Οι πτήσεις μετά τον κορωνοϊό - Η λύση «Ιανός» για τα μεσαία καθίσματα στα αεροπλάνα

Οι πτήσεις μετά τον κορωνοϊό - Η λύση «Ιανός» για τα μεσαία καθίσματα στα αεροπλάνα Facebook Twitter
0

Θεωρώντας βέβαιο πως τα αεροπορικά ταξίδια θα αλλάξουν μετά τον κορωνοϊό μία ιταλική εταιρεία αναπτύσσει καινοτόμα σχέδια για την αναδιαρρύθμιση της οικονομικής θέσης, ώστε να μην μένει άδεια η μεσαία θέση στις τριάδες των καθισμάτων. 

Τα σχέδια αυτά έρχονται ενώ αεροπορικές εταιρείες σχεδιάζουν ακόμα και την αφαίρεση της μεσαίας σειράς καθισμάτων. Η ιταλική εταιρεία Aviointeriors, που βρίσκεται πίσω από τον σχεδιασμό της «όρθιας θέσης» στα αεροπλάνα, αποκάλυψε δύο νέα σχέδια ώστε οι επιβάτες να ταξιδεύουν με ασφάλεια «σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς» και χωρίς να χάνεται χώρος στο αεροσκάφος. Το κάθισμα «Ιανός», όπως ονομάστηκε από την ιταλική εταιρεία, έχει δύο «όψεις» και θα είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να καθαρίζεται εύκολα.

Σύμφωνα με το σχέδιο, το μεσαίο κάθισμα θα είναι στραμμένο προς την ουρά του αεροσκάφους, ώστε να εξασφαλίζεται «η μέγιστη απομόνωση ανάμεσα στους επιβάτες». Παράλληλα, ανάμεσα στα καθίσματα, θα υπάρχουν διαχωρισμοί ώστε να αποτρέπεται η μετάδοση του ιού μέσω αναπνοής. Δεν είναι σαφές αν τα καθίσματα αυτά θα εγκατασταθούν σε ολόκληρη την καμπίνα. Σύμφωνα με το CNN η εξωτερική σειρά του σχεδίου προσκρούει σε κανονιστικούς περιορισμούς. 

Παρότι το σχέδιο «Ιανός» απαιτεί την εκ νέου διαρρύθμιση του εσωτερικού των αεροσκαφών, το σχέδιο «Glassafe» μπορεί να προσαρμοστεί στα υπάρχοντα καθίσματα. Ωστόσο, όπως σημειώνει το CNN, το σχέδιο αυτό δεν εναρμονίζεται με τις απαιτήσεις για τη μέγιστη απόσταση δύο μέτρων όπου αυτό είναι εφικτό. Σύμφωνα με την εταιρεία οι θώρακες, αναμένεται να αποτελέσουν έναν «φράκτη ασφαλείας» ανάμεσα στους επιβάτες που κάθονται με στόχο τη μείωση της πιθανότητας μετάδοσης του ιού. 

Οι πτήσεις μετά τον κορωνοϊό - Η λύση «Ιανός» για τα μεσαία καθίσματα στα αεροπλάνα Facebook Twitter

Όπως αναφέρει η Aviointeriors, αεροπορικές εταιρείες έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον και για τα δύο σχέδια με την ιταλική φίρμα να προχωράει στην κατασκευή πρωτοτύπων. Στη συνέχεια θα πρέπει να εγκριθούν από τις αρμόδιες Αρχές.

Οι πτήσεις μετά τον κορωνοϊό - Η λύση «Ιανός» για τα μεσαία καθίσματα στα αεροπλάνα Facebook Twitter

Ωστόσο, η Aviointeriors υποστηρίζει πως θα χρειαστούν 8 έως 11 μήνες για να βγουν στην παραγωγή, αν κάτι τέτοιο τελικά κριθεί απαραίτητο. «Παρότι δεν υπάρχει εγγύηση πως τελικά θα δούμε αυτές τις διαρρυθμίσεις στα αεροπλάνα, είναι σίγουρα ενθαρρυντικό πως εταιρείες σχεδιάζουν ήδη νέα και καινοτόμα σχέδια που για να ανταποκριθούν στο μεταβαλλόμενο τοπίο των αερομεταφορών», σημειώνει το CNN. 

 Με πληροφορίες από CNN

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Καλύτερη και από φάρμακο»: Η άσκηση μειώνει τον κίνδυνο θανάτου στους καρκινοπαθείς κατά 37%, δείχνει μεγάλη μελέτη

Τech & Science / «Καλύτερη και από φάρμακο»: Η άσκηση μειώνει τον κίνδυνο θανάτου στους καρκινοπαθείς κατά 37%

Τι δείχνει μεγάλη μελέτη - Αν και η δοκιμή αφορούσε μόνο ασθενείς με καρκίνο του παχέος εντέρου, οι ερευνητές θεωρούν πιθανό να ισχύουν παρόμοια οφέλη και για άλλες μορφές της νόσου
LIFO NEWSROOM
Πρέπει το Ozempic «να προστεθεί στο νερό» για το παίρνουμε όλοι;

Τech & Science / Πρέπει το Ozempic «να προστεθεί στο νερό» για να το παίρνουμε όλοι;

Γιατροί και μελέτες υποστηρίζουν ότι περισσότεροι άνθρωποι θα μπορούσαν να ωφεληθούν από το Ozempic, καθώς φάρμακα κατά της παχυσαρκίας ανοίγουν νέους δρόμους για τη θεραπεία σειράς ασθενειών
LIFO NEWSROOM
Μπετόβεν: Το αληνθινό πρόσωπό του - Οι εικόνες που δημοσίευσε 3D creator

Τech & Science / Μπετόβεν: Το αληθινό πρόσωπό του - Οι εικόνες που δημοσίευσε 3D creator

«Αυτή είναι η πρώτη προσέγγιση του προσώπου που γίνεται από το κρανίο του, χρησιμοποίησα την ίδια προσέγγιση που χρησιμοποιούμε στις αστυνομικές υποθέσεις για την αναγνώριση των θυμάτων» λέει ο Σίσερο Μοράες
LIFO NEWSROOM