Μετά το χάος με τη Nutella τα σούπερ μάρκετ βάζουν «φρένο» στις υπερβολικά μεγάλες εκπτώσεις

Μετά το χάος με τη Nutella τα σούπερ μάρκετ βάζουν «φρένο» στις υπερβολικά μεγάλες εκπτώσεις Facebook Twitter
0

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Intermarche στη Γαλλία ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει τις προωθητικές ενέργειες προϊόντων με μείωση της τιμής τους ως και 70%, όπως έκανε με την πραλίνα φουντουκιού Nutella στα τέλη Ιανουαρίου με αποτέλεσμα να προκληθούν σκηνές χάους στα καταστήματά της.

«Έχουμε τώρα υποχρέωση να σταματήσουμε τις προωθητικές ενέργειες με μειώσεις 70% στις τιμές», δήλωσε ο διευθυντής της Intermarche Τιερί Κοτιγιάρ μιλώντας στην εφημερίδα Journal du Dimanche και αναφερόμενος στο σχετικό νομοσχέδιο που κατατέθηκε την Τετάρτη στο υπουργικό συμβούλιο.

Ο υπουργός Οικονομίας της Γαλλίας Μπρουνό Λε Μέρ ζήτησε από την αλυσίδα σούπερ μάρκετ να σταματήσει αυτού του είδους τις προωθητικές ενέργειες μετά τις σκηνές χάους που εκτυλίχθηκαν σε καταστήματα της για την αγορά Nutella με έκπτωση.

Η Intermarche είχε σε προσφορά στα τέλη Ιανουαρίου τη Nutella και πουλούσε με έκπτωση 70% τη μεγάλη συσκευασία (950 γραμμάρια) της περίφημης πραλίνας φουντουκιού που παρασκευάζει η ιταλική εταιρεία Ferrero. Αντί για 4,50 ευρώ, η κάθε συσκευασία στοίχιζε 1,41 ευρώ.

Η προσφορά αυτή προκάλεσε φρενίτιδα στους καταναλωτές οι οποίοι μόνο στα χέρια που δεν πιάστηκαν σε διάφορα σουπερμάρκετ της αλυσίδας. Βίντεο με τους πελάτες να ορμούν στα καταστήματα για να προλάβουν την προσφορά έκαναν τον γύρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αναγκάζοντας την αλυσίδα σούπερ μάρκετ να ζητήσει συγγνώμη από τους πελάτες της.

«Δράττομαι τις ευκαιρίας να ζητήσω ξανά συγγνώμη από το προσωπικό μας που ταλαιπωρήθηκε. Όμως οι υπερβολές αυτές και η εικόνα της κοινωνίας που μας παρουσίασαν πρέπει να εκληφθούν ως χαρακτηριστικές του πραγματικού πλήγματος που έχει δεχθεί η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών», υπογράμμισε ο Κοτιγιάρ.

Μάλιστα ο διευθυντής της Intermarche τόνισε ότι δεν ευθύνεται η αλυσίδα για τις σκηνές χάους που σημειώθηκαν. «Δεν θα θεωρηθούμε υπεύθυνοι για κάτι που είναι απλώς το σύμπτωμα» μιας κατάστασης, εξήγησε.

Ο Κοτιγιάρ παραδέχθηκε ότι η προώθηση της Nutella έγινε «σε συνεργασία με την εταιρεία Ferrero», όμως η Intermarche ήταν αυτή που αποφάσισε την τελική τιμή πώλησης. Από την πλευρά της η Ferrero είχε ανακοινώσει ότι «η προωθητική αυτή ενέργεια αποφασίστηκε μονομερώς» από την Intermarche.

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ θα συνεχίσει τις προσφορές της σε άλλα προϊόντα εκτός των τροφίμων, επεσήμανε ο Κοτιγιάρ.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισραήλ: Χιλιάδες διαδηλωτές ζήτησαν τον τερματισμό του πολέμου στη Γάζα

Διεθνή / Ισραήλ: Πανεθνική απεργία σήμερα στη χώρα - Χιλιάδες διαδηλωτές ζήτησαν τον τερματισμό του πολέμου στη Γάζα

Οι οικογένειες των ομήρων καταγγέλλουν την απόφαση της κυβέρνησης να συνεχίσει τις στρατιωτικές επιχειρήσεις στη Γάζα αντί να συνάψει συμφωνία για την επιστροφή των ομήρων
LIFO NEWSROOM
Σερβία: Επεισόδια σε αντικυβερνητικές διαδηλώσεις για πέμπτη συνεχόμενη νύχτα

Διεθνή / Σερβία: Βίαιες διαδηλώσεις για πέμπτη συνεχόμενη νύχτα - Στις φλόγες τα γραφεία του κυβερνώντος κόμματος

Σχεδόν καθημερινές διαδηλώσεις συγκλονίζουν τη Σερβία από τον Νοέμβριο, μετά το δυστύχημα στον σιδηροδρομικό σταθμό του Νόβι Σαντ, όπου σκοτώθηκαν 16 άνθρωποι
LIFO NEWSROOM
Γάζα: «Βομβαρδίζουν μια συνοικία επί μέρες» - Σε εφαρμογή το σχέδιο του Ισραήλ για εκτοπισμό Παλαιστινίων 

Διεθνή / Γάζα: «Βομβαρδίζουν μια συνοικία επί μέρες» - Σε εφαρμογή το σχέδιο του Ισραήλ για εκτοπισμό Παλαιστινίων 

«Εκτιμούμε ότι περισσότεροι από 50.000 άνθρωποι παραμένουν στη συνοικία Ζεϊτούν, οι περισσότεροι χωρίς νερό και τρόφιμα», ανέφερε εκπρόσωπος της Πολιτικής Άμυνας
LIFO NEWSROOM
Πώς άλλαξε η στάση Τραμπ μετά την Αλάσκα και γιατί ανησυχούν οι -χωρίς σχέδιο- Ευρωπαίοι

Διεθνή / Πώς άλλαξε η στάση Τραμπ μετά την Αλάσκα και γιατί ανησυχούν οι -χωρίς σχέδιο- Ευρωπαίοι

Ο Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει πλέον το δόγμα Πούτιν περί ειρήνης και όχι εκεχειρίας και αυτό προκαλεί ανησυχία στην Ευρώπη, που φοβάται ότι ο Αμερικανός πρόεδρος θα πιέσει την Ουκρανία να συνθηκολογήσει
LIFO NEWSROOM