«Ολοκαίνουριο» το αεροσκάφος που έπεσε στην Ινδονησία και με «έμπειρο» κυβερνήτη- Κανείς δεν επέζησε

«Ολοκαίνουριο» το αεροσκάφος που έπεσε στην Ινδονησία και με «έμπειρο» κυβερνήτη- Κανείς δεν επέζησε Facebook Twitter
0

Το Boeing &37 MAX 8 της εταιρείας Lion Air συνετρίβη σήμερα βορειοανατολικά της Τζακάρτας, γύρω στις 6.30 το πρωί.  

Κατά μήκος της ακτής είχαν αναπτυχθεί δεκάδες αστυνομικοί και ασθενοφόρα, όμως κανείς δεν πίστευε ότι θα βρισκόταν ζωντανός κάποιος από τους 189 επιβάτες της πτήσης JT610.

Ο Γιουσούφ Λατίεφ, ο εκπρόσωπος της υπηρεσίας έρευνας και διάσωσης, είπε ότι κατά πάσα πιθανότητα δεν υπάρχουν επιζώντες. Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία πληροφορία για τα αίτια του δυστυχήματος.

Η Lion Air, μια εταιρεία χαμηλού κόστους που κυριαρχεί στην εγχώρια αγορά, έχει περισσότερα από 10 δυστυχήματα στο ενεργητικό της την τελευταία 20ετία, όμως δεν είχε κανένα θύμα από το 2004. Μέχρι σήμερα.

Οι αερομεταφορές είναι ένας κρίσιμος τομέας για την Ινδονησία, ένα τεράστιο αρχιπέλαγος αποτελούμενο από περισσότερα από 17.000 μεγάλα και μικρά νησιά, που εκτείνεται σε μήκος 5.100 χιλιομέτρων – απόσταση που αντιστοιχεί σε εκείνη μεταξύ Νέας Υόρκης και Λονδίνου.

Μολονότι είναι μια από τις γρηγορότερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές αγορές παγκοσμίως, η χώρα έχει θρηνήσει πολλά θύματα σε αεροπορικά δυστυχήματα.

Έμπειρος ο κυβερνήτης- Τα τελευταία λεπτά πριν το δυστύχημα

Ο κυβερνήτης της πτήσης JT610 από την Τζακάρτα για το Πανγκάι Πινάνγκ ήταν ο Μπάβιε Σουνέτζα, ένας 31χρονος Ινδός με καταγωγή από το Νέο Δελχί. Ο Σουνέτζα και ένας Ιταλός επιβάτης ήταν οι μοναδικοί αλλοδαποί που επέβαιναν στο αεροσκάφος.

Στον λογαριασμό του στο Linkedin ο Σουνέτζα ανέφερε ότι εργαζόταν για τη Lion Air από το 2011 και είχε περίπου 6.000 ώρες πτήσης. Στο Facebook είχε αναρτήσει φωτογραφίες του, με τη στολή του.

Λίγα λεπτά μετά την απογείωση, στις 6.20, ο Σουνέτζα ανέφερε ότι αντιμετώπιζε κάποιες τεχνικές δυσκολίες και ζήτησε άδεια από τον πύργο ελέγχου να επιστρέψει στο αεροδρόμιο.

Τα στοιχεία από τον ιστότοπο FlightRadar24 δείχνουν ότι κάτι πήγε στραβά δύο λεπτά μετά την απογείωση, όταν το αεροπλάνο βρισκόταν σε ύψος 2.000 ποδών (610 μέτρα).

Αρχικά έκανε βουτιά 500 ποδών, πήρε κλίση προς τα αριστερά και κατόπιν άρχισε να ανεβαίνει και πάλι, στα 5.000 πόδια. Το σήμα χάθηκε ενώ είχε αναπτύξει ταχύτητα και βρισκόταν περίπου στα 3.650 πόδια.

«Ολοκαίνουριο» το αεροσκάφος που έπεσε στην Ινδονησία και με «έμπειρο» κυβερνήτη- Κανείς δεν επέζησε Facebook Twitter

Το αεροσκάφος «ολοκαίνουριο» και είχε κριθεί «πτητικά ικανό»

Το Boeing 737 MAX8 ήταν το πιο πρόσφατο μοντέλο των περίφημων 737 της εταιρείας Boeing – του δημοφιλούς αεροσκάφους που προτιμούν οι εταιρείες χαμηλού κόστους σε όλον τον κόσμο.

Το αεροπλάνο της Lion Air ήταν σχεδόν ολοκαίνουριο. Πραγματοποίησε την πρώτη πτήση του στις 15 Αυγούστου και η εταιρεία διαβεβαιώνει ότι ένας μηχανικός, ειδικευμένος στα μοντέλα Boeing, το είχε κρίνει πτητικά ικανό πριν από τη σημερινή πτήση.

Ένα αδιευκρίνιστο «τεχνικό ζήτημα» που αντιμετώπισε στο προηγούμενο δρομολόγιό του, από το Μπαλί για την Τζακάρτα, είχε «επιλυθεί σύμφωνα με τις διαδικασίες».

Η αμερικανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι παρέχει τεχνική βοήθεια, κατόπιν αιτήματος και υπό την καθοδήγηση της ινδονησιακής κυβέρνησης.

«Ολοκαίνουριο» το αεροσκάφος που έπεσε στην Ινδονησία και με «έμπειρο» κυβερνήτη- Κανείς δεν επέζησε Facebook Twitter

Κανένας δεν επέζησε

Στο αεροδρόμιο της Τζακάρτα, είχαν συγκεντρωθεί πολλοί άνθρωποι που περίμεναν να μάθουν κάποιο νέο για τους δικούς τους.

Τα μοναδικά νέα όμως δεν ήταν καθόλου ενθαρρυντικά. Τα σωστικά συνεργεία βρήκαν μόνο συντρίμμια και διαμελισμένες σορούς στα νερά.

Στις φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα η υπηρεσία έρευνας και διάσωσης διακρίνονται διάφορα αντικείμενα που ανήκαν στους επιβάτες, από ταυτότητες, μέχρι μια άδεια οδήγησης και ένα ζευγάρι παιδικά παπουτσάκι.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ- ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Φειδίας Παναγιώτου δημοσίευσε τελικά τη συνέντευξη με τον Τατάρ: «Εγγύηση για τους Τουρκοκύπριους τα τουρκικά στρατεύματα»

Διεθνή / Ο Φειδίας Παναγιώτου δημοσίευσε τελικά τη συνέντευξη με τον Τατάρ: «Εγγύηση για τους Τουρκοκύπριους τα τουρκικά στρατεύματα»

Ο Ερσίν Τατάρ απαντά στις επικρίσεις για πλήρη εξάρτηση του από την Τουρκία και ισχυρίζεται πως η ύπαρξη του Κυπριακού οφείλεται στις «σφαγές» Τουρκοκυπρίων από Ελληνοκύπριους το 1963-1964
LIFO NEWSROOM
Σχέδιο Ισραήλ για μαζική μεταφορά Παλαιστινίων στη Ράφα – «Οδικός χάρτης για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας»

Διεθνή / Σχέδιο Ισραήλ για μαζική μεταφορά Παλαιστινίων στη Ράφα – «Οδικός χάρτης για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας»

Το Υπουργείο Άμυνας θέλει να μετατρέψει τα ερείπια της Ράφα σε «ανθρωπιστική πόλη» υπό στρατιωτικό έλεγχο – Νομικοί κάνουν λόγο για σχέδιο εγκλεισμού και εκτοπισμού ολόκληρου του πληθυσμού της Γάζας
LIFO NEWSROOM
Πλημμύρες στο Τέξας: Ξεπέρασαν τους 100 οι νεκροί - Στα 28 τα νεκρά παιδιά στο Camp Mystic

Διεθνή / Πλημμύρες στο Τέξας: Ξεπέρασαν τους 100 οι νεκροί - Στα 28 τα νεκρά παιδιά στο Camp Mystic

Ιδιαίτερα τραγική από τις πλημμύρες στο Τέξας ήταν η κατάσταση στο Camp Mystic, μια κατασκήνωση χριστιανικής οργάνωσης για κορίτσια - Διαμαρτυρίες για την έλλειψη έγκαιρης ειδοποίησης - Εκκλήσεις για σύγχρονα συστήματα συναγερμού
LIFO NEWSROOM
Πλημμύρες στο Τέξας: Γιατί πιάστηκε απροετοίμαστη μια περιοχή συνηθισμένη σε ακραία φαινόμενα

Διεθνή / Πλημμύρες στο Τέξας: Γιατί πιάστηκε απροετοίμαστη μια περιοχή συνηθισμένη σε ακραία φαινόμενα

Πάνω από 80 νεκροί από ξαφνικές πλημμύρες στο Τέξας - Ανεπαρκείς ειδοποιήσεις, ανεπαρκές σύστημα προειδοποίησης και καθυστερημένη αντίδραση οδήγησαν σε τραγωδία στην πιο επιρρεπή σε πλημμύρες περιοχή των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Μετά το Madleen έρχεται το Handala - «Αυτή η αποστολή είναι αφιερωμένη στα παιδιά της Γάζας»

Διεθνή / Μετά το Madleen έρχεται το Handala - «Αυτή η αποστολή είναι αφιερωμένη στα παιδιά της Γάζας»

«Δεν είμαστε κυβερνήσεις. Είμαστε άνθρωποι που δρουν εκεί που οι θεσμοί έχουν αποτύχει. Δεν θα υποχωρήσουμε», αναφέρεται στην ανακοίνωση του διεθνή συνασπισμού Freedom Flotilla Coalition
LIFO NEWSROOM