Οδοντόκρεμα αλλάζει το σήμα της εν μέσω του παγκόσμιου κινήματος Black Lives Matter

Οδοντόκρεμα αλλάζει το σήμα της εν μέσω του παγκόσμιου κινήματος Black Lives Matter Facebook Twitter
Αναθεωρείται σήμα οδοντόκρεμας λόγω του κινήματος Black Lives Matter
0

Αναθεωρείται το brand της οδοντόκρεμας Darlie, πρώην Darkie, με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα, μετά τον σάλο από τις διαδηλώσεις για την δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ.

Η οδοντόκρεμα έχει βρεθεί στο στόχαστρο και παλαιότερα, λόγω του αμφιλεγόμενου σήματός της. Γνωστή ως «Darkie» μέχρι το 1989, η μετέπειτα Darlie, άλλαξε όνομα καθώς θεωρήθηκε ρατσιστική η επωνυμία. Οι ιδιοκτήτες ζήτησαν συγνώμη και αντικατέστησαν το όνομα στα αγγλικά.

Παράλληλα, το σήμα αντί να απεικονίζει έναν μαύρο, χαμογελαστό άνδρα σταδιακά άλλαξε και πλέον απεικονίζει ένα πρόσωπο, που είναι μισό λευκό και μισό μαύρο. Διαφήμιση στην Κίνα πάντως, διαβεβαίωνε τους πελάτες ότι το προϊόν θα εξακολουθήσει να ονομάζεται «Η οδοντόκρεμα των Μαύρων» στα κινέζικα.


Η Darlie είναι ένα κινεζικό brand που ανήκει στην Colgate σε συνεργασία με την Joint Hawent, Hawley & Hazel.  

«Για περισσότερα από 35 χρόνια, συνεργαζόμαστε για την εξέλιξη της μάρκας, συμπεριλαμβανομένων ουσιαστικών αλλαγών στο όνομα, το λογότυπο και τη συσκευασία. Αυτήν τη στιγμή συνεργαζόμαστε για να εξετάσουμε και να αναπτύξουμε περαιτέρω όλες τις πτυχές του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένης της επωνυμίας», δήλωσε εκπρόσωπος της Colgate-Palmolive στην HKFP.

Η Colgate-Palmolive ωστόσο, και παλαιότερα έχει επιχειρήσει να αποστασιοποιηθεί από την ασιατική αγορά, αφαιρώντας αναφορές στην ιδιοκτησία τους από τον ιστότοπό της.

Η εταιρεία έχει ξεκινήσει εκστρατείες Black History Month και προωθεί μια δική της πρωτοβουλία, το Black Leadership Network στηρίζοντας το κίνημα Black Lives Matter.

Στο πλαίσιο του κινήματος Black Lives Matter για φυλετική ισότητα, σε ανάλογες κινήσεις προέβησαν και οι εταιρείες Quaker Oats και Mars. Η πρώτη ανακοίνωσε ότι θα αποσύρει το εμπορικό σήμα, ηλικίας 130 ετών, «Aunt Jemima» την Τετάρτη, παραδεχόμενη τις φυλετικές του τάσεις.

Αντίστοιχα και η εταιρεία Mars στην οποία ανήκει η σειρά προϊόντων Uncle Ben's με logo έναν μαύρο άνδρα, δεσμεύτηκε να ανανεώσει την ταυτότητα του brand, με ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα: «Τώρα είναι η ώρα να εξελιχτεί το brand Uncle Ben's, και σε ό,τι αφορά την γραφιστική ταυτότητά του. Θα το πράξουμε. Δεν ξέρουμε ακόμα ποιες ακριβώς θα είναι οι αλλαγές και η στιγμή, αλλά αξιολογούμε όλες τις πιθανότητες».

Με πληροφορίες του Reuters/HKFP

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βλαντιμίρ Πούτιν: Η φερόμενη ως κόρη του μιλά για τον πόλεμο στην Ουκρανία - «Λυπάμαι, δεν είμαι υπεύθυνη»

Διεθνή / Βλαντιμίρ Πούτιν: Η φερόμενη ως κόρη του μιλά για τον πόλεμο στην Ουκρανία - «Λυπάμαι, δεν είμαι υπεύθυνη»

Η 22χρονη εντοπίστηκε στο Παρίσι από Ουκρανό δημοσιογράφο, ο οποίος τη ρώτησε πώς αισθάνεται για τις πράξεις του Ρώσου προέδρου, ενώ την κάλεσε να επισκεφτεί το Κίεβο
LIFO NEWSROOM
Ιταλία: Νομοσχέδιο για τη σεξουαλική αγωγή ως «φραγμός» στη «woke ιδεολογία φύλου»

Διεθνή / Ιταλία: Νομοσχέδιο για τη σεξουαλική αγωγή ως «φραγμός» στη «woke ιδεολογία φύλου»

Ο υφυπουργός Παιδείας υπερασπίστηκε το νομοσχέδιο, ενώ κατηγόρησε την Αριστερά ότι θέλει «να φέρνει drag queens και πορνοστάρ στα σχολεία για να μιλούν για σεξουαλική ρευστότητα και παρένθετη μητρότητα»
LIFO NEWSROOM
Το Σαν Φρανσίσκο μηνύει 10 πολυεθνικές για  τα «εθιστικά» υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

Διεθνή / Το Σαν Φρανσίσκο μηνύει 10 πολυεθνικές για  τα «εθιστικά» υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

Η αγωγή ισχυρίζεται ότι οι εταιρείες γνώριζαν ότι τα προϊόντα τους ήταν «επικίνδυνα για κατανάλωση» και χρησιμοποιούσαν «παραπλανητικές τακτικές» για να τα προωθήσουν
LIFO NEWSROOM
New York Times: Προσφεύγουν κατά του Πενταγώνου για τους νέους περιορισμούς στον Τύπο

Διεθνή / New York Times: Προσφεύγουν κατά του Πενταγώνου για τους νέους περιορισμούς στον Τύπο

Πρόσφατα τέθηκαν σε ισχύ νέοι όροι διαπιστεύσεων που απαγορεύουν στους δημοσιογράφους να ζητούν πληροφορίες οι οποίες δεν έχουν εγκριθεί εκ των προτέρων από την πολιτική ηγεσία
LIFO NEWSROOM