Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες λένε «όχι» στα όρια ταχύτητας στην Autobahn

Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες λένε «όχι» στα όρια ταχύτητας στην Autobahn Facebook Twitter
0

Την αντίθεσή τους στην πρόταση να μπουν όρια ταχύτητας στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους (Autobahn) εκφράζουν γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. 

Σε κάθε εκλογική αναμέτρηση και ακολούθως σχηματισμό κυβέρνησης στη Γερμανία, το θέμα του ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους στη χώρα εμφανίζεται ψηλά στην ατζέντα.

Η επιβολή ορίων ταχύτητας σε τμήματα της Autobahn που δεν έχουν μέχρι σήμερα, είναι μία από τις βασικές προεκλογικές απαιτήσεις του κόμματος των «Πρασίνων», οι οποίοι με το ποσοστό του 14,8% που πήραν στις πρόσφατες εκλογές, θα παίξουν ρόλο ρυθμιστή στη νέα κυβέρνηση συνεργασίας που θα προκύψει είτε με τους Σοσιαλδημοκράτες είτε με τους Χριστιανοδημοκράτες.

Οι «Πράσινοι» θεωρούν ότι η θέσπιση ορίου ταχύτητας στην Autobahn θα βελτιώσει την ασφάλεια του αυτοκινητοδρόμου, ενώ παράλληλα θα μειώσει και τα επίπεδα των ρύπων.

Ο Stefan Bratzel, διευθυντής του Κέντρου Διαχείρισης Αυτοκινήτων στο Μπέργκις Γκλάντμπαχ, συγκρίνει την απουσία εθνικού γερμανικού ορίου ταχύτητας με το δικαίωμα να φέρουν όπλα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Και τα δύο θέματα επηρεάζουν πολλούς ανθρώπους και αμφότερα τείνουν να πυροδοτούν έντονη συζήτηση.

Όσοι τάσσονται υπέρ ενός ορίου ταχύτητας λένε ότι θα μειώσει τον αριθμό των τραυματιών ή των νεκρών σε τροχαία. Ωστόσο, οι στατιστικές δείχνουν ότι, τουλάχιστον το 2020, περισσότεροι άνθρωποι σκοτώθηκαν σε τροχαία στους επαρχιακούς δρόμους της Γερμανίας παρά σε αυτοκινητόδρομους.

Την αντίθεσή τους στα όρια ταχύτητας στην Autobahn  εκφράζουν από την πλευρά τους οι μεγαλύτερες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Ο πρόεδρος του Volkwagen Group, Herbert Diess, σε πρόσφατες δηλώσεις τάχθηκε κατά αυτής της αλλαγής, λέγοντας πως πρόκειται για ένα περιττό μέτρο, από τη στιγμή που που μπαίνουν συνεχώς στην αγορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Την αντίθεσή του στο όριο ταχύτητας εξέφρασε με τη σειρά του και ο προϊστάμενος της μητρικής Mercedes-Benz Daimler, Ola Källenius. Ερωτηθείς σχετικά με το θέμα την περασμένη εβδομάδα στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου, υποστήριξε πως προτεραιότητα έχει να γίνουν περισσότερα στον τομέα της επέκτασης του δικτύου φόρτισης, καθώς αυτό θα συμβάλλει στην αύξηση της κυκλοφορίας περισσότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Με πληροφορίες από Fortune, The Times και Deutsche Welle

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χιλή εκλογές Τραμπ

Διεθνή / Εκλογές στη Χιλή: Ο «Χιλιανός Τραμπ» προηγείται ενόψει δεύτερου γύρου

Γιος πρώην μέλους του ναζιστικού κόμματος και δηλωμένος θαυμαστής του δικτάτορα Αουγκούστο Πινοτσέτ, ο Καστ είναι γνωστός για τις θέσεις του κατά των αμβλώσεων και του γάμου ομοφύλων
THE LIFO TEAM
«Απλώς προσπαθούν να πλουτίσουν»: Η «επόμενη ημέρα» στη Γάζα και τα συμφέροντα που τη διεκδικούν

Διεθνή / «Απλώς προσπαθούν να πλουτίσουν»: Η «επόμενη ημέρα» στη Γάζα και τα συμφέροντα που τη διεκδικούν

Το κόστος ανοικοδόμησης εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 70 δισ. δολάρια, γεγονός που καθιστά τη μεταπολεμική φάση ένα εξαιρετικά ελκυστικό πεδίο για ορισμένες εταιρείες
THE LIFO TEAM
Το μεγαλύτερο φιλοδημοκρατικό κόμμα του Χονγκ Κονγκ αποφάσισε τη διάλυσή του υπό πολιτική πίεση

Διεθνή / Το μεγαλύτερο φιλοδημοκρατικό κόμμα του Χονγκ Κονγκ αποφάσισε τη διάλυσή του υπό πολιτική πίεση

Η απόφαση αντανακλά, σύμφωνα με αναλυτές, τη σταδιακή συρρίκνωση των πολιτικών ελευθεριών που είχαν υποσχεθεί στο Χονγκ Κονγκ κατά την επιστροφή του στην κινεζική κυριαρχία το 1997
THE LIFO TEAM