Σκωτία: Οι γυναίκες αποκτούν δωρεάν πρόσβαση σε προϊόντα περιόδου

Σκωτία: Οι γυναίκες αποκτούν δωρεάν πρόσβαση σε προϊόντα περιόδου Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash.
0

Τα προϊόντα εμμήνου ρύσεως, συμπεριλαμβανομένων τόσο των ταμπόν όσο και των σερβιετών, διατίθενται δωρεάν σε δημόσιες εγκαταστάσεις στη Σκωτία από σήμερα. 

Το νομοσχέδιο για τα προϊόντα περιόδου ψηφίστηκε ομόφωνα από τους βουλευτές της Σκωτίας τον Νοέμβριο του 2020.

Σύμφωνα με τον νέο νόμο, τα προϊόντα περιόδου θα είναι διαθέσιμα σε δημόσια κτίρια, συμπεριλαμβανομένων σχολείων και πανεπιστημίων σε όλη τη Σκωτία. Παράλληλα, θα είναι ευθύνη των τοπικών αρχών και των παρόχων εκπαίδευσης να διασφαλίσουν ότι τα προϊόντα διατίθενται δωρεάν.

Πρόκειται για μια νομοθεσία που προτάθηκε από τη βουλευτή των Εργατικών της Σκωτίας, Μόνικα Λένον. Η ίδια είχε παρουσιάσει το νομοσχέδιο τον Απρίλιο του 2019.

«Περήφανοι για όσα πετύχαμε στη Σκωτία», έγραψε η Λένον στο Twitter νωρίτερα σήμερα. «Είμαστε οι πρώτοι αλλά δε θα είμαστε οι τελευταίοι».

Στο Ηνωμένο Βασίλειο συνολικά, ένα στα 10 κορίτσια ηλικίας 14 έως 21 ετών ανέφερε ότι δεν μπορούσε να αγοράσει προϊόντα περιόδου, σύμφωνα με έρευνα του 2017 από την Plan International UK.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι σχεδόν τα μισά κορίτσια ένιωθαν αμηχανία για την περίοδό τους. 

Με πληροφορίες από CNN

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ