Amalia & The Architects: μια νέα μπάντα που θα μας απασχολήσει

Amalia & The Architects: μια νέα μπάντα που θα μας απασχολήσει Facebook Twitter
Φωτο: Sofia Throuvala
1

― Ξεκίνησες ως Amalia, μετά ήρθαν και οι Architects. Πες μου λίγα πράγματα για σένα, ένα σύντομο timeline για όποιον δεν σε έχει ακούσει ποτέ.

Μόλις τελείωσα το σχολείο αποφάσισα ότι ήθελα να μοιραστώ τα κομμάτια που είχα γράψει. Πήγα στο αυτοσχέδιο στούντιο ενός συμμαθητή μου και έφτιαξα το πρώτο μου ντέμο. Λίγους μήνες μετά μπήκα για πρώτη φορά σε στούντιο και ηχογράφησα το «Thieving Star» και το «Ophelia» με το Νίκο Αγγλούπα.

Στη συνέχεια, ξεκίνησα να φτιάξω μια μπάντα ώστε να υπάρχει αυτή η ιδιαίτερη επικοινωνία και σχέση και εκτός στούντιο. Γνώρισα τον Βασίλη (κιθάρα) και την Αναστασία (μπάσο) απ' την Αρχιτεκτονική του ΕΜΠ. Ξεκινήσαμε παίζοντας ακουστικά σε μικρά μπαρ και σταδιακά κάναμε openings με full band σε διάφορα ονόματα.

— Πώς ξεκίνησε η ενασχόλησή σου με τη μουσική;

Πρακτικά, όταν αποφάσισα να μάθω κιθάρα, γύρω στα 11. Ξεκίνησα βλέποντας μαθήματα ακουστικής στο YouTube. Μετά πέρασα στο Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης, οπότε σταδιακά «παράγινε το κακό».

Δεν έκανες εύκολα μαθήματα κιθάρας στο Mουσικό, καθώς ζητάγανε πολλά παιδιά και έκαναν κυρίως αυτοί που είχαν κάνει ήδη μαθήματα κλασικής. Έτσι, είχα το κλαρινέτο ως όργανο επιλογής στο σχολείο και ξεκίνησα κλασική κιθάρα σε ωδείο. Τότε περίπου ήταν που άρχισα να γράφω στίχους και να τους μελοποιώ.

Amalia & The Architects: μια νέα μπάντα που θα μας απασχολήσει Facebook Twitter
Φωτο: Αλεξάνδρα Κατσαρού

— Τι ετοιμάζετε αυτή την εποχή;

Το πρώτο μας σινγκλ με τίτλο «Murder and Create» θα κυκλοφορήσει, μαζί με το βίντεο, στις 31 Ιανουαρίου από το δίκτυο της The Hubsters. Θα ακολουθήσουν κι άλλα σινγκλ στη διάρκεια της χρονιάς, και φυσικά live.

— Εκτός από τη σκηνή, πού θα έλεγες ότι είναι το φυσικό σου περιβάλλον;

Θα έλεγα, στη σχολή μου (Θεωρία και Ιστορία της Τέχνης). Όταν παρουσιάζω μια εργασία που μου αρέσει νιώθω εν μέρει όπως και στα live.

— Ποιο ήταν το πρώτο σου celebrity crush;

Μάλλον η Κέιτ Μπλάνσετ.

— Η πιο έντονη εμπειρία σου από live;

Έχω πολλές αγαπημένες στιγμές από live, αλλά η πιο έντονη εμπειρία για μένα ήταν το live των Nick Cave and The Bad Seeds τον Νοέμβριο του 2017. Συγκεκριμένα, όταν o Cave ερμήνευσε το «Higgs Boson Blues». Ένιωσα συγκίνηση και μια σύνδεση. Δεν μου συμβαίνει εύκολα. Για κάποια δευτερόλεπτα που υπήρξε μια μυστήρια ενότητα. Δεν μπορώ να το εξηγήσω.

— Ποια είναι η πιο σωστή απόφαση που έχεις πάρει μέχρι σήμερα;

Δεν ξέρω... ίσως το να κόψω τα μαλλιά μου. Ακούγεται επιφανειακό, αλλά ήταν ψυχική αλλαγή.

 

Amalia & The Architects - Earth in Between (It Gets Better Greece)

Info

Στις 14/1, στις 20:00, οι Amalia & The Architects εμφανίζονται στο Χοροστάσιον (Σκουλενίου 2, 1ος όροφος, πλατεία Κλαυθμώνος) μαζί με τον Οδυσσέα Τζιρίτα (εισ.: 3 ευρώ).

 

Μουσική
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ

σχόλια

1 σχόλια