Βέλγιο: Οι κότες έγιναν «μόδα» εν μέσω καραντίνας- Εκτοξεύθηκαν οι πωλήσεις

Βέλγιο: Οι κότες έγιναν «μόδα» εν μέσω καραντίνας- Εκτοξεύθηκαν οι πωλήσεις Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου EPA
0

Μία απρόσμενη «μόδα» εμφανίστηκε στο Βέλγιο, εν μέσω της καραντίνας για τον κορωνοϊό. Ολοένα και περισσότεροι αποκτούν κότες.

Κάποιοι τις αγοράζουν για να έχουν φρέσκα αυγά, άλλοι για να έχουν κάτι να ασχοληθούν τα παιδιά που είναι περιορισμένα στο σπίτι. Οι Μαρτίν και Κρίστοφερ Ντένις, ιδιοκτήτες φάρμας, δηλώνουν ότι πασχίζουν να ανταποκριθούν στην τεράστια ζήτηση για κότες. «Είναι τρελό» λένε με μία φωνή στο AFP.

Το ζευγάρι δυσκολεύεται να πιστέψει πόσους πελάτες είχε από τον Μάρτιο, όταν επιβλήθηκε η καραντίνα. «Μέχρι και η αστυνομία ήρθε μια φορά, ήθελαν να μάθουν τι συνέβαινε. Είδαν τα αυτοκίνητα και τον κόσμο που περίμενε στο πεζοδρόμιο», εξήγησε το ζευγάρι.

«Στην αρχή, ήρθαν κάποιοι που φοβήθηκαν ότι δεν θα έχουν τρόφιμα και πήραν κότες για τα αυγά. Μετά, ήρθαν κάποιοι που από καιρό σχεδίαζαν να φτιάξουν κοτέτσι και από τη στιγμή που έμειναν στο σπίτι θεώρησαν ότι ήρθε η ώρα να το κάνουν. Και τώρα έρχονται άνθρωποι που σκέφτονται "ας φτιάξουμε ένα κοτέτσι για να κρατήσουμε απασχολημένα τα παιδιά"», περιγράφουν οι Ντένις.

Ανάμεσα σε αυτούς που αποφάσισαν να αγοράσουν κότες από τη φάρμα ήταν η Σόφι Ούμπλετ και ο σύζυγός της. Παρότι είχαν ήδη φτιάξει το κοτέτσι και είχαν κάνει σχετική έρευνα, είχαν πολλές απορίες. Πρέπει το κοτέτσι να είναι στραμμένο προς συγκεκριμένη κατεύθυνση; Γίνονται επιθετικές οι κότες; Είναι αλήθεια ότι δεν πρέπει να φας τα αυγά την ίδια μέρα; «Είναι εξαντλητικό ότι τόσοι πολλοί πελάτες είναι καινούριοι σε αυτό, οπότε πρέπει να εξηγείς τα πάντα κάθε φορά» λέει παραδέχεται η Μαρτίν Ντενίς.

Τις τελευταίες εβδομάδες οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί κατακόρυφα. «Συνήθως μπορεί να πουλούσαμε 200 κότες ένα Σάββατο, τώρα είναι έως 500-600 πτηνά», λέει ο Κρίστοφερ Ντενίς. Η ζήτηση είναι τέτοια, που για κάποιες ποικιλίες εξαντλούνται ήδη τα αποθέματα. Οι τιμές ξεκινούν από 13 ευρώ, ενώ ήδη έχουν σχεδόν τελειώσει τα κοτέτσια, που κοστίζουν περίπου 250 ευρώ για 3-4 πτηνά.

Με πληροφορίες από AFP

 


Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αίμα και λιμός στη Γάζα: 30 νεκροί από ισραηλινά πλήγματα - Διάσημοι και ακτιβιστές στη «νηοπομπή της Αντοχής»

Διεθνή / Αίμα και λιμός στη Γάζα: 30 νεκροί από ισραηλινά πλήγματα - Διάσημοι και ακτιβιστές στη «νηοπομπή της Αντοχής»

Τουλάχιστον 30 νεκροί από ισραηλινά πλήγματα στη Γάζα, ενώ η Γκρέτα Τούνμπεργκ και δεκάδες διεθνείς προσωπικότητες ξεκινούν τη μεγαλύτερη ανθρωπιστική νηοπομπή για να σπάσουν τον αποκλεισμό
LIFO NEWSROOM
kamila-sexoualiki epithesi

Διεθνή / Όταν η βασίλισσα Καμίλα αντιμετώπισε σεξουαλική επίθεση ως μαθήτρια: «Τον χτύπησα με το παπούτσι στο ευαίσθητο σημείο»

Στο βιβλίο "Power and the Palace" αναφέρεται πως η βασίλισσα αποκάλυψε το γεγονός στον Μπόρις Τζόνσον κατά τη θητεία του ως δήμαρχος του Λονδίνου
LIFO NEWSROOM
Οι ΗΠΑ αναστέλλουν τις βίζες για σχεδόν όλους όσοι έχουν παλαιστινιακά διαβατήρια

Διεθνή / Οι ΗΠΑ αναστέλλουν τις βίζες για σχεδόν όλους όσοι έχουν παλαιστινιακά διαβατήρια

Οι ΗΠΑ εμποδίζουν Παλαιστίνιους να ταξιδέψουν στην αμερικανική επικράτεια για ιατρική περίθαλψη, σπουδές σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, επισκέψεις σε φίλους ή συγγενείς, ή επιχειρηματικούς σκοπούς
LIFO NEWSROOM
Από τη Βαρκελώνη για τη Γάζα: Αναχώρησε ο στολίσκος αλληλεγγύης «Global Sumud Flotilla» με την Γκρέτα Τούνμπεργκ

Διεθνή / Από τη Βαρκελώνη για τη Γάζα: Αναχώρησε ο στολίσκος αλληλεγγύης «Global Sumud Flotilla» με την Γκρέτα Τούνμπεργκ

«Είναι η μεγαλύτερη αποστολή αλληλεγγύης στην ιστορία» με «περισσότερους ανθρώπους και περισσότερα πλοία από οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια μέχρι τώρα να φθάσει στη Γάζα»
LIFO NEWSROOM
«ΗΠΑ και Ρωσία» θεωρούν πως η Ευρώπη «εμποδίζει παρασκηνιακά» το τέλος του πολέμου στην Ουκρανία

Διεθνή / «ΗΠΑ και Ρωσία» θεωρούν πως η Ευρώπη «εμποδίζει παρασκηνιακά» το τέλος του πολέμου στην Ουκρανία

«Ορισμένοι Ευρωπαίοι ηγέτες υποστηρίζουν δημόσια την αμερικανική προσπάθεια και επιχειρούν παρασκηνιακά να αναιρέσουν την όποια πρόοδο», σύμφωνα με δημοσίευμα του Axios
LIFO NEWSROOM
Οι εκδόσεις που απευθύνονται στο LGBTQ+ κοινό αντιμετωπίζουν διακρίσεις από τους διαφημιστές, προειδοποιούν οι εκδότες

Διεθνή / Τα περιοδικά που απευθύνονται στο LGBTQ+ κοινό αντιμετωπίζουν διακρίσεις από τους διαφημιστές, προειδοποιούν οι εκδότες

Η αντι-DEI εκστρατεία στις ΗΠΑ και οι διαφημιστές που αποφεύγουν να συνεργαστούν με τα έντυπα που απευθύνονται στην LGBTQ+ κοινότητα και άλλες μειονότητες
LIFO NEWSROOM