Εξετάζουν αλλαγές στις μπάρες του μετρό - Θα ανοίγουν με τραπεζικές κάρτες

Εξετάζουν αλλαγές στις μπάρες του μετρό - Θα ανοίγουν με τραπεζικές κάρτες Facebook Twitter
3

Ανασχεδιασμό των συγκοινωνιών, με αλλαγές που αφορούν και στις μπάρες του μετρό, εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών, προκειμένου να βελτιωθεί η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. 

Σύμφωνα με ΤΑ ΝΕΑ, μέσω του ηλεκτρονικού κομίστρου εξετάζεται να εμπλουτιστούν οι ήδη παρεχόμενες υπηρεσίες με νέες τεχνολογίες πληρωμών που θα τεθούν στη διάθεση των επιβατών.

Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζεται μέσα στο 2020 να ενσωματωθεί στο ηλεκτρονικό εισιτήριο ειδική εφαρμογή που θα επιτρέπει τη χρέωση των μετακινήσεων και με ανέπαφες χρεωστικές κάρτες.

Πρόκειται για δυνατότητα που θα επιτρέπει στους επιβάτες να περνούν από τις μπάρες του μετρό και των άλλων συγκοινωνιακών μέσων χρησιμοποιώντας μόνο τις τραπεζικές κάρτες πληρωμών χωρίς να αγοράζουν εισιτήριο.

Όπως εξηγούν οι ειδικοί, αυτό θα επιτυγχάνεται με τη χρήση τεχνολογίας του ανοικτού κυκλώματος που επιτρέπει να χρησιμοποιούνται τραπεζικές κάρτες ως εισιτήρια.

Να σημειωθεί πως στο Λονδίνο αυτό το μέτρο εφαρμόζεται εδώ και δύο χρόνια με σημαντικά οφέλη για τους συγκοινωνιακούς φορείς.

Διεθνή
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λούβρο: Σε απεργία από σήμερα οι εργαζόμενοι του μουσείου

Διεθνή / Λούβρο: Σε απεργία από σήμερα οι εργαζόμενοι του μουσείου - «Έχουμε εξαντληθεί»

«Αυτός είναι ο μόνος τρόπος που μας έχει απομείνει για να ακουστούμε. Τα προβλήματα συσσωρεύονται εδώ και χρόνια και η ληστεία τα έφερε όλα στην επιφάνεια», δήλωσε εργαζόμενος του μουσείου
THE LIFO TEAM
Χιλή εκλογές Τραμπ

Διεθνή / Εκλογές στη Χιλή: Ο «Χιλιανός Τραμπ» προηγείται ενόψει δεύτερου γύρου

Γιος πρώην μέλους του ναζιστικού κόμματος και δηλωμένος θαυμαστής του δικτάτορα Αουγκούστο Πινοτσέτ, ο Καστ είναι γνωστός για τις θέσεις του κατά των αμβλώσεων και του γάμου ομοφύλων
THE LIFO TEAM
«Απλώς προσπαθούν να πλουτίσουν»: Η «επόμενη ημέρα» στη Γάζα και τα συμφέροντα που τη διεκδικούν

Διεθνή / «Απλώς προσπαθούν να πλουτίσουν»: Η «επόμενη ημέρα» στη Γάζα και τα συμφέροντα που τη διεκδικούν

Το κόστος ανοικοδόμησης εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 70 δισ. δολάρια, γεγονός που καθιστά τη μεταπολεμική φάση ένα εξαιρετικά ελκυστικό πεδίο για ορισμένες εταιρείες
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια
Πραγματικα θα ηθελα να μαθω πως σκεφτονται να υλοποιησουν το μετρο με τις καρτες και πως θα γινεται ο ελεγχος. Πχ, αν θελω να περασω τις μπαρες με 2 παιδια που υποχρεούνται να χτυπησουν εισητηριο πως θα το κανω με μια καρτα;
Ορίστε;;; δηλαδή με το υπάρχον σύστημα αν θες να περάσεις με 2 παιδιά τι κανεις; Δεν λεει καπου οτι θα καταργηθούν τα εισιτήρια, απλα θα μπορείς να περασεις και με τραπεζική κάρτα, όπως πολυ επιτυχημένα και πρακτικά γίνεται στο Λονδίνο τόσα χρόνια τώρα (και οχι μονο 2 που αναφέρει το αρθρο)
Γιατι ειναι πρακτικο τωρα το συστημα; Παλια αγοραζες πχ 2 εισητηρια για εσενα και 4 μισα για τα παιδια, για το πηγαινε ελα, και τελειωσες. Με το τρεχον συστημα πρεπει να εχεις προσωποποιημενες καρτες για να παρεις μισο εισητηριο στα παιδια και η διαδικασια εκδοσης x3 των εισητηριων, για το καθε ατομο, καθε αλλο παρα γρηγορη ειναι.Αν μπορεις πες μου στο Λονδινο πως αντιμετωπιζουν το κατα λαθος διπλο χτυπημα απο το επιτηδες για να χτυπησουν 2 εισητηρια απο την ιδια καρτα. Επισης πως λειτουργει με οσους δικαιουνται μειωμενου;