Οδοντόκρεμα αλλάζει το σήμα της εν μέσω του παγκόσμιου κινήματος Black Lives Matter

Οδοντόκρεμα αλλάζει το σήμα της εν μέσω του παγκόσμιου κινήματος Black Lives Matter Facebook Twitter
Αναθεωρείται σήμα οδοντόκρεμας λόγω του κινήματος Black Lives Matter
0

Αναθεωρείται το brand της οδοντόκρεμας Darlie, πρώην Darkie, με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα, μετά τον σάλο από τις διαδηλώσεις για την δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ.

Η οδοντόκρεμα έχει βρεθεί στο στόχαστρο και παλαιότερα, λόγω του αμφιλεγόμενου σήματός της. Γνωστή ως «Darkie» μέχρι το 1989, η μετέπειτα Darlie, άλλαξε όνομα καθώς θεωρήθηκε ρατσιστική η επωνυμία. Οι ιδιοκτήτες ζήτησαν συγνώμη και αντικατέστησαν το όνομα στα αγγλικά.

Παράλληλα, το σήμα αντί να απεικονίζει έναν μαύρο, χαμογελαστό άνδρα σταδιακά άλλαξε και πλέον απεικονίζει ένα πρόσωπο, που είναι μισό λευκό και μισό μαύρο. Διαφήμιση στην Κίνα πάντως, διαβεβαίωνε τους πελάτες ότι το προϊόν θα εξακολουθήσει να ονομάζεται «Η οδοντόκρεμα των Μαύρων» στα κινέζικα.


Η Darlie είναι ένα κινεζικό brand που ανήκει στην Colgate σε συνεργασία με την Joint Hawent, Hawley & Hazel.  

«Για περισσότερα από 35 χρόνια, συνεργαζόμαστε για την εξέλιξη της μάρκας, συμπεριλαμβανομένων ουσιαστικών αλλαγών στο όνομα, το λογότυπο και τη συσκευασία. Αυτήν τη στιγμή συνεργαζόμαστε για να εξετάσουμε και να αναπτύξουμε περαιτέρω όλες τις πτυχές του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένης της επωνυμίας», δήλωσε εκπρόσωπος της Colgate-Palmolive στην HKFP.

Η Colgate-Palmolive ωστόσο, και παλαιότερα έχει επιχειρήσει να αποστασιοποιηθεί από την ασιατική αγορά, αφαιρώντας αναφορές στην ιδιοκτησία τους από τον ιστότοπό της.

Η εταιρεία έχει ξεκινήσει εκστρατείες Black History Month και προωθεί μια δική της πρωτοβουλία, το Black Leadership Network στηρίζοντας το κίνημα Black Lives Matter.

Στο πλαίσιο του κινήματος Black Lives Matter για φυλετική ισότητα, σε ανάλογες κινήσεις προέβησαν και οι εταιρείες Quaker Oats και Mars. Η πρώτη ανακοίνωσε ότι θα αποσύρει το εμπορικό σήμα, ηλικίας 130 ετών, «Aunt Jemima» την Τετάρτη, παραδεχόμενη τις φυλετικές του τάσεις.

Αντίστοιχα και η εταιρεία Mars στην οποία ανήκει η σειρά προϊόντων Uncle Ben's με logo έναν μαύρο άνδρα, δεσμεύτηκε να ανανεώσει την ταυτότητα του brand, με ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα: «Τώρα είναι η ώρα να εξελιχτεί το brand Uncle Ben's, και σε ό,τι αφορά την γραφιστική ταυτότητά του. Θα το πράξουμε. Δεν ξέρουμε ακόμα ποιες ακριβώς θα είναι οι αλλαγές και η στιγμή, αλλά αξιολογούμε όλες τις πιθανότητες».

Με πληροφορίες του Reuters/HKFP

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συγκινούν οι γονείς του Μάθιου Πέρι σε επιστολή προς τον γιατρό του: «Γιατί το έκανες; Για μερικές χιλιάδες δολάρια;»

Διεθνή / Συγκινούν οι γονείς του Μάθιου Πέρι σε επιστολή προς τον Δρ. Πλασένσια: «Γιατί το έκανες; Για μερικές χιλιάδες δολάρια;»

Ο Δρ. Πλασένσια είναι από τους βασικούς κατηγορούμενους στην υπόθεση θανάτου του Πέρι - Οι επιστολές του πατέρα, της μητέρας, του πατριού και της μητριάς του
LIFO NEWSROOM
Αγία Σοφία:

Διεθνή / Αγία Σοφία: Οι επικεφαλής των έργων αποκατάστασης απαντούν για τα φορτηγά μέσα στο μνημείο

Η σκληρή κριτική οφείλεται στην πολιτική πόλωση, ενώ η πολυπλοκότητα των εργασιών καθιστά δύσκολη την πλήρη κατανόησή τους από το ευρύ κοινό, εξηγεί μέλος του επιστημονικού συμβουλίου
LIFO NEWSROOM
Πρίγκιπας Ουίλιαμ - Κέιτ Μίντλετον: Πόσο διαρκεί η ενοικίαση του «παντοτινού» τους σπιτιού στο Forest Lodge

Διεθνή / Πρίγκιπας Ουίλιαμ - Κέιτ Μίντλετον: Πόσο διαρκεί η ενοικίαση του «παντοτινού» τους σπιτιού στο Forest Lodge

Ο πρίγκιπας και η πριγκίπισσα της Ουαλίας έχουν ήδη εγκατασταθεί στο νέο τους σπίτι, στο οποίο σκοπεύουν να μείνουν ακόμη και όταν ο Ουίλιαμ γίνει βασιλιάς
LIFO NEWSROOM
Instagram: Ο CEO βάζει τέλος στην τηλεργασία για λόγους δημιουργικότητας και συνεργασίας

Διεθνή / Instagram: Ο CEO Άνταμ Μοσέρι βάζει τέλος στην τηλεργασία των υπαλλήλων

Ο Μοσέρι υποστήριξε ότι η επιστροφή στο γραφείο και οι αλλαγές στον τρόπο εργασίας θα βοηθήσουν την εταιρεία να γίνει πιο ευέλικτη και αποτελεσματική, ενόψει αυτού που χαρακτήρισε ως δύσκολη χρονιά
LIFO NEWSROOM