Ρωσία: H Condé Nast σταματά τις εκδοτικές της δραστηριότητες στη χώρα

Ρωσία: H Condé Nast σταματά τις εκδοτικές της δραστηριότητες στη χώρα Facebook Twitter
Η ρωσική Vogue - Φωτ.: Instagram.
0

Ο διεθνής κολοσσός των μέσων ενημέρωσης, Condé Nast ανακοίνωσε στους εργαζομένους του νωρίτερα σήμερα ότι αναστέλλει τις εκδοτικές του δραστηριότητες στη Ρωσία, επικαλούμενος ανησυχίες λογοκρισίας.⁠

«Με δημοσιογράφους και συντακτικές ομάδες σε όλο τον κόσμο, είναι υψίστης σημασίας να είμαστε σε θέση να παράγουμε το περιεχόμενό μας χωρίς κίνδυνο για την ασφάλεια και την ασφάλεια του προσωπικού μας. Πρόσφατα, η ρωσική κυβέρνηση ψήφισε νέους νόμους λογοκρισίας που πλέον καθιστούν αδύνατο να το κάνουμε», έγραψε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ρότζερ Λιντς. 

«Η ανθρωπιστική μας υποστήριξη προς τον λαό της Ουκρανίας συνεχίζεται και σας ενθαρρύνω να συμμετάσχετε στον αγώνα της εταιρείας μας με τη Διεθνή Επιτροπή του Ερυθρού Σταυρού. Σε καιρούς σαν αυτούς δεν υπάρχει μεγαλύτερη αποστολή από το να συνεχίσουμε να εξυπηρετούμε το κοινό μας με αξιόπιστες πληροφορίες και συναρπαστική δημοσιογραφία», πρόσθεσε ο Λιτντς στην ανακοίνωση της εταιρείας.

Η Condé Nast ξεκίνησε τις εκδοτικές της δραστηριότητες στη Ρωσία το 1998 και διαχειρίζεται πολλά περιοδικά στη χώρα, όπως το Vogue, το GQ, το Architectural Digest, το Glamour, καθώς και το πρακτορείο CNX Russia.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ