Οι κόρες τους αυτοκτόνησαν και τώρα τρεις μπαμπάδες ενώνονται για καλό σκοπό

Οι κόρες τους αυτοκτόνησαν και τώρα τρεις μπαμπάδες ενώνονται για καλό σκοπό Facebook Twitter
0

Τρεις μπαμπάδες, των οποίων οι κόρες έβαλαν τέλος στη ζωή τους, θα περπατήσουν 300 μίλια σε διάστημα δυο εβδομάδων για συγκεντρώσουν χρήματα για φιλανθρωπικό σκοπό.

Ο Andy Airey από την Κάμπρια έχασε την κόρη του, Sophie, λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2018. Η κόρη του Mike, Palmer, Beth, από το Μάντσεστερ ήταν 17 ετών όταν έβαλε τέλος στη ζωή της, τον Μάρτιο του 2020. Ο Tim Owen από το Νόρφολκ έχασε την 18χρονη κόρη του, Emily, λίγες ημέρες νωρίτερα. 

Οι τρεις άντρες θα περπατούν 20 μίλια κάθε μέρα ανάμεσα στα σπίτια τους, ξεκινώντας από το σπίτι του Andy στο Μόρλαντ, στη συνέχεια θα κατευθυνθούν στο Σέιλ του Μάντσεστερ και θα καταλήξουν στο Νόρφολκ. 

Κοινή ελπίδα τους να συγκεντρώσουν χρήματα για την φιλανθρωπική οργάνωση Papyrus, για πρόληψη των αυτοκτονιών, καθώς επίσης να ευαισθητοποιήσουν για την βοήθεια που υπάρχει εκεί έξω. 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βλαντιμίρ Πούτιν: Η φερόμενη ως κόρη του μιλά για τον πόλεμο στην Ουκρανία - «Λυπάμαι, δεν είμαι υπεύθυνη»

Διεθνή / Βλαντιμίρ Πούτιν: Η φερόμενη ως κόρη του μιλά για τον πόλεμο στην Ουκρανία - «Λυπάμαι, δεν είμαι υπεύθυνη»

Η 22χρονη εντοπίστηκε στο Παρίσι από Ουκρανό δημοσιογράφο, ο οποίος τη ρώτησε πώς αισθάνεται για τις πράξεις του Ρώσου προέδρου, ενώ την κάλεσε να επισκεφτεί το Κίεβο
LIFO NEWSROOM
Ιταλία: Νομοσχέδιο για τη σεξουαλική αγωγή ως «φραγμός» στη «woke ιδεολογία φύλου»

Διεθνή / Ιταλία: Νομοσχέδιο για τη σεξουαλική αγωγή ως «φραγμός» στη «woke ιδεολογία φύλου»

Ο υφυπουργός Παιδείας υπερασπίστηκε το νομοσχέδιο, ενώ κατηγόρησε την Αριστερά ότι θέλει «να φέρνει drag queens και πορνοστάρ στα σχολεία για να μιλούν για σεξουαλική ρευστότητα και παρένθετη μητρότητα»
LIFO NEWSROOM
Το Σαν Φρανσίσκο μηνύει 10 πολυεθνικές για  τα «εθιστικά» υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

Διεθνή / Το Σαν Φρανσίσκο μηνύει 10 πολυεθνικές για  τα «εθιστικά» υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

Η αγωγή ισχυρίζεται ότι οι εταιρείες γνώριζαν ότι τα προϊόντα τους ήταν «επικίνδυνα για κατανάλωση» και χρησιμοποιούσαν «παραπλανητικές τακτικές» για να τα προωθήσουν
LIFO NEWSROOM