Η Μαδρίτη λέει αντίο στα χάρτινα εισιτήρια του μετρό, μετά από έναν αιώνα χρήσης τους

Η Μαδρίτη λέει αντίο στα χάρτινα εισιτήρια του μετρό, μετά από έναν αιώνα χρήσης τους Facebook Twitter
0

Μετά έναν αιώνα ζωής, τα χάρτινα εισιτήρια στο μετρό της Μαδρίτης από σήμερα, πρώτη μέρα της νέας χρονιάς, λένε αντίο στο επιβατικό κοινό, που θα κυκλοφορεί πλέον μόνον κάρτες διαδρομών που θα αναγνωρίζονται ανέπαφα.

Μολονότι τα κλασσικά χάρτινα, μαγνητικά, εισιτήρια είχαν σταματήσει να διατίθενται από τις 31 Οκτωβρίου, το κοινό μπορούσε να χρησιμοποιήσει τα αποθέματά του, αλλά από σήμερα δεν θα μπορούν να τα ανταλλάξουν, ή να λάβουν το αντίτιμο της αξίας τους, εάν τους έχουν παραμείνει αχρησιμοποίητες διαδρομές, ενημερώνει σχετικά ο Δήμος της Μαδρίτης.

Από σήμερα οι ηλεκτρονικές κάρτες ανέπαφης αναγνώρισης θα είναι το μόνο έγκυρο μέσο: είτε αυτές είναι προσωπικές (με τα στοιχεία και τη φωτογραφία του κατόχου) οι οποίες θα φορτίζονται για 30 ημέρες, ή έναν χρόνο, ή μη προσωπικές (που θα μπορούν να φορτίζονται με έως και τρία εισιτήρια για διαφορετικά μέσα μεταφοράς—απλό εισιτήριο του Μετρό, Μετρό-λεωφορείου, ή πολλαπλών διαδρομών—και θα μπορούν να χρησιμοποιούνται από διαφορετικά πρόσωπα).

Το απλό εισιτήριο θα αντικατασταθεί από την κάρτα Multi, η οποία άρχισε να εκδίδεται από τις 7 Ιουλίου και διατίθεται από τα εκδοτήρια μηχανήματα του Μετρό, ή στα συνήθη σημεία πώλησης, όπως περίπτερα και καταστήματα ψιλικών, έναντι 2,50 ευρώ. Η κάρτα θα έχει δεκαετή διάρκεια, και στο διάστημα αυτό κάποιος θα μπορεί να τη φορτίζει με όσες διαδρομές και για όσο επιθυμεί.

Πηγή ΑΠΕ- ΜΠΕ με πληροφορίες από EFE, El Publico, El Pais

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM