Γαλλία: Σχέδιο του Τεν Τεν πουλήθηκε για 3,2 εκατ. ευρώ - Ήταν για χρόνια σε συρτάρι

Γαλλία: Σχέδιο του Τεν Τεν πουλήθηκε για 3,2 εκατ. ευρώ - Ήταν για χρόνια σε συρτάρι Facebook Twitter
0

Ένα σχέδιο του Τεν Τεν, το οποίο παρέμενε για χρόνια διπλωμένο σε ένα συρτάρι, πουλήθηκε σήμερα σε δημοπρασία στο Παρίσι, έναντι του ποσού των 3,175 εκατομμυρίων ευρώ, έγινε γνωστό από τον οίκο δημοπρασιών.

Το σχέδιο είναι έργο του Βέλγου εικονογράφου Ζορζ Ρεμί, γνωστoύ με το λογοτεχνικό ψευδώνυμο Hergé, που ήταν ο συγγραφέας των βιβλίων κόμικς με πρωταγωνιστή τον Τεντέν. 

Ο Ερζέ είχε δώσει το σχέδιο στον εκδότη του, ως προτεινόμενο εξώφυλλο για το τεύχος «Ο Μπλε Λωτός», σύμφωνα με τον οίκο δημοπρασιών Artcurial, που ανέλαβε την πώληση.

Ωστόσο, ο εκδότης απέρριψε το σχέδιο αποφασίζοντας να χρησιμοποιήσει κάποιο άλλο για το συγκεκριμένο εξώφυλλο.

Ο Ζορζ Ρεμί προσέφερε το σχέδιο ως δώρο στον Ζαν Λουί Καστερμάν, τον κληρονόμο του εκδοτικού οίκου που δημοσίευε τα βιβλία του Τεν Τεν.

Εκείνος κράτησε το σχέδιο διπλωμένο σε ένα συρτάρι. Έως τον θάνατό του απέρριπτε τις προσφορές που του γίνονταν να πουλήσει το έργο, λέγοντας πως το φυλάσσει ως ένα δώρο από τον Hergé, περιγράφει ο Έρικ Λερόι, ειδικός βιβλίων κόμικς στον οίκο Artcurial.

 

Ο αγοραστής του σχεδίου είναι ένας ιδιώτης συλλέκτης, τα στοιχεία του οποίου δεν αποκάλυψε ο οίκος δημοπρασιών.

Η τελική τιμή ξεπέρασε τις εκτιμήσεις του οίκου δημοπρασιών που είχαν θέσει ως υψηλότερο αντίτιμο το ποσό των 2,8 εκατομμυρίων ευρώ.

Στο σχέδιο εικονίζεται ο ατρόμητος ρεπόρτερ Τεντέν με ασιατική ενδυμασία, έχοντας στο πλευρό του τον σκύλο του Μιλού, να κρύβεται σε ένα βάζο από έναν κόκκινο δράκο.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM