Οι Victory Collapse πειραματίζονται πάνω στην αλληλεπίδραση μουσικής-εικόνας

Οι Victory Collapse πειραματίζονται πάνω στην αλληλεπίδραση μουσικής-εικόνας Facebook Twitter
Η παράσταση λειτουργεί πάνω στο δίπολο νέος δίσκος-νέα ταινία...
0



— Τι ακριβώς θα κάνετε στο Τριανόν;
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι ως έναν βαθμό θα αναμείξουμε τον νέο μας δίσκο «Atlas» με τη νέα ταινία του Γιώργου Ζώη Interruption, αφήνοντας το ένα να πάρει κάτι από την ατμόσφαιρα του άλλου.


— Πώς ήταν η διαδικασία σύνθεσης; Υπήρχε κάτι που να σας περιορίζει;
Ήταν μια ευχάριστη διαδικασία, καθώς είναι πρώτη φορά που θα παίξουμε παράλληλα με εικόνα. Επιπλέον, μας έδωσε την αφορμή να πειραματιστούμε αρκετά πάνω στην αλληλεπίδραση μουσικής-εικόνας και σε ό,τι μπορεί αυτό να προκαλέσει στον θεατή, και αυτό κάτω από απόλυτη ελευθερία αλλά και σε συνεργασία με τον Γιώργο Ζώη.

Ακόμα και όταν υπάρχει η δυνατότητα έκφρασης γνώμης και εκδήλωση αντίθεσης, οι άνθρωποι τόσο ατομικά όσο και συνολικά φαίνεται να μην είναι ικανοί να ξεπεράσουν τον εαυτό τους και να ξεφύγουν από τη λογική του θεάματος, με αποτέλεσμα να είναι πλήρως χειραγωγήσιμοι.

— Ποιο από τα θέματα που θίγει η ταινία σάς επηρέασε περισσότερο;
Κυρίως η σχέση των ατόμων με το θέαμα. Παρά τα όσα τραγικά μπορεί να διαδραματίζονται, όλα εντάσσονται στη λογική του θεάματος, με αποτέλεσμα να επικρατεί παθητικότητα. Ακόμα και όταν υπάρχει η δυνατότητα έκφρασης γνώμης και εκδήλωση αντίθεσης, οι άνθρωποι τόσο ατομικά όσο και συνολικά φαίνεται να μην είναι ικανοί να ξεπεράσουν τον εαυτό τους και να ξεφύγουν από τη λογική του θεάματος, με αποτέλεσμα να είναι πλήρως χειραγωγήσιμοι.

— Θεωρείτε ότι η μουσική είναι άρρηκτα συνδεμένη με τον κινηματογράφο;
Γενικά, ναι. Ωστόσο, υπάρχουν και παραδείγματα κλασικών ταινιών όπως τα Πουλιά του Χίτσκοκ ή η Διακριτική γοητεία της μπουρζουζίας του Μπουνιουέλ, όπου δεν υπάρχει μουσική. Γενικά, η ύπαρξη ή όχι της μουσικής σε μια ταινία εξαρτάται από τον σκηνοθέτη και το πώς αυτή εξυπηρετεί ή όχι το όραμά του.

— Θα ακουστούν και κομμάτια από το «Atlas»;
Θα ακουστούν, αφού η παράσταση λειτουργεί πάνω στο δίπολο νέος δίσκος-νέα ταινία. Ωστόσο, θα είναι κατανεμημένα πάνω στην εικόνα, έτσι ώστε να εξυπηρετούν τη ροή της αλλά και να παίρνουν από την ατμόσφαιρά της.

— Τι feedback έχετε μέχρι στιγμής για το νέο σας άλμπουμ; Πείτε μας τα καλύτερα και τα χειρότερα σχόλια.
Τα σχόλια που ακούς τις περισσότερες φορές έχουν θετικό πρόσημο επιφανειακά, αλλά, καμιά φορά, θέλουν μια άλλη ερμηνεία για να προσεγγίσουν την αλήθεια. Εξαρτάται πάντα από τον άνθρωπο, το κίνητρο, την ειλικρίνεια, την ευγένεια ενδεχομένως κ.ά. Ακούμε τα πάντα γύρω μας και δίνουμε σε όλα τη βαρύτητα που τους αναλογεί, σύμφωνα με την κρίση μας. Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι από τον δίσκο που ηχογραφήσαμε.

Οι Victory Collapse πειραματίζονται πάνω στην αλληλεπίδραση μουσικής-εικόνας Facebook Twitter
Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι από τον δίσκο που ηχογραφήσαμε...

Let me know! festival 2015,_ Interruption, 18/12, 21:30, Τριανόν, Κοδριγκτώνος 21, Αθήνα, €6-8

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Milano Design Film Festival Greece: Οι προφεστιβαλικές δράσεις ξεκινούν στην Αθήνα

Design / Milano Design Film Festival Greece: Οι προφεστιβαλικές δράσεις ξεκινούν στην Αθήνα

Η Άννη Μαρκιτάνη, καλλιτεχνική διευθύντρια του πρώτου Milano Design Film Festival Greece της Αθήνας, το οποίο λόγω της πανδημίας μετατέθηκε για το 2021, μιλά για τις ενδιαφέρουσες προφεστιβαλικές δράσεις που ξεκινούν τώρα στην πόλη.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ
Διονύσης Ατζαράκης: «Θυμάστε που διαβάζαμε κάποτε ότι καιγόταν ολόκληρη η Αυστραλία; Ήταν φέτος!»

Small Talk / Διονύσης Ατζαράκης: «Θυμάστε που διαβάζαμε κάποτε ότι καιγόταν ολόκληρη η Αυστραλία; Ήταν φέτος!»

Ο stand-up κωμικός που έγινε viral με το βίντεό του για τον κορωνοϊό και τις θεωρίες συνωμοσίας μιλά για το 2020, τα drive-in, τους φόβους του και τα νέα του πλάνα.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ
Η ονειρική φαντασίωση μιας αλλαγής απασχολεί τον νεαρό εικαστικό Μανώλη Δασκαλάκη-Λεμό στα έργα του

Εικαστικά / Η ονειρική φαντασίωση μιας αλλαγής απασχολεί τον νεαρό εικαστικό Μανώλη Δασκαλάκη-Λεμό στα έργα του

Θραύσματα από μάρμαρο, κομμάτια μια ιδιότυπης συλλογής από τις μεγάλες πορείες της Αθήνας, αιωρούνται σαν αστρική σκόνη σε νυχτερινό ουρανό στη συμμετοχή του νεαρού εικαστικού στην έκθεση «The state of emergency has become the rule» της γκαλερί Can.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ