Παγκόσμιο «μπλακ άουτ» - «Έπεσαν» ιστοσελίδες, προβλήματα σε Airbnb, HSBC και Amazon

Δεκάδες ιστότοποι μεγάλων εταιρειών αντιμετώπισαν για λίγες ώρες παγκόσμια διακοπή των διαδικτυακών τους υπηρεσιών Facebook Twitter
φωτό αρχείου/ epa
0

Ιστότοποι πολλών δεκάδων μεγάλων ομίλων, μεταξύ των οποίων αεροπορικές εταιρείες, τράπεζες και τεχνολογικές εταιρείες, αντιμετώπισαν για σύντομο χρονικό διάστημα σήμερα μια παγκόσμια διακοπή των διαδικτυακών υπηρεσιών τους, από τον αμερικανικό πάροχο υπηρεσιών Akamai, που ανέφερε ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε.

Περίπου στις 19.30 ώρα Ελλάδας, η Akamai ανακοίνωσε στο Twitter ότι παρατήρησε «διαταράξεις» στην εξυπηρέτηση πελατών της, χωρίς να δώσει περαιτέρω διευκρινίσεις. Ταυτόχρονα, αρκετές μεγάλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των αμερικανικών αεροπορικών εταιρειών Southwest, Delta Air Lines, και των εταιρειών Costco Wholesale Corp, American Express, Airbnb ανέφεραν δυσκολίες σύνδεσης στους ιστότοπους και τις εφαρμογές τους.

Η Akamai παρέχει διάφορες υπηρεσίες πληροφορικής, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο και υπηρεσιών βελτιστοποίησης της πρόσβασης σε ιστότοπους, οι οποίες, θεωρητικά, επιτρέπουν τη διατήρηση της πρόσβασης χάρη, εν μέρει, στο cloud (υπολογιστικό νέφος). Λίγο πριν τις 20:00 ώρα Ελλάδας, η Akamai ανακοίνωσε ότι επιδιόρθωσε τις αιτίες αυτής της διακοπής. «Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε την κατάσταση και μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι αυτή δεν είναι αποτέλεσμα επίθεσης στον κυβερνοχώρο στην πλατφόρμα Akamai», διαβεβαίωσε η εταιρεία. Η μετοχή Akamai Technologies κατέγραφε απώλειες 0,50% φτάνοντας σε τιμή μετοχής 117 δολάρια στο δείκτη Nasdaq.

Στα μέσα Ιουνίου, μια βλάβη σε παγκόσμιο επίπεδο επηρέασε τις διαδικτυακές υπηρεσίες περίπου 500 πελατών της Akamai, που στερήθηκαν για ώρες σύνδεσης στο διαδίκτυο. Η εταιρεία, με έδρα το Κέιμπριτζ (Μασαχουσέτη, βορειοανατολικές Ηνωμένες Πολιτείες), στη συνέχεια διαβεβαίωσε ότι η βλάβη, που διήρκεσε τέσσερις ώρες και επηρέασε αρκετές αεροπορικές εταιρείες και μεγάλες τράπεζες, δεν έγινε από επίθεση στον κυβερνοχώρο. Στις αρχές Ιουνίου, η Fastly, ένας άλλος πάροχος της οποίας το όνομα, όπως της Akamai, είναι σχεδόν άγνωστο στο ευρύ κοινό, αλλά απαραίτητο για την προσβασιμότητα και τη λειτουργία πολλών ιστότοπων μεγάλης επισκεψιμότητας, αντιμετώπισε επίσης διακοπές στη λειτουργία της

. Η εταιρεία, εξειδικευμένη στο "cloud", εξήγησε ότι το περιστατικό, επιλύθηκε σε λιγότερο από μία ώρα και το οποίο επηρέασε κυρίως τους ιστότοπους της Amazon και των New York Times, οφειλόταν σε σφάλμα ενός λογισμικού της.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συγκινούν οι γονείς του Μάθιου Πέρι σε επιστολή προς τον γιατρό του: «Γιατί το έκανες; Για μερικές χιλιάδες δολάρια;»

Διεθνή / Συγκινούν οι γονείς του Μάθιου Πέρι σε επιστολή προς τον Δρ. Πλασένσια: «Γιατί το έκανες; Για μερικές χιλιάδες δολάρια;»

Ο Δρ. Πλασένσια είναι από τους βασικούς κατηγορούμενους στην υπόθεση θανάτου του Πέρι - Οι επιστολές του πατέρα, της μητέρας, του πατριού και της μητριάς του
LIFO NEWSROOM
Αγία Σοφία:

Διεθνή / Αγία Σοφία: Οι επικεφαλής των έργων αποκατάστασης απαντούν για τα φορτηγά μέσα στο μνημείο

Η σκληρή κριτική οφείλεται στην πολιτική πόλωση, ενώ η πολυπλοκότητα των εργασιών καθιστά δύσκολη την πλήρη κατανόησή τους από το ευρύ κοινό, εξηγεί μέλος του επιστημονικού συμβουλίου
LIFO NEWSROOM
Πρίγκιπας Ουίλιαμ - Κέιτ Μίντλετον: Πόσο διαρκεί η ενοικίαση του «παντοτινού» τους σπιτιού στο Forest Lodge

Διεθνή / Πρίγκιπας Ουίλιαμ - Κέιτ Μίντλετον: Πόσο διαρκεί η ενοικίαση του «παντοτινού» τους σπιτιού στο Forest Lodge

Ο πρίγκιπας και η πριγκίπισσα της Ουαλίας έχουν ήδη εγκατασταθεί στο νέο τους σπίτι, στο οποίο σκοπεύουν να μείνουν ακόμη και όταν ο Ουίλιαμ γίνει βασιλιάς
LIFO NEWSROOM
Instagram: Ο CEO βάζει τέλος στην τηλεργασία για λόγους δημιουργικότητας και συνεργασίας

Διεθνή / Instagram: Ο CEO Άνταμ Μοσέρι βάζει τέλος στην τηλεργασία των υπαλλήλων

Ο Μοσέρι υποστήριξε ότι η επιστροφή στο γραφείο και οι αλλαγές στον τρόπο εργασίας θα βοηθήσουν την εταιρεία να γίνει πιο ευέλικτη και αποτελεσματική, ενόψει αυτού που χαρακτήρισε ως δύσκολη χρονιά
LIFO NEWSROOM