Ιαπωνία: Περισσότερες αυτοκτονίες στο δεύτερο κύμα - Κυρίως μεταξύ γυναικών και παιδιών

Ιαπωνία: Περισσότερες αυτοκτονίες στο δεύτερο κύμα - Κυρίως μεταξύ γυναικών και παιδιών Facebook Twitter
EPA/DAI KUROKAWA
0

Αύξηση αυτοκτονιών σημειώθηκε στο δεύτερο κύμα της πανδημίας στην Ιαπωνία, παρά τη μείωση που είχε καταγραφεί στο πρώτο κύμα. 

Το ποσοστό αυτοκτονιών αυξήθηκε στην Ιαπωνία κατά το δεύτερο κύμα της πανδημίας COVID-19, κυρίως μεταξύ των γυναικών και των παιδιών, παρά το γεγονός ότι μειώθηκε στο πρώτο κύμα, όταν η κυβέρνηση προσέφερε γενναιόδωρα επιδόματα στους ανθρώπους, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας.

Κατά την περίοδο Ιουλίου-Οκτωβρίου οι αυτοκτονίες αυξήθηκαν κατά 16% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, καταγράφοντας μια δραματική αντιστροφή της μείωσης κατά 14% που είχε καταγραφεί την περίοδο Φεβρουαρίου-Ιουνίου, σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου Hong Kong University of Science and Technology και του ινστιτούτου Tokyo Metropolitan Institute of Gerontology.

«Αντίθετα με ό,τι συμβαίνει σε ομαλές οικονομικές συνθήκες, η πανδημία αυτή επηρεάζει δυσανάλογα την ψυχολογική υγεία των παιδιών, των εφήβων και των γυναικών [ιδιαίτερα των συζύγων]» ανέφερε η έρευνα που δημοσιεύτηκε την Παρασκευή στο επιστημονικό περιοδικό Nature Human Behaviour.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ