Κατάστημα στην Ιαπωνία επιστράτευσε ένα ρομπότ, προκειμένου να διασφαλίσει ότι οι πελάτες φοράνε μάσκες.

 

Το Robovie μπορεί να διακρίνει ποιοι πελάτες δεν φορούν μάσκα και τους ζητά ευγενικά να το κάνουν. Επίσης, μπορεί να παρέμβει όταν δεν τηρούνται οι αποστάσεις στην ουρά για το ταμείο.

 

Το ρομπότ, που ανέπτυξε το Advanced Telecommunications Research Institute International του Κιότο, ξεκίνησε δοκιμαστικά το έργο του στο κατάστημα της Cerezo Osaka, επαγγελματικής ομάδας ποδοσφαίρου. Η δοκιμή θα διαρκέσει έως τα τέλη Νοεμβρίου.

 

Οι δημιουργοί του Robovie ελπίζουν ότι το πείραμα θα μειώσει τη στενή επαφή ανάμεσα σε πελάτες και εργαζομένους, ενώ εκφράζουν την εκτίμηση πως οι περισσότεροι νιώθουν λιγότερη ντροπή όταν τους ζητά να βάλουν μάσκα ένα ρομπότ, παρά ένας άλλος άνθρωπος.

 

Το ρομπότ, στο οποίο έχουν «φορτωθεί» πληροφορίες για τη διάταξη του καταστήματος, χρησιμοποιεί κάμερα και αισθητήρες για να παρακολουθεί τις κινήσεις των ανθρώπων, όπως και λέιζερ για να μετρά τις αποστάσεις ανάμεσά τους, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Kyodo. Όταν δεν φροντίζει για την τήρηση των αποστάσεων και τη χρήση μάσκας, το Robovie καθοδηγεί τους πελάτες στο κατάστημα.

 

Η πρόσφατη αύξηση στα ημερήσια κρούσματα κορωνοϊού έχει προκαλέσει ανησυχία στην Ιαπωνία. Την Κυριακή η χώρα ανακοίνωσε 1.441 νέες μολύνσεις και συνολικά έχουν καταγραφεί 119.420 κρούσματα και 1.908 θάνατοι.

 

Σε δημοσκόπηση που έκανε το Kyodo το σαββατοκύριακο, το 84% δήλωσε ανησυχία για την πρόσφατη έξαρση και πάνω από το 68% υποστήριξε ότι η κυβέρνηση πρέπει να βάλει τη δημόσια υγεία πάνω από την οικονομία. Πάντως ο πρωθυπουργός Γιοσιχίντε Σούγκα έχει δηλώσει πως δεν υπάρχουν σχέδια να κηρυχθεί δεύτερη κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

 

Με πληροφορίες από Guardian

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr