Οδοντόκρεμα αλλάζει το σήμα της εν μέσω του παγκόσμιου κινήματος Black Lives Matter

Οδοντόκρεμα αλλάζει το σήμα της εν μέσω του παγκόσμιου κινήματος Black Lives Matter Facebook Twitter
Αναθεωρείται σήμα οδοντόκρεμας λόγω του κινήματος Black Lives Matter
0

Αναθεωρείται το brand της οδοντόκρεμας Darlie, πρώην Darkie, με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα, μετά τον σάλο από τις διαδηλώσεις για την δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ.

Η οδοντόκρεμα έχει βρεθεί στο στόχαστρο και παλαιότερα, λόγω του αμφιλεγόμενου σήματός της. Γνωστή ως «Darkie» μέχρι το 1989, η μετέπειτα Darlie, άλλαξε όνομα καθώς θεωρήθηκε ρατσιστική η επωνυμία. Οι ιδιοκτήτες ζήτησαν συγνώμη και αντικατέστησαν το όνομα στα αγγλικά.

Παράλληλα, το σήμα αντί να απεικονίζει έναν μαύρο, χαμογελαστό άνδρα σταδιακά άλλαξε και πλέον απεικονίζει ένα πρόσωπο, που είναι μισό λευκό και μισό μαύρο. Διαφήμιση στην Κίνα πάντως, διαβεβαίωνε τους πελάτες ότι το προϊόν θα εξακολουθήσει να ονομάζεται «Η οδοντόκρεμα των Μαύρων» στα κινέζικα.


Η Darlie είναι ένα κινεζικό brand που ανήκει στην Colgate σε συνεργασία με την Joint Hawent, Hawley & Hazel.  

«Για περισσότερα από 35 χρόνια, συνεργαζόμαστε για την εξέλιξη της μάρκας, συμπεριλαμβανομένων ουσιαστικών αλλαγών στο όνομα, το λογότυπο και τη συσκευασία. Αυτήν τη στιγμή συνεργαζόμαστε για να εξετάσουμε και να αναπτύξουμε περαιτέρω όλες τις πτυχές του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένης της επωνυμίας», δήλωσε εκπρόσωπος της Colgate-Palmolive στην HKFP.

Η Colgate-Palmolive ωστόσο, και παλαιότερα έχει επιχειρήσει να αποστασιοποιηθεί από την ασιατική αγορά, αφαιρώντας αναφορές στην ιδιοκτησία τους από τον ιστότοπό της.

Η εταιρεία έχει ξεκινήσει εκστρατείες Black History Month και προωθεί μια δική της πρωτοβουλία, το Black Leadership Network στηρίζοντας το κίνημα Black Lives Matter.

Στο πλαίσιο του κινήματος Black Lives Matter για φυλετική ισότητα, σε ανάλογες κινήσεις προέβησαν και οι εταιρείες Quaker Oats και Mars. Η πρώτη ανακοίνωσε ότι θα αποσύρει το εμπορικό σήμα, ηλικίας 130 ετών, «Aunt Jemima» την Τετάρτη, παραδεχόμενη τις φυλετικές του τάσεις.

Αντίστοιχα και η εταιρεία Mars στην οποία ανήκει η σειρά προϊόντων Uncle Ben's με logo έναν μαύρο άνδρα, δεσμεύτηκε να ανανεώσει την ταυτότητα του brand, με ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα: «Τώρα είναι η ώρα να εξελιχτεί το brand Uncle Ben's, και σε ό,τι αφορά την γραφιστική ταυτότητά του. Θα το πράξουμε. Δεν ξέρουμε ακόμα ποιες ακριβώς θα είναι οι αλλαγές και η στιγμή, αλλά αξιολογούμε όλες τις πιθανότητες».

Με πληροφορίες του Reuters/HKFP

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΙΣΡΑΗΛ ΛΙΒΑΝΟΣ ΦΡΟΥΡΟΙ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ

Διεθνή / Ισραηλινό πλήγμα στον Λίβανο: «Εξουδετερώθηκε στέλεχος των Φρουρών της Επανάστασης», λέει το Ισραήλ

Πρόκειται για τον Χουσέιν Μαχμούντ Μαρσάντ αλ-Τζαουάρι, τον οποίο το Ισραήλ εμφανίζει ως βασικό παράγοντα της «Μονάδας 840» της ιρανικής Δύναμης Κουντς
THE LIFO TEAM
ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΑΝΤΡΙΟΥ ΤΖΕΦΡΙ ΕΠΣΤΑΙΝ

Διεθνή / Πρίγκιπας Άντριου: «Να έρθει στις ΗΠΑ για εξηγήσεις», λέει θύμα του Έπσταϊν

Η Μαρίνα Λασέρντα, που κακοποιήθηκε από τον Έπσταϊν όταν ήταν ανήλικη, ανέφερε ότι ο Μάουντμπάτεν-Ουίνδσορ θα έπρεπε να παρουσιαστεί ενώπιον των αμερικανικών αρχών και να απαντήσει σε ερωτήματα για την υπόθεση
THE LIFO TEAM
Βασιλιάς Κάρολος: Κάλεσε για ενότητα στο χριστουγεννιάτικο μήνυμα, με φόντο τον διχασμό

Διεθνή / Βασιλιάς Κάρολος: Κάλεσε για ενότητα στο χριστουγεννιάτικο μήνυμα, με φόντο τον διχασμό

Ο βασιλιάς Κάρολος κάλεσε τους πολίτες να «γνωρίσουν τους γείτονές τους» και να στηρίξουν ο ένας τον άλλον σε έναν κόσμο που, όπως είπε, δείχνει ολοένα και πιο διχασμένος
THE LIFO TEAM
ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΚΑΡΟΛΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΟΥΙΛΙΑΜ ΚΕΙΤ ΜΙΝΤΛΕΤΟΝ

Διεθνή / Βασιλιάς Κάρολος: Με Ουίλιαμ και Κέιτ στο πλευρό του περπάτησε προς τη χριστουγεννιάτικη λειτουργία

Ο βασιλιάς Κάρολος και η βασίλισσα Καμίλα περπάτησαν μέχρι τον ναό της Αγίας Μαρίας Μαγδαληνής, συνοδευόμενοι από τον πρίγκιπα και την πριγκίπισσα της Ουαλίας, Γουίλιαμ και Κέιτ, καθώς και τα παιδιά τους
THE LIFO TEAM