Συμφωνία Κομισιόν- Sanofi για 300 εκατ. δόσεις εμβολίου για τον κορωνοϊό

Συμφωνία Κομισιόν- Sanofi για 300 εκατ. δόσεις εμβολίου για τον κορωνοϊό Facebook Twitter
EPA
0

Η Κομισιόν ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε- εξ ονόματος των 27 μελών της ΕΕ- 300 εκατομμύρια δόσεις του εμβολίου για τον κορωνοϊό που αναπτύσσει η γαλλική φαρμακοβιομηχανία Sanofi.

Στο μεταξύ, οι Βρυξέλλες είναι σε «εντατικές συνομιλίες» και με άλλες φαρμακευτικές εταιρείες, επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση. «Η συμφωνία με τη Sanofi θα δώσει την επιλογή σε όλες τις χώρες μέλη να αγοράσουν το εμβόλιο», επισημαίνεται ακόμη ενώ επισημαίνεται ότι βρέθηκε ένα πλαίσιο για την αγορά 300 εκατομμυρίων δόσεων, εφόσον παρασκευαστεί ένα «ασφαλές και αποτελεσματικό» εμβόλιο.

«Μολονότι δεν γνωρίζουμε σήμερα ποιο εμβόλιο θα είναι αποτελεσματικό, η Ευρώπη επενδύει σε μια σειρά διαφορετικών πολλά υποσχόμενων εμβολίων, που βασίζονται σε διαφορετικές τεχνολογίες. Έτσι αυξάνονται οι πιθανότητές μας να αποκτήσουμε γρήγορα μια αποτελεσματική θεραπεία για τον ιό», εξήγησε η πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.

Νωρίτερα την Παρασκευή, η Sanofi και η βρετανική εταιρεία GSK είχαν ανακοινώσει ότι πρόκειται να χρηματοδοτηθούν με 2,1 δισ. δολάρια από τις ΗΠΑ για την ανάπτυξη του εμβολίου τους, αφού έχουν επιλεγεί για να παράσχουν 100 εκατομμύρια δόσεις στους Αμερικανούς.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ/ AFP

 


Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λίβανος: Η Χεζμπολάχ διακηρύσσει το «νόμιμο δικαίωμα» να αμυνθεί κατά του Ισραήλ

Διεθνή / Λίβανος: Η Χεζμπολάχ διακηρύσσει το «νόμιμο δικαίωμα» να αμυνθεί κατά του Ισραήλ

Στην «ανοικτή επιστολή» της, η οργάνωση διακηρύσσει ότι έχει το νόμιμο δικαίωμα «να αμυνθεί κατά ενός εχθρού που επιβάλλει τον πόλεμο στη χώρα μας και δεν σταματά τις επιθέσεις του».
LIFO NEWSROOM
Miss Universe 2025: Στέλεχος της διοργάνωσης αποκάλεσε «χαζή» τη Μις Μεξικό

Διεθνή / Miss Universe 2025: Εκπρόσωπος της διοργάνωσης αποκάλεσε «χαζή» τη Μις Μεξικό

Η Fatima Bosch αντιμετώπισε μια ιδιαίτερα αγενή συμπεριφορά από τον 60χρονο Nawat Itsaragrisil, ο οποίος την επέπληξε δημόσια με τον ισχυρισμό ότι η διαγωνιζόμενη δεν ανήρτησε προωθητικό περιεχόμενο στα social media
LIFO NEWSROOM