Patari Records: Ένα νέο, ανεξάρτητο μουσικό label δραστηριοποιείται σε ένα πρώην εργοστάσιο παπουτσιών

Patari Records: Ένα νέο, ανεξάρτητο μουσικό label δραστηριοποιείται σε ένα πρώην εργοστάσιο παπουτσιών Facebook Twitter
Το label ουσιαστικά αποτελείται από τα συγκροτήματά του και πλαισιώνεται από φίλους και μέλη που ασχολούνται με το κομμάτι του σχεδιασμού και των κατασκευών.
0

Ποιοι είναι οι άνθρωποι της Patari Records;

Είμαστε μια παρέα φίλων, μουσικών, ηχοληπτών και παραγωγών. Το label ουσιαστικά αποτελείται από τα συγκροτήματά του και πλαισιώνεται από φίλους και μέλη που ασχολούνται με το κομμάτι του σχεδιασμού και των κατασκευών.

—Ποιος ήταν ο λόγος που αποφασίσατε να στήσετε το label;

Η ιδέα του γεννήθηκε όταν καταλάβαμε ότι υπάρχει αρκετό υλικό που έχει παραχθεί στον ίδιο χώρο, με κοινή αισθητική και νοοτροπία, που θα μπορούσε να προβληθεί καλύτερα κάτω από μια κοινή ομπρέλα. Θεωρούμε ότι μέσα από τη συλλογική δουλειά μπορεί κανείς να πετύχει πολύ περισσότερα απ' ό,τι μόνος του. Στόχος μας, σε μουσικό επίπεδο, είναι να προτείνουμε έναν νέο αθηναϊκό κιθαριστικό, και όχι μόνο, ήχο, όπως εμείς τον αντιλαμβανόμαστε.

Ένας πρώην βιομηχανικός χώρος βρέθηκε τυχαία και ο παππούς που κοσμεί το λογότυπό μας βοήθησε πρακτικά να καλυφθούν οι πρώτες του ανάγκες.

—Ποια είναι η ιστορία πίσω απ' τη δημιουργία του;

Το πατάρι, ως παρέα, χώρος δημιουργίας και εκτόνωσης, μετράει έξι χρόνια ζωής. Ένας πρώην βιομηχανικός χώρος βρέθηκε τυχαία και ο παππούς που κοσμεί το λογότυπό μας βοήθησε πρακτικά να καλυφθούν οι πρώτες του ανάγκες. Σιγά-σιγά, η παρέα μεγάλωσε και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

 

—Πείτε μου λίγα λόγια για τον χώρο σας, το εργοστάσιο παπουτσιών.

Βρισκόμαστε σε ένα πρώην εργοστάσιο παπουτσιών των μέσων του προηγούμενου αιώνα, στα νότια προάστια της Αθήνας. Αυτήν τη στιγμή λειτουργούν μέσα του ημι-ανεξάρτητα τρία στούντιο για πρόβες και ηχογραφήσεις, ένα σχεδιαστικό γραφείο-εργαστήριο για κατασκευές και ένας χώρος εκδηλώσεων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για live, εκθέσεις ή ως πίστα πατινάζ.

—Δώστε μου μια ιδέα από αυτά που ετοιμάζετε.

Το roster μας αυτήν τη στιγμή αποτελείται από τους: Treep, Film Jacket 35, Nerrves, ΗΞΧ, Primo Bake, Φαλκονέρα και King Medicine. Προς το παρόν, μετράμε δύο κυκλοφορίες σε φυσική μορφή και ανυπομονούμε να ολοκληρωθούν οι υπόλοιπες που έχουν δρομολογηθεί. Ο χειμώνας βρίσκει τις περισσότερες μπάντες μας να δουλεύουν σε νέο υλικό, ενώ διοργανώνουμε συναυλίες και events εντός και εκτός του χώρου μας, ξεκινώντας με το πρώτο μας showcase στο AΝ club στις 25 Οκτωβρίου. Ακολουθούν περισσότερα.

 

Info

Patari Records Showcase

25/10, 20:30

AN Club (Σολωμού 13)

Εισ.: 6 ευρώ

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ