Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες λένε «όχι» στα όρια ταχύτητας στην Autobahn

Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες λένε «όχι» στα όρια ταχύτητας στην Autobahn Facebook Twitter
0

Την αντίθεσή τους στην πρόταση να μπουν όρια ταχύτητας στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους (Autobahn) εκφράζουν γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. 

Σε κάθε εκλογική αναμέτρηση και ακολούθως σχηματισμό κυβέρνησης στη Γερμανία, το θέμα του ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους στη χώρα εμφανίζεται ψηλά στην ατζέντα.

Η επιβολή ορίων ταχύτητας σε τμήματα της Autobahn που δεν έχουν μέχρι σήμερα, είναι μία από τις βασικές προεκλογικές απαιτήσεις του κόμματος των «Πρασίνων», οι οποίοι με το ποσοστό του 14,8% που πήραν στις πρόσφατες εκλογές, θα παίξουν ρόλο ρυθμιστή στη νέα κυβέρνηση συνεργασίας που θα προκύψει είτε με τους Σοσιαλδημοκράτες είτε με τους Χριστιανοδημοκράτες.

Οι «Πράσινοι» θεωρούν ότι η θέσπιση ορίου ταχύτητας στην Autobahn θα βελτιώσει την ασφάλεια του αυτοκινητοδρόμου, ενώ παράλληλα θα μειώσει και τα επίπεδα των ρύπων.

Ο Stefan Bratzel, διευθυντής του Κέντρου Διαχείρισης Αυτοκινήτων στο Μπέργκις Γκλάντμπαχ, συγκρίνει την απουσία εθνικού γερμανικού ορίου ταχύτητας με το δικαίωμα να φέρουν όπλα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Και τα δύο θέματα επηρεάζουν πολλούς ανθρώπους και αμφότερα τείνουν να πυροδοτούν έντονη συζήτηση.

Όσοι τάσσονται υπέρ ενός ορίου ταχύτητας λένε ότι θα μειώσει τον αριθμό των τραυματιών ή των νεκρών σε τροχαία. Ωστόσο, οι στατιστικές δείχνουν ότι, τουλάχιστον το 2020, περισσότεροι άνθρωποι σκοτώθηκαν σε τροχαία στους επαρχιακούς δρόμους της Γερμανίας παρά σε αυτοκινητόδρομους.

Την αντίθεσή τους στα όρια ταχύτητας στην Autobahn  εκφράζουν από την πλευρά τους οι μεγαλύτερες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Ο πρόεδρος του Volkwagen Group, Herbert Diess, σε πρόσφατες δηλώσεις τάχθηκε κατά αυτής της αλλαγής, λέγοντας πως πρόκειται για ένα περιττό μέτρο, από τη στιγμή που που μπαίνουν συνεχώς στην αγορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Την αντίθεσή του στο όριο ταχύτητας εξέφρασε με τη σειρά του και ο προϊστάμενος της μητρικής Mercedes-Benz Daimler, Ola Källenius. Ερωτηθείς σχετικά με το θέμα την περασμένη εβδομάδα στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου, υποστήριξε πως προτεραιότητα έχει να γίνουν περισσότερα στον τομέα της επέκτασης του δικτύου φόρτισης, καθώς αυτό θα συμβάλλει στην αύξηση της κυκλοφορίας περισσότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Με πληροφορίες από Fortune, The Times και Deutsche Welle

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

BBC ΝΤΑΙΑΝΑ ΒΙΒΛΙΟ

Διεθνή / Νέο βιβλίο κατηγορεί το BBC για συγκάλυψη μετά τη συνέντευξη της πριγκίπισσας Νταϊάνα το 1995

Μια ανεξάρτητη έρευνα που ζήτησε το BBC επιβεβαίωσε το 2021 πως πλαστά έγγραφα είχαν παρουσιαστεί στον αδελφό της πριγκίπισσας, Τσαρλς Σπένσερ, προκειμένου να την πείσει να παραχωρήσει αυτήν τη συνέντευξη
LIFO NEWSROOM
Βραβεία Νόμπελ: Η Μαρία Κορίνα Ματσάδο θα θεωρηθεί «φυγόδικη» εάν πάει στη Νορβηγία να παραλάβει το Νόμπελ Ειρήνης

Διεθνή / Νόμπελ Ειρήνης: Η Μαρία Κορίνα Ματσάδο θα θεωρηθεί «φυγόδικη» εάν πάει στη Νορβηγία να το παραλάβει

«Αν έβγαινε από την επικράτεια της Βενεζουέλας ενώ εκκρεμούν ποινικές έρευνες σε βάρος της, θα θεωρείτο φυγόδικη», δήλωσε ο γενικός εισαγγελέας της Βενεζουέλας, θυμίζοντας ότι η Ματσάδο ερευνάται για «συνωμοσία, υποκίνηση μίσους και τρομοκρατία»
LIFO NEWSROOM
Το πλήρες αρχείο από τις Δίκες της Νυρεμβέργης γίνεται διαθέσιμο διαδικτυακά

Διεθνή / Το πλήρες αρχείο από τις Δίκες της Νυρεμβέργης γίνεται διαθέσιμο διαδικτυακά

Η συλλογή περιλαμβάνει περισσότερες από 750.000 σελίδες από τα πρακτικά των συνεδριάσεων, τα υπομνήματα των νομικών ομάδων και τα αποδεικτικά στοιχεία των 13 δικών που διεξήχθησαν στη Νυρεμβέργη μεταξύ 1945 και 1949
LIFO NEWSROOM
ΤΟΥΡΚΙΑ ΟΠΑΔΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Διεθνή / Τουρκία: Αντιμέτωπη με μία από τις μεγαλύτερες κρίσεις στο ποδόσφαιρο - Πώς ξετυλίχθηκε η υπόθεση

Το σκάνδαλο στοιχηματισμού στην Τουρκία επιβεβαιώνει αυτό που ήδη πίστευαν αρκετοί φίλαθλοι, ότι διαιωνίζεται ένα σύστημα νεποτισμού και διαφθοράς στη χώρα
LIFO NEWSROOM