Η μόδα «παγώνει» τις σχέσεις της με τη Ρωσία -Nike, Yoox Net-a-Porter σταματούν τις παραγγελίες

Η μόδα «παγώνει» τις σχέσεις της με τη Ρωσία -Nike, Yoox Net-a-Porter σταματούν τις παραγγελίες Facebook Twitter
0

Καθώς οι ρωσικές δυνάμεις συνεχίζουν να επιτίθενται σε ουκρανικές πόλεις, πολυτελείς οίκοι μόδας και brands αρχίζουν να αποκτούν φωνή και να εκφράζουν την υποστήριξή τους στην Ουκρανία.

Ουκρανοί σχεδιαστές μόδας, αγοραστές και το πολυκατάστημα Tsum Kyiv ζήτησαν από τη βιομηχανία της μόδας να σταματήσει τις συναλλαγές με τη Ρωσία και να επιβάλει τις δικές της κυρώσεις, αλλά εκτός από ορισμένα μικρά brands, η βιομηχανία της μόδας παρέμενε σιωπηλή. Αυτό, βέβαια, μέχρι τώρα.

Οι άνθρωποι της μόδας φαίνεται ότι αρχίζουν να παίρνουν θέση αφότου διαδηλωτές βγήκαν στους δρόμους στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, προτρέποντας τις εταιρείες να μην κλείσουν τα μάτια και να μιλήσουν για τα όσα εκτυλίσσονται στην Ουκρανία.

Ο κολοσσός Nike και ο όμιλος Yoox Net-a-Porter διέκοψαν την αποστολή παραγγελιών στη Ρωσία λόγω υλικοτεχνικών προβλημάτων. Ο ρωσικός ιστότοπος της Nike αναφέρει «δεν μπορεί να εγγυηθεί επί του παρόντος την παράδοση αγαθών σε πελάτες στη Ρωσία». Η YNAP εξέδωσε παρόμοια δήλωση, λέγοντας ότι δεν στέλνει πλέον στη Ρωσία. «Λόγω της τρέχουσας κατάστασης, δεν είμαστε σε θέση να ολοκληρώσουμε νέες παραγγελίες στη χώρα σας. Οι παραγγελίες έχουν ανασταλεί μέχρι νεωτέρας», αναφέρει ο ιστότοπος. 

Όσο για τη Farfetch, ο λιανοπωλητής σημείωσε ότι «μπορεί να υπάρχουν προβλήματα με την παράδοση των παραγγελιών και τις επιστροφές στη Ρωσία». Αυτές οι ανακοινώσεις έρχονται αφότου σημαντικές υπηρεσίες παράδοσης όπως η Fedex και η UPS σταμάτησαν τις αποστολές στη χώρα.

Η Balenciaga έγινε η πρώτη μάρκα της εβδομάδας μόδας του Παρισιού που έκανε δήλωση αλληλεγγύης προς την Ουκρανία. Εν όψει του σόου που είχε προγραμματιστεί για την Κυριακή, ο πολυτελής οίκος τόνισε ότι θα ανοίξει τα social media προκειμένου να μεταδώσει πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση στην Ουκρανία. Παράλληλα,  έκανε μια δωρεά στο Παγκόσμιο Επισιτιστικό Πρόγραμμα.

Αλλά δεν είναι μόνο ο οίκος Balenciaga. Η Burberry προχώρησε σε δωρεές στο Βρετανικό Ερυθρό Σταυρό Ουκρανίας για την παροχή επείγουσας βοήθειας και επίσης θα κάνει δωρεές από εκ μέρους των εργαζομένων σε φιλανθρωπικές οργανώσεις που υποστηρίζουν ανθρωπιστικές προσπάθειες στην Ουκρανία. «Αυτοί είναι απίστευτα δύσκολοι καιροί για πολλούς ανθρώπους και οι σκέψεις μας είναι με όλους εκείνους που επηρεάστηκαν από την κρίση», ανέφερε σε δήλωση.

Από την πλευρά του ο οίκος Gucci δώρισε 500.000 δολάρια στην Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ, σύμφωνα με αναρτήσεις στο Instagram, ενώ η εταιρεία Kering προχώρησε και εκείνη σε δωρεά αν και το ποσό δεν αποκαλύφθηκε. «Ελπίζουμε σε μια ειρηνική επίλυση αυτής της σύγκρουσης», σημείωσε μέσω Instagram.

Ο Όμιλος OTB, ο οποίος κατέχει εμπορικά σήματα συμπεριλαμβανομένων των Maison Margiela και Diesel, ανακοίνωσε ότι δώρισε επίσης ένα άγνωστο ποσό προς στην Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ. «Ο OTB ήταν ο πρώτος ιταλικός ομάδα μόδας που ανταποκρίθηκε αμέσως στη διεθνή έκκληση της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες και έδωσε συγκεκριμένη συμβολή στην κρίση», λέει στο Vogue Business η Arianna Alessi, αντιπρόεδρος του Ιδρύματος OTB της εταιρείας. «Δυστυχώς, η κρίση εξελίσσεται διαρκώς και βρισκόμαστε επίσης σε επαφή με τους οργανισμούς που διαχειρίζονται την άφιξη στην Ιταλία ανθρώπων που εγκαταλείπουν την Ουκρανία για να βοηθήσουμε στη διασφάλιση της ταχύτερης και πληρέστερης δυνατής ενσωμάτωσης», πρόσθεσε.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ