LVMH και Tiffany έβαλαν τέλος στη διαμάχη- Η εξαγορά θα γίνει τελικά για 15,8 δισ. δολάρια

LVMH και Tiffany έβαλαν τέλος στη διαμάχη- Η εξαγορά θα γίνει τελικά για 15,8 δισ. δολάρια Facebook Twitter
EPA
0

Ο όμιλος LVMH θα καταβάλει τελικά λίγο μικρότερο ποσό για την εξαγορά της αλυσίδας κοσμηματοπωλείων Tiffany, καθώς οι δύο πλευρές αποφάσισαν να βάλουν τέλος στη διαμάχη που απείλησε την αρχική συμφωνία τους.

Πλέον, το ποσό της εξαγοράς ορίστηκε σε 131,5 δολάρια για κάθε μετοχή, από 135 δολάρια που προέβλεπε η αρχική συμφωνία του Νοεμβρίου. Έτσι, το συνολικό ποσό θα ανέλθει σε περίπου 15,8 δισεκατομμύρια δολάρια.

Το ποσό αυτό είναι κατά 425 εκατομμύρια μικρότερο από το αρχικό για την απόκτηση των Tiffany από τον όμιλο LVMH ο επικεφαλής του οποίου- ο δισεκατομμυριούχος Μπερνάρ Αρνό- πιστεύει ότι επενδύοντας σε καταστήματα και νέες κολεξιόν θα δώσει νέα πνοή στα κοσμηματοπωλεία.

«Είμαστε πεπεισμένοι όσο ποτέ για τις τεράστια προοπτικές του brand και πιστεύουμε ότι η LVMH είναι το σωστό σπίτι για το Tiffany και τους εργαζομένους του σε αυτό το συναρπαστικό νέο κεφάλαιο», δήλωσε ο Αρνό. Οι υπόλοιποι βασικοί όροι της συμφωνίας εξαγοράς δεν άλλαξαν, ανακοίνωσαν οι δύο εταιρείες.

Η συμφωνία του Νοεμβρίου απειλήθηκε τον προηγούμενο μήνα, όταν η LVMH δήλωσε ότι δεν μπορεί να ολοκληρώσει τη συναλλαγή ως την προθεσμία της 24ης Νοεμβρίου. Επικαλέστηκε γαλλική πολιτική παρέμβαση, με το αίτημα να καθυστερήσει την εξαγορά ως τις 6 Ιανουαρίου, εξαιτίας της απειλής για νέους αμερικανικούς δασμούς σε γαλλικά προϊόντα. Επίσης, ο όμιλος επέκρινε τις «φτωχές» επιδόσεις των Tiffany κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η αλυσίδα κοσμηματοπωλείων απάντησε προσφεύγοντας στη δικαιοσύνη, με στόχο να πιέσει τον γαλλικό όμιλο να τιμήσει την αρχική συμφωνία.

Πάντως, κάποιοι αναλυτές διερωτήθηκαν γιατί ο LVMH προκάλεσε αυτή τη διαμάχη, για να καταλήξει τελικά σε μια σχετικά μικρή μείωση του ποσού για την εξαγορά, αν και αυτή η εξέλιξη επιτρέπει στον γαλλικό όμιλο να αποφύγει τυχόν δικαστικά έξοδα.

Με πληροφορίες από Guardian/ Reuters

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ