Χωρίς συντηρητικά: Η διαφήμιση της Burger King με το μουχλιασμένο μπέργκερ

Χωρίς συντηρητικά: Η διαφήμιση της Burger King με το μουχλιασμένο μπέργκερ Facebook Twitter
1

«Η ομορφιά του πραγματικού φαγητού είναι ότι γίνεται άσχημο», υποστηρίζει η Burger King στη νέα της διαφημιστική καμπάνια.

Μέχρι τα τέλη του 2020, όλα τα εστιατόρια της αλυσίδας στις ΗΠΑ θα σερβίρουν γεύματα χωρίς τεχνητά συντηρητικά, πράγμα που σημαίνει τα διάσημα μπέργκερ θα περιέχουν περισσότερα βιολογικά συστατικά και, όπως θα παρατηρήσουν οι πελάτες, θα μουχλιάζουν με την πάροδο του χρόνου.

Οι τεχνητές ουσίες διατηρούν τα τρόφιμα για μεγαλύτερη περίοδο και η Burger King, με μία μάλλον μια θαρραλέα κίνηση, δείχνει στους πελάτες της πόσο «άσχημα» θα είναι τα μπέργκερ της αλυσίδας όταν αρχίσουν να αποσυντίθενται. 

Χωρίς συντηρητικά: Η διαφήμιση της Burger King με το μουχλιασμένο μπέργκερ Facebook Twitter
Χωρίς συντηρητικά: Η διαφήμιση της Burger King με το μουχλιασμένο μπέργκερ Facebook Twitter

Σύμφωνα με ανάλυση YouGOV, το 60% των ενηλίκων των ΗΠΑ ηλικίας 22 έως 37 ετών αναφέρουν ότι ανησυχούν περισσότερο, για τα πρόσθετα συστατικά στα τρόφιμα τροφίμων και τις αυξητικές ορμόνες, σε σχέση με πριν από μία πενταετία.

Η τάση αυτή ωθεί τη βιομηχανία τροφίμων σε περισσότερο υγιεινές επιλογές. Έτσι, για να γίνει θελκτική σε αυτή την ηλικιακή ομάδα, η Burger King αποφάσισε να αφαιρέσει τεχνητά συντηρητικά.

Χωρίς συντηρητικά: Η διαφήμιση της Burger King με το μουχλιασμένο μπέργκερ Facebook Twitter
Χωρίς συντηρητικά: Η διαφήμιση της Burger King με το μουχλιασμένο μπέργκερ Facebook Twitter

«Στα εστιατόρια Burger King πιστεύουμε ότι τα πραγματικά φαγητά έχουν καλύτερη γεύση. Και γι αυτό προσπαθούμε σκληρά να αφαιρέσουμε τεχνητά συντηρητικά, χρωστικές και γεύσεις από τα γεύματά μας σε όλον τον κόσμο», δήλωσε ο εκ μέρους της αλυσίδας ο διευθύνων σύμβουλος μάρκετινγκ Fernando Machado.

 

Στη νέα της διαφήμιση, η Burger King παρουσιάζει την αποσύνθεση ενός μπέργκερ μέσα σε διάστημα 34 ημερών. Έτσι με μία «μη όμορφη» διαφήμιση η εταιρεία, δηλώνει ότι αποδεσμεύεται από τα τεχνητά συντηρητικά και προσφέρει περισσότερο υγιεινά γεύματα. 

Με πληροφορίες από Bored Panda

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η πρώτη δήλωση Γκίλφοϊλ: «Η μεγαλύτερη τιμή της ζωής μου» να είμαι η πρώτη γυναίκα πρέσβης» των ΗΠΑ στην Ελλάδα

Διεθνή / Η πρώτη δήλωση Γκίλφοϊλ: «Η μεγαλύτερη τιμή της ζωής μου να είμαι η πρώτη γυναίκα πρέσβης» των ΗΠΑ στην Ελλάδα

«Σκοπεύω να είμαι υπερήφανη εκπρόσωπος του Προέδρου Τραμπ, σθεναρή υπερασπίστρια των αμερικανικών συμφερόντων και ακλόνητη φίλη της Ελλάδας και του ελληνικού λαού», είπε η Γκίλφοϊλ
LIFO NEWSROOM
Οργή κατά ΗΠΑ στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ: Βέτο σε σχέδιο κατάπαυσης πυρός στη Γάζα

Διεθνή / Οργή κατά ΗΠΑ στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ: Βέτο σε σχέδιο κατάπαυσης πυρός στη Γάζα

Τα δέκα εκλεγμένα μέλη του Συμβουλίου Ασφαλείας άρχισαν συνομιλίες για το απορριφθέν σχέδιο στα τέλη Αυγούστου, αντιδρώντας στην επίσημη κήρυξη από τον ΟΗΕ κατάστασης λιμού στη Γάζα
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ θέλει να φτιάξει ξανά αμερικανική στρατιωτική βάση στο Αφγανιστάν

Διεθνή / Ο Τραμπ θέλει να πάρει πίσω την αμερικανική στρατιωτική βάση στο Αφγανιστάν

Η βάση είναι στα χέρια των Ταλιμπάν, με τους οποίους ο Αμερικανός πρόεδρος δεν έχει επίσημες διπλωματικές σχέσεις, αλλά έχουν υπάρξει συνομιλίες για ανταλλαγή ομήρων και κρατουμένων
LIFO NEWSROOM
Λωρίδα της Γάζας: Χωρίς

Διεθνή / Λωρίδα της Γάζας: Χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ καθώς ο ισραηλινός στρατός προελαύνει - «Είναι κακός οιωνός»

Η Παλαιστινιακή Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι οι υπηρεσίες της διακόπηκαν «λόγω της συνεχιζόμενης επίθεσης και της στοχοποίησης των κύριων διαδρομών του δικτύου»
LIFO NEWSROOM
Η αγωγή του Τραμπ εναντίον των New York Times για 15 δισ. δολάρια κρύβει κάτι σοβαρό

Διεθνή / Πώς ο Τραμπ, εμμονικά και ξεδιάντροπα, προσπαθεί να κατεδαφίσει τα κορυφαία media

Η αγωγή του Τραμπ εναντίον των «New York Times» για 15 δισ. δολάρια κρύβει μια άρρωστη εμμονή του με τα media. Θέλει να κατεδαφίσει ακόμη έναν ζωτικής σημασίας θεσμό και να αποδυναμώσει τη νομική προστασία των μέσων ενημέρωσης.
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια