Οι πτήσεις μετά τον κορωνοϊό - Η λύση «Ιανός» για τα μεσαία καθίσματα στα αεροπλάνα

Οι πτήσεις μετά τον κορωνοϊό - Η λύση «Ιανός» για τα μεσαία καθίσματα στα αεροπλάνα Facebook Twitter
0

Θεωρώντας βέβαιο πως τα αεροπορικά ταξίδια θα αλλάξουν μετά τον κορωνοϊό μία ιταλική εταιρεία αναπτύσσει καινοτόμα σχέδια για την αναδιαρρύθμιση της οικονομικής θέσης, ώστε να μην μένει άδεια η μεσαία θέση στις τριάδες των καθισμάτων. 

Τα σχέδια αυτά έρχονται ενώ αεροπορικές εταιρείες σχεδιάζουν ακόμα και την αφαίρεση της μεσαίας σειράς καθισμάτων. Η ιταλική εταιρεία Aviointeriors, που βρίσκεται πίσω από τον σχεδιασμό της «όρθιας θέσης» στα αεροπλάνα, αποκάλυψε δύο νέα σχέδια ώστε οι επιβάτες να ταξιδεύουν με ασφάλεια «σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς» και χωρίς να χάνεται χώρος στο αεροσκάφος. Το κάθισμα «Ιανός», όπως ονομάστηκε από την ιταλική εταιρεία, έχει δύο «όψεις» και θα είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να καθαρίζεται εύκολα.

Σύμφωνα με το σχέδιο, το μεσαίο κάθισμα θα είναι στραμμένο προς την ουρά του αεροσκάφους, ώστε να εξασφαλίζεται «η μέγιστη απομόνωση ανάμεσα στους επιβάτες». Παράλληλα, ανάμεσα στα καθίσματα, θα υπάρχουν διαχωρισμοί ώστε να αποτρέπεται η μετάδοση του ιού μέσω αναπνοής. Δεν είναι σαφές αν τα καθίσματα αυτά θα εγκατασταθούν σε ολόκληρη την καμπίνα. Σύμφωνα με το CNN η εξωτερική σειρά του σχεδίου προσκρούει σε κανονιστικούς περιορισμούς. 

Παρότι το σχέδιο «Ιανός» απαιτεί την εκ νέου διαρρύθμιση του εσωτερικού των αεροσκαφών, το σχέδιο «Glassafe» μπορεί να προσαρμοστεί στα υπάρχοντα καθίσματα. Ωστόσο, όπως σημειώνει το CNN, το σχέδιο αυτό δεν εναρμονίζεται με τις απαιτήσεις για τη μέγιστη απόσταση δύο μέτρων όπου αυτό είναι εφικτό. Σύμφωνα με την εταιρεία οι θώρακες, αναμένεται να αποτελέσουν έναν «φράκτη ασφαλείας» ανάμεσα στους επιβάτες που κάθονται με στόχο τη μείωση της πιθανότητας μετάδοσης του ιού. 

Οι πτήσεις μετά τον κορωνοϊό - Η λύση «Ιανός» για τα μεσαία καθίσματα στα αεροπλάνα Facebook Twitter

Όπως αναφέρει η Aviointeriors, αεροπορικές εταιρείες έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον και για τα δύο σχέδια με την ιταλική φίρμα να προχωράει στην κατασκευή πρωτοτύπων. Στη συνέχεια θα πρέπει να εγκριθούν από τις αρμόδιες Αρχές.

Οι πτήσεις μετά τον κορωνοϊό - Η λύση «Ιανός» για τα μεσαία καθίσματα στα αεροπλάνα Facebook Twitter

Ωστόσο, η Aviointeriors υποστηρίζει πως θα χρειαστούν 8 έως 11 μήνες για να βγουν στην παραγωγή, αν κάτι τέτοιο τελικά κριθεί απαραίτητο. «Παρότι δεν υπάρχει εγγύηση πως τελικά θα δούμε αυτές τις διαρρυθμίσεις στα αεροπλάνα, είναι σίγουρα ενθαρρυντικό πως εταιρείες σχεδιάζουν ήδη νέα και καινοτόμα σχέδια που για να ανταποκριθούν στο μεταβαλλόμενο τοπίο των αερομεταφορών», σημειώνει το CNN. 

 Με πληροφορίες από CNN

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ ΧΗΜΙΚΑ ΕΡΕΥΝΑ

Τech & Science / Τα δημητριακά η πιο μολυσμένη τροφή με «παντοτινά χημικά» σε όλη την Ευρώπη - Τι έδειξε μελέτη

Η επίδρασή τους στην ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον μόλις τώρα γίνεται σαφής, με νέες μελέτες να εμφανίζονται συχνά σχετικά με τη σύνδεση ορισμένων χημικών ουσιών με ασθένειες όπως ο καρκίνος
LIFO NEWSROOM
Σαμ Άλτμαν ChatGPT

Τech & Science / Ο Σαμ Άλτμαν κηρύσσει «κόκκινο συναγερμό» για το ChatGPT καθώς ο ανταγωνισμός πιέζει την OpenAI

Σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα της Δευτέρας, ο Άλτμαν ανέφερε ότι η OpenAI θα επαναπροσανατολίσει τις προτεραιότητές της, σημειώνοντας πως η συγκυρία είναι «κρίσιμη»
LIFO NEWSROOM
Εάν φέτος τα Χριστούγεννα δεν σταματάτε να φτερνίζεστε, υπάρχει εξήγηση

Τech & Science / Εάν φέτος τα Χριστούγεννα δεν σταματάτε να φτερνίζεστε, υπάρχει εξήγηση

Παρότι οι γιορτές θεωρούνται περίοδος χαλάρωσης και οικογενειακής θαλπωρής, ειδικοί προειδοποιούν ότι η καθημερινότητα μέσα στο σπίτι μπορεί να μας επιφυλάσσει κάτι που συχνά παραβλέπουμε
LIFO NEWSROOM
GLP-1 ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΦΑΡΜΑΚΑ

Τech & Science / GLP-1: Τι είναι τα φάρμακα κατά της παχυσαρκίας που πήραν έγκριση από τον ΠΟΥ - Οι δύο πρώτες οδηγίες

Ο ΠΟΥ θα παρουσιάσει, σύμφωνα με το Reuters, την επόμενη εβδομάδα τις κατευθυντήριες οδηγίες του για την κλινική διαχείριση της παχυσαρκίας σε παιδιά και εφήβους
LIFO NEWSROOM