Μαδρίτη: Με δηλητηρίαση 13 άτομα μετά από φαγητό σε γνωστή αλυσίδα μπέργκερ

Μαδρίτη: Με δηλητηρίαση 13 άτομα μετά από φαγητό σε γνωστή αλυσίδα μπέργκερ Facebook Twitter
Μπέργκερ/ Φωτ. Αρχείου: Unsplash
0

Η Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας της Ισπανίας ξεκίνησε έρευνα για να εντοπίσει την αιτία δηλητηρίασης 13 πελατών της αλυσίδας μπέργκερ Hundred στη Μαδρίτη, την περασμένη Δευτέρα, εκ των οποίων οι τρεις νοσηλεύτηκαν σε σοβαρότερη κατάσταση. Πλέον, η κατάστασή τους είναι σταθερή. 

Ο μολυσματικός παράγοντας θα μπορούσε να είναι η σαλμονέλα, σύμφωνα με την υπόθεση που εξετάζει η Διεύθυνση Υγείας, η οποία πιθανόν να υπήρχε σε μια σάλτσα που κατανάλωσαν και οι 13 πελάτες, αν και μέχρι στιγμής «δεν έχει προσδιοριστεί η αιτία της μόλυνσης». Το Hundred είναι από τα δημοφιλέστερα καταστήματα μπέργκερ στη Μαδρίτη, το οποίο επισκέπτονται και Έλληνες τουρίστες. 

Τα συμπτώματα που παρουσίασαν οι πάσχοντες είναι κοιλιακός πόνος, διάρροια, πυρετός και αφυδάτωση, και αναμένονται τα αποτελέσματα των μικροβιολογικών αναλύσεων, προσθέτει η Διεύθυνση Υγείας.

Από την αλυσίδα Hundred ανέφεραν ότι το κρούσμα σχετίζεται με «μια παρτίδα σάλτσας από κρόκο αυγού με τρούφα», και περιορίζεται στα εστιατόρια των περιοχών Eloy Gonzalo και Plaza de Zerolo.

Συγκεκριμένα, διευκρινίζει η αλυσίδα σε ανακοίνωση, η εν λόγω παρτίδα ήταν διαθέσιμη από την Κυριακή 4 Αυγούστου στις 21:30 έως τη Δευτέρα 5 Αυγούστου την ίδια ώρα, «αποκλειστικά σε αυτά τα δύο καταστήματα», αν και έχουν αποσυρθεί όλες οι παρτίδες ως μέτρο προφύλαξης.

Η αλυσίδα Hundred διαβεβαιώνει ότι βρίσκεται «σε συνεχή επικοινωνία με τους πάσχοντες για να παρακολουθεί την εξέλιξή τους».

Με πληροφορίες από El Mundo


 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM