Ιταλός σχεδιαστής βάζει φωτιά στην κολεξιόν των νυφικών του σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα περιοριστικά μέτρα

Ιταλός σχεδιαστής βάζει φωτιά στην κολεξιόν των νυφικών του σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα περιοριστικά μέτρα Facebook Twitter
0

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Guardian, η πλειοψηφία των Ιταλών είναι δυσαρεστημένοι από τα περιοριστικά μέτρα που θα εξακολουθήσουν να ισχύουν παρά την λήξη της πρώτης φάσης του lockdown.

Το lockdown έχει διαρκέσει στην Ιταλία περισσότερο από κάθε άλλη ευρωπαϊκή χώρα, ελάχιστοι όμως στην χώρα πανηγυρίζουν για την μερική άρση των περιοριστικών μέτρων που θα ισχύει, όπως και στην χώρα μας, από σήμερα.

Αντιθέτως, οι περισσότεροι δηλώνουν οργισμένοι και απογοητευμένοι από αυτό που αποκαλείται «ψεύτικη επανέναρξη» (της οικονομίας).

Οι Ιταλοί θα μπορούν πλέον να ταξιδεύουν εντός των ορίων του γεωγραφικού τους διαμερίσματος (φορώντας υποχρεωτικά μάσκα), όμως τα σχολεία, τα γυμναστήρια και ποικίλες άλλες εμπορικές δραστηριότητες θα παραμείνουν κλειστές. Τα καφέ και τα εστιατόρια θα λειτουργήσουν μόνο ως takeaway, ενώ όλα τα ταξίδια εκτός περιφέρειας απαγορεύονται εκτός αν συντρέχουν σοβαροί λόγοι εργασίας ή υγείας. Οι κηδείες επιτρέπονται πλέον αλλά με όριο παρισταμένων τα 15 άτομα. Οι γάμοι αντίθετα θα πρέπει να περιμένουν.

Αυτή η νέα αναβολή των γαμήλιων τελετών ήταν που έκανε την περασμένη Παρασκευή, τον Pietro Demita, γνωστό σχεδιαστή νυφικών από το Λέτσε, να βάλει φωτιά σε ολόκληρη την κολεξιόν του, ως ένδειξη διαμαρτυρίας κατά των μέτρων που έχουν οδηγήσει σε κατάρρευση την βιομηχανία των γάμων στην Ιταλία.

«Έκαψα δημόσια τις δημιουργίες μου, τους καρπούς της τέχνης και του ταλέντου μου, για να στείλω ένα δυνατό μήνυμα», δήλωσε ο ίδιος στον Observer. «Έτσι κι αλλιώς, καμένα ήταν ουσιαστικά εξαιτίας των οικονομικών και πολιτικών αποφάσεων που έχουν επιβληθεί στη διάρκεια αυτής της κρίσης». 

Με στοιχεία από τον Guardian και βίντεο από την Repubblica 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ