Οδοντόκρεμα αλλάζει το σήμα της εν μέσω του παγκόσμιου κινήματος Black Lives Matter

Οδοντόκρεμα αλλάζει το σήμα της εν μέσω του παγκόσμιου κινήματος Black Lives Matter Facebook Twitter
Αναθεωρείται σήμα οδοντόκρεμας λόγω του κινήματος Black Lives Matter
0

Αναθεωρείται το brand της οδοντόκρεμας Darlie, πρώην Darkie, με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα, μετά τον σάλο από τις διαδηλώσεις για την δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ.

Η οδοντόκρεμα έχει βρεθεί στο στόχαστρο και παλαιότερα, λόγω του αμφιλεγόμενου σήματός της. Γνωστή ως «Darkie» μέχρι το 1989, η μετέπειτα Darlie, άλλαξε όνομα καθώς θεωρήθηκε ρατσιστική η επωνυμία. Οι ιδιοκτήτες ζήτησαν συγνώμη και αντικατέστησαν το όνομα στα αγγλικά.

Παράλληλα, το σήμα αντί να απεικονίζει έναν μαύρο, χαμογελαστό άνδρα σταδιακά άλλαξε και πλέον απεικονίζει ένα πρόσωπο, που είναι μισό λευκό και μισό μαύρο. Διαφήμιση στην Κίνα πάντως, διαβεβαίωνε τους πελάτες ότι το προϊόν θα εξακολουθήσει να ονομάζεται «Η οδοντόκρεμα των Μαύρων» στα κινέζικα.


Η Darlie είναι ένα κινεζικό brand που ανήκει στην Colgate σε συνεργασία με την Joint Hawent, Hawley & Hazel.  

«Για περισσότερα από 35 χρόνια, συνεργαζόμαστε για την εξέλιξη της μάρκας, συμπεριλαμβανομένων ουσιαστικών αλλαγών στο όνομα, το λογότυπο και τη συσκευασία. Αυτήν τη στιγμή συνεργαζόμαστε για να εξετάσουμε και να αναπτύξουμε περαιτέρω όλες τις πτυχές του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένης της επωνυμίας», δήλωσε εκπρόσωπος της Colgate-Palmolive στην HKFP.

Η Colgate-Palmolive ωστόσο, και παλαιότερα έχει επιχειρήσει να αποστασιοποιηθεί από την ασιατική αγορά, αφαιρώντας αναφορές στην ιδιοκτησία τους από τον ιστότοπό της.

Η εταιρεία έχει ξεκινήσει εκστρατείες Black History Month και προωθεί μια δική της πρωτοβουλία, το Black Leadership Network στηρίζοντας το κίνημα Black Lives Matter.

Στο πλαίσιο του κινήματος Black Lives Matter για φυλετική ισότητα, σε ανάλογες κινήσεις προέβησαν και οι εταιρείες Quaker Oats και Mars. Η πρώτη ανακοίνωσε ότι θα αποσύρει το εμπορικό σήμα, ηλικίας 130 ετών, «Aunt Jemima» την Τετάρτη, παραδεχόμενη τις φυλετικές του τάσεις.

Αντίστοιχα και η εταιρεία Mars στην οποία ανήκει η σειρά προϊόντων Uncle Ben's με logo έναν μαύρο άνδρα, δεσμεύτηκε να ανανεώσει την ταυτότητα του brand, με ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα: «Τώρα είναι η ώρα να εξελιχτεί το brand Uncle Ben's, και σε ό,τι αφορά την γραφιστική ταυτότητά του. Θα το πράξουμε. Δεν ξέρουμε ακόμα ποιες ακριβώς θα είναι οι αλλαγές και η στιγμή, αλλά αξιολογούμε όλες τις πιθανότητες».

Με πληροφορίες του Reuters/HKFP

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Μελόνι στέλνει έκτακτο υλικό για την προστασία των ενεργειακών υποδομών της Ουκρανίας - Επικοινωνία με Ζελένσκι

Διεθνή / Η Μελόνι στέλνει έκτακτο υλικό για την προστασία των ενεργειακών υποδομών της Ουκρανίας - Επικοινωνία με Ζελένσκι

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ιταλικής κυβέρνησης, «οι γεννήτριες ιταλικών εταιριών πρόκειται να αποσταλούν στην Ουκρανία τις επόμενες ημέρες»
LIFO NEWSROOM
Ντόναλντ Τραμπ Τζούνιορ: Οι ΗΠΑ δεν θα είναι πλέον «ο ηλίθιος με το μπλοκ επιταγών»

Διεθνή / Τραμπ Τζούνιορ εναντίον Ουκρανίας: Οι ΗΠΑ δεν θα είναι πλέον «ο ηλίθιος με το μπλοκ επιταγών»

Ο μεγαλύτερος γιος του Ντόναλντ Τραμπ εξαπέλυσε επίθεση στην κυβέρνηση Ζελένσκι αλλά και στη στάση της Ευρώπης απέναντι στον πόλεμο, ενώ ανέφερε πως ο πατέρας δεν αποκλείεται να πάψει να στηρίζει την Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
ΣΚ - Πώς οι Μαλδίβες έγιναν – απροσδόκητα – ένας προσιτός προορισμός

Διεθνή / Πώς οι Μαλδίβες έγιναν απροσδόκητα ένας προσιτός προορισμός

Κάποτε ήταν προορισμός αποκλειστικά για υπερ - πλούσιους. Σήμερα οι Μαλδίβες προσφέρουν ένα πιο τοπικό και βιώσιμο μοντέλο τουρισμού, που αλλάζει το ποιοι μπορούν να ζήσουν την εμπειρία του «παραδείσου»
LIFO NEWSROOM
ΤΡΑΜΠ ΕΥΡΩΠΗ ΕΚΛΟΓΕΣ POLITICO

Διεθνή / «Ευρώπη πρόσεχε, έρχεται για τις εκλογές σου»: Ανάλυση Politico για το νέο δόγμα Τραμπ - Το ερώτημα που θέτει

«Η ''αποστολή'' του να αναμειχθεί στην ευρωπαϊκή πολιτική θα πρέπει να τρομοκρατήσει Στάρμερ, Μακρόν και Μερτς» σχολιάζει το Politico ενώ αναρωτιέται αν «θα αντιδράσει κάποιος από αυτούς»
LIFO NEWSROOM
Από τη «Λολίτα» στο «Λολίτα εξπρές»: Η σχέση του Έπσταϊν με τον εκδότη του περιβόητου βιβλίου του Ναμπόκοφ

Διεθνή / Από τη «Λολίτα» στο «Λολίτα εξπρές»: Η σχέση του Έπσταϊν με τον εκδότη του περιβόητου βιβλίου του Ναμπόκοφ

Αναζητώντας υλικό για τη βιογραφία του Τζορτζ Γουάιντενφελντ, ο ιστορικός Τόμας Χάρντινγκ ανακάλυψε επιστολές που αντάλλαξαν ο Βρετανός μεγαλοεκδότης, η Γκισλέν Μάξγουελ και ο Έπσταϊν, το ιδιωτικό τζετ του οποίου λεγόταν «Lolita Express».
LIFO NEWSROOM