Το κατάστημα «Χάρι Πότερ» στη Νέα Υόρκη θα έχει μπαρ βουτυρόμπυρας

Το κατάστημα «Χάρι Πότερ» στη Νέα Υόρκη θα έχει και μπαρ βουτυρόμπυρας Facebook Twitter
0

Οι επισκέπτες του πρώτου καταστήματος «Χάρι Πότερ», που ανοίγει στη Νέα Υόρκη, θα μπορούν να καθίσουν και σε ένα μπαρ το οποίο θα σερβίρει βουτυρόμπυρα.

 

Στις 3 Ιουνίου θα ανοίξει το «Harry Potter New York». Πρόκειται για ένα τριώροφο κατάστημα, με έκταση περίπου 1.950 τετραγωνικά μέτρα, το οποίο θα φιλοξενεί τη μεγαλύτερη συλλογή προϊόντων παγκοσμίως από το «σύμπαν» του «Harry Potter» και του «Fantastic Beasts».

 

Τι θα ήταν όμως μια επίσκεψη στον κόσμο της μαγείας δίχως μια γουλιά βουτυρόμπυρα, το αγαπημένο ρόφημα των πρωταγωνιστών που «γέννησε» η φαντασία της Τζ. Κ. Ρόουλινγκ; Το Butterbeer Bar θα είναι εξίσου «μαγικό» με το υπόλοιπο κατάστημα. Περίπου 1.000 μπουκάλια θα «αιωρούνται» πάνω από το μπαρ.



Εκεί, οι φαν αυτού του κόσμου θα μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε διάφορες βουτυρόμπυρες, από βαρελίσια μέχρι εμφιαλωμένη, η οποία θα πωλείται αποκλειστικά στο κατάστημα. Επίσης, θα μπορούν να δοκιμάσουν παγωτό με γεύση βουτυρόμπυρα.

 

 

 

Όσοι δεν χορταίνουν τον κόσμο του «Χάρι Πότερ» πιθανότατα θα βρουν τον «παράδεισό» τους σε αυτό το κατάστημα. Θα έχει 15 θεματικούς τομείς, θα μπορούν να παίξουν διαδραστικά παιχνίδια με το μαγικό ραβδί τους, ακόμη και να βιώσουν μια virtual reality περιπέτεια.

 

Ανάμεσα σε αυτές που σχεδιάζονται είναι μια «πτήση» πάνω από τον Τάμεση, αλλά και μια «βόλτα» στο Χόγκουαρτς, σύμφωνα με το Entertainment Weekly. Στο κατάστημα θα πωλούνται από μανδύες και ραβδιά κατά παραγγελία, μέχρι γλυκά με έμπνευση από τις «Μελόχουφτες»- το ζαχαροπλαστείο στο Χόγκμιντ- ενώ οι διαδραστικές εμπειρίες θα είναι αντλημένες από εκείνες στη Διαγώνιο Αλέα, από τα βιβλία και τις ταινίες της σειράς.

 

 

«Χάρη στις καλλιτεχνικές λεπτομέρειες και την ποιότητα του design, το Harry Potter New York θα φέρει μια εντελώς νέα αγοραστική εμπειρία στην πόλη», δήλωσε η Σάρα Ρουτς, εκτελεστική αντιπρόεδρος Warner Bros., αρμόδια για ξεναγήσεις και πωλήσεις.

 

«Με περισσότερα από 1.000 props να εκτίθενται και σε συνδυασμό με τις εμπειρίες και τη φανταστική γκάμα προϊόντων, θα υπάρχει κάτι ιδιαίτερο για κάθε φαν», συμπλήρωσε η ίδια.

 



Με πληροφορίες από designtaxi

 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η εγγονή του Τζον Κένεντι που έχει καρκίνο ξεσπά κατά του εξάδελφού της RFK Jr: «Είναι ντροπή για την οικογένεια»

Διεθνή / Η εγγονή του Τζον Κένεντι που έχει καρκίνο ξεσπά κατά του εξάδελφού της RFK Jr: «Είναι ντροπή για την οικογένεια»

Η κατάρρευση του συστήματος Υγείας στις ΗΠΑ μέσα από την εμπειρία της εξαδέλφης του ίδιου του υπουργού - Η Τατιάνα Σλόσμπεργκ έχει λιγότερο από ένα χρόνο ζωής
LIFO NEWSROOM
Το κρυμμένο στολίδι της Ευρώπης: Αυτή είναι η πιο αυθεντική χριστουγεννιάτικη αγορά

Διεθνή / Το κρυμμένο στολίδι της Ευρώπης: Αυτή είναι η πιο αυθεντική χριστουγεννιάτικη αγορά

Επτά χώρες, ένας νικητής. Μια οικογένεια που κουράστηκε από τις πολυσύχναστες χριστουγεννιάτικες αγορές της Ευρώπης είχε μία αναπάντεχη εμπειρία στο κρυμμένο «στολίδι» της ηπείρου.
LIFO NEWSROOM
ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΑΜΠ ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ ΕΕ

Διεθνή / Ουκρανία: Ποιες χώρες ετοιμάζουν αντιπρόταση στο σχέδιο 28 σημείων του Τραμπ - Οι «κόκκινες γραμμές»

Τι λένε τρεις πηγές στο Reuters - Πίεση Τραμπ στον Ζελένσκι να υπογράψει - «Παρόμοιες εγγυήσεις ασφαλείας με αυτές στο Άρθρο 5 του ΝΑΤΟ» έχει το αμερικανικό σχέδιο
LIFO NEWSROOM