Ο Ντάνιελ Ράντκλιφ έγινε πατέρας- Πρώτη βόλτα στην Νέα Υόρκη με το νεογέννητο

Έγινε πατέρας ο Ντάνιελ Ράντκλιφ: Πρώτη βόλτα στην Νέα Υόρκη με τον νεογέννητο Facebook Twitter
Φωτ.: Daily Mail
0

Ο πρωταγωνιστής της επιτυχημένης σειράς των ταινιών του «Χάρι Πότερ», Ντάνιελ Ράντκλιφ, έγινε πατέρας και εθεάθη με το νεογέννητο στους δρόμους της Νέας Υόρκης.

Ο Ντάνιελ Ράντκλιφ έγινε πατέρας στο πρώτο του παιδί με τη μακροχρόνια σύντροφό του επίσης ηθοποιό Έριν Νταρκ και το ζεύγος έγινε αντιληπτό να κάνει βόλτα στη Νέα Υόρκη με το καρότσι με το νεογέννητο μωρό.

Σύμφωνα με την MailOnline, ο πρωταγωνιστής του «Χάρι Πότερ», 33 ετών πλέον, ο οποίος είναι ζευγάρι με την 38χρονη Αμερικανίδα ηθοποιό για πάνω από μια δεκαετία, βγήκε έναν μικρό περίπατο με το νεογέννητο στη Νέα Υόρκη τη Δευτέρα.  Ο ηθοποιός έδειχνε ευτυχισμένος στον νέο αυτό ρόλο του τρυφερού μπαμπά, καθώς έσπρωχνε το καροτσάκι που βρισκόταν ξαπλωμένο το νεογέννητο, ενώ η σύντροφός του ακολουθούσε από κοντά.

Ο Ντάνιελ Ράντκλιφ επέλεξε μια χαμηλών τόνων εμφάνιση για τη βόλτα, φορώντας ένα καπέλο του μπέιζμπολ και μια προστατευτική μάσκα προσώπου.  

Οι εικόνες του από την χθεσινή βόλτα έρχονται ως επιβεβαίωση της προ μηνός είδησης ότι το ζευγάρι περίμενε το πρώτο του παιδί. Την είδηση είχε επιβεβαίωσει ο ίδιος ο Ντάνιελ Ράντκλιφ αναρτώντας στον λογαριασμό του στο Ιnstagram δύο φωτογραφίες με την σύντροφό του. «In the making» έγραψε στη λεζάντα με κάμποσα hashtag που παραπέμπουν σε γονείς και οικογένεια.

Έγινε πατέρας ο Ντάνιελ Ράντκλιφ: Πρώτη βόλτα στην Νέα Υόρκη με τον νεογέννητο Facebook Twitter
Φωτ.: Daily Mail

Με πληροφορίες από Daily Mail

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Έλον Μασκ καταργεί εποπτικές αρχές για να προωθήσει ανεμπόδιστα το σύστημα πληρωμών «Χ Money»

Διεθνή / Το σύστημα πληρωμών «Χ Money» του Έλον Μασκ και γιατί καταργεί τις εποπτικές αρχές

Οι τραπεζικές υπηρεσίες «μεταναστεύουν» στο διαδίκτυο χωρίς σαφή ομοσπονδιακή ρυθμιστική αρχή για την επίβλεψή τους και ο Έλον Μασκ θέλει να γίνει κυρίαρχος των ψηφιακών πληρωμών
ΑΓΑΠΗ ΒΑΡΟΥΝΗ
Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Διεθνή / Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Η αμερικανική μάρκα που έχτισε μια αυτοκρατορία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων με εξωφρενικές επιδείξεις και μια προκλητική εικόνα πρέπει τώρα να κερδίσει μια νεότερη γενιά αγοραστών που ενδιαφέρεται περισσότερο για την συμπερίληψη, την άνεση και τη βιωσιμότητα
LIFO NEWSROOM