«Η ομορφιά του πραγματικού φαγητού είναι ότι γίνεται άσχημο», υποστηρίζει η Burger King στη νέα της διαφημιστική καμπάνια.

 

Μέχρι τα τέλη του 2020, όλα τα εστιατόρια της αλυσίδας στις ΗΠΑ θα σερβίρουν γεύματα χωρίς τεχνητά συντηρητικά, πράγμα που σημαίνει τα διάσημα μπέργκερ θα περιέχουν περισσότερα βιολογικά συστατικά και, όπως θα παρατηρήσουν οι πελάτες, θα μουχλιάζουν με την πάροδο του χρόνου.

 

Οι τεχνητές ουσίες διατηρούν τα τρόφιμα για μεγαλύτερη περίοδο και η Burger King, με μία μάλλον μια θαρραλέα κίνηση, δείχνει στους πελάτες της πόσο «άσχημα» θα είναι τα μπέργκερ της αλυσίδας όταν αρχίσουν να αποσυντίθενται. 

 

 

 

 

 

Σύμφωνα με ανάλυση YouGOV, το 60% των ενηλίκων των ΗΠΑ ηλικίας 22 έως 37 ετών αναφέρουν ότι ανησυχούν περισσότερο, για τα πρόσθετα συστατικά στα τρόφιμα τροφίμων και τις αυξητικές ορμόνες, σε σχέση με πριν από μία πενταετία.

 

Η τάση αυτή ωθεί τη βιομηχανία τροφίμων σε περισσότερο υγιεινές επιλογές. Έτσι, για να γίνει θελκτική σε αυτή την ηλικιακή ομάδα, η Burger King αποφάσισε να αφαιρέσει τεχνητά συντηρητικά.

 

 

 

 

 

«Στα εστιατόρια Burger King πιστεύουμε ότι τα πραγματικά φαγητά έχουν καλύτερη γεύση. Και γι αυτό προσπαθούμε σκληρά να αφαιρέσουμε τεχνητά συντηρητικά, χρωστικές και γεύσεις από τα γεύματά μας σε όλον τον κόσμο», δήλωσε ο εκ μέρους της αλυσίδας ο διευθύνων σύμβουλος μάρκετινγκ Fernando Machado.

 

 

 

Στη νέα της διαφήμιση, η Burger King παρουσιάζει την αποσύνθεση ενός μπέργκερ μέσα σε διάστημα 34 ημερών. Έτσι με μία «μη όμορφη» διαφήμιση η εταιρεία, δηλώνει ότι αποδεσμεύεται από τα τεχνητά συντηρητικά και προσφέρει περισσότερο υγιεινά γεύματα. 

 

Με πληροφορίες από Bored Panda