ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Ιταλία: Ο διευθυντής της γκαλερί Ουφίτσι έστειλε οδηγίες σύνταξης email –Όχι έντονα γράμματα, να αποφεύγονται τα θαυμαστικά

Ο διευθυντής της γκαλερί Ουφίτσι, Eike Schmid Facebook Twitter
Φωτ: Roberto Serra - Iguana Press/Getty Images
0

Κανόνες για τη σύνταξη των email απέστειλε ο διευθυντής της γκαλερί Ουφίτσι, Eike Schmidt.

Σύμφωνα με τις οδηγίες, δεν επιτρέπονται τα έντονα γράμματα, αν και η υπογράμμιση είναι ακόμη αποδεκτή, όταν είναι απαραίτητη σε λέξεις ή φράσεις. 

«Θα πρέπει επίσης να αποφεύγετε ολόκληρες προτάσεις με κεφαλαία γράμματα», σημειώνει ο Schmidt.

«Όσον αφορά τη στίξη, είναι απαραίτητο να αποφεύγονται εντελώς, όπως πάντα μόνο όπου είναι δυνατόν, τα θαυμαστικά, ενώ τόσο με τα ερωτηματικά όσο και με τα θαυμαστικά μόνο ένα είναι απαραίτητο στο τέλος μιας πρότασης χωρίς επανάληψη», πρόσθεσε.

«Ήταν το αντικείμενο συζήτησης της ημέρας για πολλούς υπαλλήλους στους διαδρόμους», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Galleria degli Uffizi, Tommaso Galligani, στο BBC.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του βρετανικού μέσου, η εγκύκλιος ήταν σαφής:

  • Τα κεφαλαία γράμματα πρέπει να περιορίζονται στα κύρια ονόματα όπου η χρήση τους απαιτείται από την ιταλική γραμματική
  • Τα αποσιωπητικά, όπου οι λέξεις παραλείπονται αλλά εννοούνται, πρέπει να αποφεύγονται.
  • Τα email που αφορούν την εργασία πρέπει πάντα να είναι «σαφή, ρητά και ποτέ υπαινικτικά».

Ο Galligani υποστήριξε ότι αρκετά μέλη του προσωπικού είδαν με καλό μάτι τις οδηγίες, ωστόσο, εκτίμησε ότι υπήρχαν κάποιοι που δυσαρεστήθηκαν.

«Η τάση να θεωρείται η ανταλλαγή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως κάτι εντελώς ανεπίσημο, όπως μια συνομιλία στο WhatsApp, και ως άμεση διέξοδος για συναισθήματα κάθε είδους είναι πλέον ανεξέλεγκτη και πιστεύω ότι ήταν πρόθεση του διευθυντή να περιορίσει αυτή την προβληματική τάση», δήλωσε χαρακτηστικά.

Από την πλευρά του ο Benjamin Weissman, λέκτορας γνωστικής επιστήμης στο Rensselaer Polytechnic Institute στις ΗΠΑ, ισχυρίστηκε ότι οι συστάσεις του Schmidt αποτελούν μια προσπάθεια αντίστασεις στη σταδιακή ενσωμάτωση στοιχείων που έχουν καταστήσει την επικοινωνία μέσω κειμένου πιο κοντά στον τρόπο με τον οποίο μιλούν οι άνθρωποι.

Διεθνή
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ