης καραντίνας, με τα υπαίθρια πάρτι που διοργανώνονταν στα σκαλάκια και στον ελεύθερο χώρο γύρω από την εκκλησία του Αγίου Νικολάου, και στη Βαλτετσίου, ενώ μετά την άρση των περιορισμών στην εστίαση η κίνηση επεκτάθηκε και απλώθηκε στα γύρω μαγαζιά. Μόνο σημείο στον δρόμο-φαινόμενο στο οποίο μπορείς να σταθείς ή να αράξεις πλέον, δίχως να το πληρώσεις, παραμένει το προαύλιο της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου, ενώ το πέρασμα από τα πεζοδρόμια κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου αποτελεί, όπως ήδη ανέφερα, άθλο. Οι θαμώνες σε ορισμένα μαγαζιά σερβίρονται και όρθιοι – σύντομα και στη μέση του δρόμου. Κλείνω το μάτι εδώ και στις φανταστικές κουρτίνες που εγκατέστησε η σχετικά πρόσφατη προσθήκη της Στέπας στις τέντες της, κάνοντας το πέρασμά μας από το «βασίλειό» της ακόμη δυσκολότερο. 

To φαινόμενο «Ασκληπιού» – μια γειτονιά θύμα του hype Facebook Twitter
Το πλήθος και μόνο του κόσμου που καταφθάνει κάθε Σαββατοκύριακο στην Ασκληπιού είναι ικανό να αλλάξει την τοπογραφία της γειτονιάς, άσχετα με τις καλές προθέσεις και πρακτικές που έχουν πολλοί μαγαζάτορες. Φωτ.: Γιώργος Αδάμος/LIFO

Δεν έχουν βέβαια αποκλειστική ούτε απόλυτη ευθύνη γι' αυτά που παρατηρώ τα νέα μπαρ του δρόμου ούτε μπορούν να αστυνομεύουν με οποιονδήποτε τρόπο το πλήθος του κόσμου. Ορισμένοι από τους καταστηματάρχες μοιάζει μάλιστα να ενδιαφέρονται ενεργά να διατηρήσουν τις καλές σχέσεις που τόσα χρόνια είχαν με τη γειτονιά τους, σε μια συνθήκη η οποία «σπάει» τα ταμεία τους – αφού αυτοί είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι της ανάπτυξης στην Ασκληπιού. Το Santarosa, λίγο παραπάνω, στη γωνία Ερεσού και Ασκληπιού, έδειξε τον δρόμο υποδεχόμενο τον κόσμο του με μια διπλή πόρτα που μονώνει απόλυτα τη φασαρία, ενώ από μια ώρα κι έπειτα τα λιγοστά τραπεζοκαθίσματα για τους όρθιους μαζεύονται, για να μην παραμένει κόσμος έξω από το μαγαζί. Στα Τανίνη, αγάπη μου και Τιγρέ, σε Ιπποκράτους και Μαυρομιχάλη αντίστοιχα, βλέπει κανείς πινακίδες που παρακαλούν τους θαμώνες να μιλούν χαμηλόφωνα τις ώρες κοινής ησυχίας. 

Όμως το πλήθος και μόνο του κόσμου που καταφθάνει κάθε Σαββατοκύριακο στην Ασκληπιού είναι ικανό να αλλάξει την τοπογραφία της γειτονιάς, άσχετα με τις καλές προθέσεις και πρακτικές που έχουν πολλοί μαγαζάτορες. Παρέες συναντούν η μία την άλλη, μπερδεύονται και δημιουργούν τελικά έναν όχλο που κλείνει δρόμους και εισόδους. Οι επισκέπτες αυτοί ξεχνούν πως βρίσκονται σε μια γειτονιά με δική της ζωή και ισορροπίες και πως οφείλουν να λειτουργούν σεβόμενοι κάποιους, έστω, βασικούς κανόνες αστικής συνύπαρξης. Μια παρατήρηση που ξεκινά από τη φασαρία, που δεν προέρχεται τόσο από τη μουσική των μαγαζιών όσο από τις φωνές του κόσμου, τα απαθή βλέμματα των θαμώνων απέναντι στα αυτοκίνητα που ανεβαίνουν τον δρόμο, και φτάνει ως τα σκουπίδια: ας κοιτάξει κανείς τα ρείθρα κοντά στη Στέπα έπειτα από ένα Σάββατο βράδυ· ας παρατηρήσει τον ρυθμό με τον οποίο σκάνε νέα γκράφιτι στις γύρω πολυκατοικίες· ας μιλήσει με τους κατοίκους που ζουν κυριολεκτικά στο «μάτι του κυκλώνα»… 

CHECK To φαινόμενο «Ασκληπιού» – μια γειτονιά θύμα του hype Facebook Twitter
Μόνο σημείο στον δρόμο-φαινόμενο στο οποίο μπορείς να σταθείς ή να αράξεις πλέον δίχως να το πληρώσεις παραμένει το προαύλιο της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου. Φωτ.: Ορέστης Σεφέρογλου/ LIFO

Βρίσκω μερικούς στο τηλέφωνο και ακούω διαφορετικές ιστορίες. Μια γυναίκα έκλεισε ξενοδοχείο εκτός Αθήνας μέσα στη νύχτα για να κοιμηθεί με λίγη ησυχία, ενώ, όπως μου λέει, έχει πλέον ξεχάσει τον ύπνο με ανοιχτό το παράθυρό της. Κόσμος στα γύρω στενά συλλαμβάνει, και διώχνει συστηματικά, ανθρώπους που κατουράνε ανενόχλητοι στα παρτέρια και στις σκάλες των σπιτιών του. Άλλοι άνθρωποι όμως μου μιλάνε με χαρά για την ανάπτυξη αυτή, η οποία έδωσε νέα ζωή στη γειτονιά τους, ανέβασε τις αξίες των ακινήτων τους και τους τοποθέτησε στο κέντρο της δράσης.  

Πόσο πιθανό είναι όμως η επέλαση αυτή να μην αποδειχθεί τίποτα περισσότερο από μια βραχύβια μόδα που θα αφήσει κι άλλους δρόμους στην κατάσταση που βρέθηκαν η Τσακάλωφ και η πλατεία Αγίας Ειρήνης; Στην πραγματικότητα, δεν μπορούμε να παραλληλίσουμε αυτό που συμβαίνει εκεί με οτιδήποτε άλλο. Η Ασκληπιού αποτελεί ένα case study τόσο για την αστρονομική της δημοφιλία όσο και για το ιδιαίτερο μείγμα κόσμου που συγκεντρώνει: ούτε Κολωνάκι ούτε Εξάρχεια. Ή, μάλλον, Εξάρχεια για τους Κολωνακιώτες, Κολωνάκι για τους Εξαρχειώτες και Anarchy chic για τους τουρίστες. Μοιάζει απίθανο να μπορέσουμε να απαντήσουμε με ακρίβεια στο ερώτημα γιατί αυτός και όχι ο άλλος δρόμος κατάφερε, μέσα σε τόσο λίγο καιρό, να αναδειχθεί στο απόλυτο σημείο για να βρίσκεσαι. Ένας συνδυασμός χαμηλών ενοικίων, του diy πεζόδρομου της Βαλτετσίου, της εγγύτητας με τόπους εργασίας, των σχετικά οικονομικών ποτών αλλά και της παρουσίας των «σωστών» ανθρώπων τη σωστή στιγμή μοιάζει να εξηγεί τα πράγματα. 

Η αναζήτησή του coolness μοιάζει να είναι μια κυκλική διαδικασία, το hype είναι ένα ερπετό με πόδια και οι περισσότεροι άνθρωποι που καταφθάνουν στην Ασκληπιού, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, δεν έχουν ιδέα γιατί και πώς έφτασαν εκεί. Βρέθηκαν απλώς «για τα βάιμπζ», γιατί εδώ είναι «η φάση». Παραφράζοντας τη Samantha Jones από το «Sex and the City» και κοιτώντας το τι συνέβη στην πλατεία Αγίας Ειρήνης, θα μπορούσαμε να πούμε: πρώτα έρχονται οι γκέι, μετά τα κορίτσια και μετά το χάος (και οι τουρίστες). Κι αλίμονο σε όποιο μέρος περάσει από την περίοδο της εναλλακτικής δόξας του σε αυτή της παρακμής που μοιάζει πως νομοτελειακά θα ακολουθήσει. Όσον αφορά την Ασκληπιού, δεν βρισκόμαστε ακόμη εκεί, και πιθανώς η τόσο κεντρική τοποθεσία του μέρους να μην επιτρέψει να φτάσουμε εκεί, αλλά πλέον ξέρουμε πως όταν αρχίζουμε να αποκαλούμε κάτι cool, το έχουμε ήδη σκοτώσει. Και ο χρόνος μοιάζει να μετρά αντίστροφα για τη γειτονιά μας. 

To φαινόμενο «Ασκληπιού» – μια γειτονιά θύμα του hype Facebook Twitter
«Tourists go home»
To φαινόμενο «Ασκληπιού» – μια γειτονιά θύμα του hype Facebook Twitter
«Πλούσιοι στο Κολωνάκι»

Το καλοκαίρι προβλέπεται μάλλον φασαριόζικο για όσους ζουν πάνω-κάτω-δεξιά-και-αριστερά από όλα αυτά τα μέρη. Το παρκάρισμα είναι ξεχασμένο όνειρο και η αίσθηση της γειτονιάς κινδυνεύει να μετατραπεί σε ανάμνηση, αλλά αυτά όχι ακόμη. Το σύνθημα «όχι άλλα μαγαζιά«», το οποίο φωτογραφίζω έξω από μια βιτρίνα της Ασκληπιού (ή το «Tourists go home» ή «Κολωνάκι προς τα κει»), δείχνει και απαιτεί ένα πράγμα: να μην επιτραπεί, στον βωμό της τουριστικής και νυχτερινής ανάπτυξης, να θυσιαστούν οι γειτονιές μας. Εκτός κι αν πρέπει, τελικά, να αποδεχτούμε πως η κατάσταση αυτή είναι το αντίτιμο του να ζεις πραγματικά στο κέντρο της πόλης, σε μια πόλη τεσσάρων εκατομμυρίων κατοίκων και διπλάσιων τουριστών, οι οποίοι, παρά τις οικονομικές και κοινωνικές αντιξοότητες, μοιάζει να διαθέτουν μια αστείρευτη όρεξη για ξενύχτι. 

Το σίγουρο είναι, πάντως, πως ενώ σε όλους αρέσουν τα πάρτι, σε κανέναν δεν φαίνεται να αρέσει να ζει μέσα σε αυτά και οι κάτοικοι της Ασκληπιού έχουν μείνει τα τελευταία χρόνια να παρακολουθούν περίπου αμέτοχοι και ανήμποροι τη σαρωτική επέλαση του hype από τα σπίτια και τη γειτονιά τους, δίχως να γνωρίζουν πού και σε ποιον να απευθυνθούν.

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γιατί βγαίνουν όλοι στην Ασκληπιού;

Urban Culture / Γιατί βγαίνουν όλοι στην Ασκληπιού;

Από τις αρχές του εικοστού αιώνα ο δρόμος της Νεάπολης των Εξαρχείων υπήρξε σημείο όπου εκκολάφθηκε μέρος του αθηναϊκού μποέμ στοιχείου. Σήμερα έχει εξελιχθεί σε μια αρμονική πιάτσα εξόδου με παλιούς ενοίκους και νέα μπαρ που έχουν αναδειχθεί σε places to be για διαφορετικούς λόγους. Παράλληλα, συγκεντρώνει τους χώρους δημιουργικών ανθρώπων της πόλης, με τον καθένα από αυτούς να έχει τη δική του καλλιτεχνική ματιά.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Σημειώσεις για τη ζωή στα Εξάρχεια

Urban Culture / Σημειώσεις για τη ζωή στα Εξάρχεια

Αν υπάρχει μία γειτονιά της Αθήνας που συγκεντρώνει τα πιο παλιά στέκια, ανεξάρτητους χώρους τέχνης, ποικίλες δημιουργικές απόψεις και μια λαϊκή-σημείο συνάντησης για όλο το κέντρο της πόλης, τότε είναι αυτή που ζει μεταξύ Πανεπιστημίου και Καλλιδρομίου.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Στην εποχή του Οφθαλμού

Ιλεκτρίσιτυ / Στην εποχή του Οφθαλμού

Οι κρίσεις ευνοούν την εξουσία, διατηρώντας ένα επίπεδο φόβου μες στην κοινωνία, νομιμοποιώντας μέτρα που ανακουφίζουν τον φόβο αυξάνοντας τον έλεγχο, και δημιουργώντας ευκαιρίες για τη διοχέτευση του κεφαλαίου.
ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ
Μετά τα ερείπια της Γάζας: ποιος μπορεί να χτίσει ξανά την ελπίδα;;

Οπτική Γωνία / Η Γάζα μετά τον πόλεμο: Υπάρχει ελπίδα;

Η καθηγήτρια της Νομικής Σχολής του ΕΚΠΑ και μέλος του Κέντρου Ερευνών για το Δημόσιο Διεθνές Δίκαιο, Μαρία Γαβουνέλη, αναλύει τις προκλήσεις της ανοικοδόμησης, τον ρόλο της Ευρώπης και της Ελλάδας και το αβέβαιο μέλλον μιας λύσης δύο κρατών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πόσοι ηλικιωμένοι ζουν μόνοι και κανείς δεν τους αναζητά;

Ακροβατώντας / Πόσοι ηλικιωμένοι ζουν μόνοι και κανείς δεν τους αναζητά;

Οι μοναχικοί θάνατοι ηλικιωμένων ανθρώπων είναι ένα φαινόμενο που ολοένα εντείνεται και στη χώρα μας, όπως και σε ολόκληρο τον κόσμο. Ας μπει στον δημόσιο διάλογο, μήπως πειστούν οι αρμόδιοι ότι πρόκειται για ένα σοβαρό θέμα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Πελοπόννησος: Σιδηρόδρομος ή ποδηλατόδρομος;

Ρεπορτάζ / Πελοπόννησος: Σιδηρόδρομος ή ποδηλατόδρομος;

Η προκήρυξη διαγωνισμών για την εκπόνηση μελετών που αφορούν τη χρήση της ιστορικής σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου ως ποδηλατοδρόμου έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις. Διατυπώνονται σοβαρές επιφυλάξεις για την οριστική απώλεια μιας εμβληματικής υποδομής με υψηλή ιστορική, τουριστική και συγκοινωνιακή αξία.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Πολιτική κινητικότητα που δεν αλλάζει τίποτα 

Οπτική Γωνία / Πολιτική κινητικότητα που δεν αλλάζει τίποτα 

Οι δημοσκοπήσεις αποτυπώνουν ξανά τη φθορά εμπιστοσύνης προς το πολιτικό σύστημα, με κυβέρνηση και αντιπολίτευση να δείχνουν ανήμπορες να ανατρέψουν το κλίμα απαξίωσης, όπως και οι νέοι παίκτες – που είναι παλιοί. 
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
«Ο Ρόμπερτ Κένεντι Τζ. κάνει επίθεση στη δημόσια υγεία»

Υγεία / «Ο Ρόμπερτ Κένεντι Τζ. κάνει επίθεση στη δημόσια υγεία»

Δημήτρης Δασκαλάκης: Ο διακεκριμένος ελληνικής καταγωγής λοιμωξιολόγος, που παραιτήθηκε πρόσφατα από επιτελική θέση  καταγγέλλοντας το υπουργείο Υγείας των ΗΠΑ για εξωθεσμικές πιέσεις και αντιεπιστημονικές πρακτικές, μιλά για την απόφασή του, τη δημόσια υγεία στην Αμερική, τον Covid, τον HIV αλλά και την αφύπνιση του επικίνδυνου «ιού» του φασισμού.   
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να χάσει τη «φέτα ΠΟΠ»;

Ρεπορτάζ / Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να χάσει τη «φέτα ΠΟΠ»;

Πάνω από 312.000 θανατώσεις ζώων, φόβοι για lockdown και απειλή για μείωση των εξαγωγών του εθνικού προϊόντος μας εξαιτίας της ευλογιάς των προβάτων. Εμβολιασμός ή εκρίζωση του ιού; Ειδικοί μιλούν στη LiFO για το τι διακυβεύεται πραγματικά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Yπήρξε έστω και μία μέρα τα τελευταία 15 χρόνια που δεν μπήκες Instagram; Δεν υπήρξε. Δεν είσαι ο μόνος.

Social Media / Yπήρξε έστω και μία μέρα τα τελευταία 15 χρόνια που δεν μπήκες Instagram; Δεν υπήρξε. Δεν είσαι ο μόνος.

Kαθορίζει την εικόνα μας, τη διάθεσή μας, τα οικονομικά μας, καθορίζει τον τρόπο που ζούμε. Θα έλεγε κανείς πως, μετά την έλευσή του, μια πετυχημένη selfie, σαν την περίφημη selfie των Oscar του 2014, αλλάζει τον μικρόκοσμο που ζούμε. Ο Χαράλαμπος Τσέκερης, κύριος ερευνητής ΕΚΚΕ και πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής & Τεχνοηθικής, αναλύει το φαινόμενο Instagram.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Αυτό που πραγματικά συνδέει τα κινήματα διαμαρτυρίας της Γενιάς Ζ ανά τον πλανήτη

Οπτική Γωνία / Αυτό που πραγματικά συνδέει τα κινήματα διαμαρτυρίας της Γενιάς Ζ ανά τον πλανήτη

Το κόστος ζωής, η ανισότητα, η διαφθορά, ο νεποτισμός, η βιαιότητα των δυνάμεων καταστολής: αυτά είναι τα ζητήματα που απασχολούν τα κινήματα της Γενιάς Ζ και όχι τόσο τα memes ή τα καρτούν.
THE LIFO TEAM
Όταν οι αστυνομικοί γίνονται τηλεσχολιαστές, κάτι πάει στραβά στη χώρα

Οπτική Γωνία / Όταν οι αστυνομικοί γίνονται τηλεσχολιαστές, κάτι πάει στραβά στη χώρα

Δεν μιλάμε πια για ειδικούς αναλυτές θεμάτων ασφάλειας, αλλά για έναν νέο τύπο τηλεοπτικού ιεροκήρυκα: ο αστυνομικός που εξηγεί, καθοδηγεί και κρίνει τα πάντα «με τάξη και ασφάλεια».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Αναστασία Ντραγκομίροβα: «Στήριξη δεν υπάρχει από πουθενά, αλλά έχω μάθει να μην γκρινιάζω»

Αθλητισμός / Αναστασία Ντραγκομίροβα: «Στήριξη δεν υπάρχει, αλλά έχω μάθει να μην γκρινιάζω»

H ανερχόμενη αθλήτρια του ελληνικού στίβου έχει μάθει να μην αφήνει το παρελθόν να την κρατά πίσω, τροφοδοτείται από το συναίσθημα, έχει στόχο τους Ολυμπιακούς και ζωγραφίζει παντού, ακόμα και στο δέρμα της.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Γιατί ανοίγει ξανά η υπόθεση θανάτου της Μαίρης Χρονοπούλου

Ρεπορτάζ / Γιατί ανοίγει ξανά η υπόθεση θανάτου της Μαίρης Χρονοπούλου

Δύο χρόνια μετά τον θάνατο της αγαπητής ηθοποιού, η υπόθεση βρίσκεται στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών και ερευνάται εκ νέου. Κοντινοί της άνθρωποι ισχυρίζονται ότι «δεν ήταν ατύχημα, αλλά εγκληματική ενέργεια».
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ