Γιατί η μόδα σήμερα, χρειάζεται την τέχνη περισσότερο από ποτέ

Γιατί η μόδα σήμερα, χρειάζεται την τέχνη περισσότερο από ποτέ Facebook Twitter
Φωτ.: Sean Zanni/Patrick McMullan / Getty Images
0

«Η αγορά τέχνης έχει δει καλύτερες μέρες». Με αυτή την πρόταση ξεκινά το άρθρο του Business of Fashion που θέτει στο επίκεντρο, την αναγκαιότητα, μόδα και τέχνη, να συμπορευτούν.

Οι γκαλερί στο Μανχάταν κλείνουν και σύμφωνα με την εφημερίδα The Art Newspaper, οι παγκόσμιες πωλήσεις σε δημοπρασίες στους οίκους Christie's, Sotheby's και Phillips μειώθηκαν κατά 27% συνολικά, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024.

Μια πολύ σημαντική ομάδα όμως, εξακολουθεί να επενδύει στην υψηλή τέχνη. Είναι οι πολυτελείς μάρκες μόδας. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Louis Vuitton ανακοίνωσε το reunion με τον καλλιτέχνη Takashi Murakami και μια σειρά από αρκετές εταιρείες, όπως οι Gucci, Hublot και Cartier, διοργανώνουν αυτή τη στιγμή δραστηριότητες στην Εβδομάδα Τέχνης του Μαϊάμι και την έκθεση Art Basel Miami Beach.

Το «πάντρεμα» της υψηλής μόδας με την τέχνη θα γίνει σαφής μέσα από την Art Basel Miami Beach, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες.

Λίγο αφότου η Art Basel Miami Beach άνοιξε τις πόρτες της για τους κορυφαίους συλλέκτες στις 11 το πρωί της Τετάρτης, ο χρηματοδότης, Leon Black, «εισέβαλε» στο περίπτερο της Acquavella Galleries και είπε με δυνατή φωνή: «Υπάρχει πολλή γ... τέχνη!». Και πράγματι, υπήρχε!

Ο ασπρόμαυρος πίνακας του Πικασό, Couple with Cup (1969) μαγνητίζει τα βλέμματα. Η τιμή του ανέρχεται στα 30 εκατομμύρια δολάρια και είναι το ακριβότερο έργο τέχνης στο «σπηλαιώδες» Συνεδριακό Κέντρο του Μαϊάμι Μπιτς, της μεγαλύτερης έκθεσης σύγχρονης τέχνης των ΗΠΑ που συγκέντρωσε 286 γκαλερί από 38 χώρες στην 22η έκδοσή της.

Γιατί η μόδα σήμερα, χρειάζεται την τέχνη περισσότερο από ποτέ Facebook Twitter
Φωτ.: https: news.artnet.com / Ο πίνακας το Πικασό

Brands υψηλής μόδας προσφεύγουν στην Art Basel Miami Beach, για να εγκαινιάσουν τις νέες τους κυκλοφορίες. Η Off-White θα λανσάρει τη συλλογή «All In One' Golf Capsule Collection» σε νέα καμπάνια, αμέσως μετά την παρουσίαση της πολλά υποσχόμενης καλλιτεχνικής συνεργασίας της αλυσίδας παπουτσιών, Maison Margiela, με τον tattoo artist Kozo.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι υπάλληλοι του Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας των ΗΠΑ ανακρίνονται για την πίστη τους στον Τραμπ

Διεθνή / Οι υπάλληλοι του Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας των ΗΠΑ ανακρίνονται για την πίστη τους στον Τραμπ

Το Συμβούλιο Εθνικής Ασφαλείας θα στελεχωθεί από προσωπικό που είναι «100% ευθυγραμμισμένο με την ατζέντα του Τραμπ» λέει ο επερχόμενος υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Το αληθινό κόστος της «γρήγορης μόδας»: Μέσα στα εργοστάσια του Shein που παράγουν τα φορέματα των €8

Διεθνή / Η αλήθεια για το φόρεμά σας των €12: Μέσα στα κινεζικά εργοστάσια της Shein

Έρευνα του BBC αποκαλύπτει: Οι εργάτες που παράγουν τα ενδύματα της Shein δουλεύουν 75 ώρες την εβδομάδα - Πόσο αμείβονται για κάθε μπλουζάκι - Ο αλγόριθμος που καθορίζει τον όγκο των παραγγελιών
LIFO NEWSROOM
Ryanair: Ζητά τον περιορισμό κατανάλωσης αλκοόλ στα αεροδρόμια μετά από επεισόδια με μεθυσμένους επιβάτες

Διεθνή / Ryanair: Ζητά όριο στο αλκοόλ στα αεροδρόμια μετά τα επεισόδια με μεθυσμένους σε πτήσεις

«Δεν καταλαβαίνουμε γιατί δεν περιορίζονται σε δύο αλκοολούχα ποτά. Κατά τη διάρκεια των καθυστερήσεων των πτήσεων, καταναλώνουν υπερβολική ποσότητα» αναφέρει η εταιρεία
LIFO NEWSROOM