Το YouTube διώχνει χιλιάδες δημιουργούς από το διαφημιστικό του πρόγραμμα

Το YouTube διώχνει χιλιάδες δημιουργούς από το διαφημιστικό του πρόγραμμα Facebook Twitter
0

To YouTube κάνει τη ζωή των «μικρών» δημιουργών βίντεο πιο δύσκολη και τον τρόπο να κερδίζουν χρήματα από την πλατφόρμα του, σχεδόν αδύνατο.

Η μεγαλύτερη δικτυακή βίντεο πλατφόρμα στον κόσμο πρόκειται να διώξει δεκάδες χιλιάδες χρήστες από το πρόγραμμα κατανομής εσόδων από διαφημίσεις ενώ θα κάνει πολύ πιο δύσκολο τον τρόπο να μπουν νέοι στο πρόγραμμα. Αυτή η αλλαγή, η οποία τίθεται σε ισχύ από σήμερα, μοιάζει να είναι μία από τις απαντήσεις του YouTube σε μια χρονική περίοδο έντονης κριτικής που δημιουργήθηκε από μια σειρά «σκανδάλων» με αμφίβολο και προσβλητικό περιεχόμενο το οποίο εμφανίστηκε στον ιστότοπο.

Η πιο σημαντική αλλαγή έρχεται με μια γενική αναθεώρηση του προγράμματος "Google Preferred" του YouTube, το οποίο έχει ήδη ως στόχο τη δημιουργία διαφημιστικών ενοτήτων φιλικών προς το «εμπορικό» διαδίκτυο. Το πιο σημαντικό είναι μια υπόσχεση από το YouTube ότι κάθε βίντεο στο «Προτιμώμενο Πρόγραμμα» του - συμπεριλαμβανομένων των χιλιάδων κλιπ που έχουν ανέβει εκεί μέχρι στιγμής - θα εγκριθεί από ανθρώπους της εταιρείας και όχι από κάποια bots, «για τη συμμόρφωσή τους με τις φιλικές προς τους διαφημιζόμενους οδηγίες».

Αυτές οι αλλαγές, βέβαια, δεν θα εμποδίσουν τους χρήστες να ανεβάσουν προσβλητικό περιεχόμενο στο YouTube, το οποίο συνεχώς διογκώνεται σε εκατοντάδες ώρες νέων βίντεο ανά λεπτό. Αλλά προορίζονται να κάνουν τις συνθήκες πιο δύσκολες για όσους ανεβάζουν αυτό το προσβλητικό περιεχόμενο για να κερδίσουν χρήματα από αυτό. Και είναι μια σημαντική συμβολική αλλαγή για το YouTube, το οποίο ας μην ξεχνάμε ότι αρχικά βασίστηκε στην ιδέα ότι ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα του, και το οποίο ενώ έχει σπαταλήσει τόση ενέργεια (και χρόνια) προσπαθώντας να προσελκύσει τους δημιουργούς βίντεο για να βρουν ακροατήρια και να δημιουργήσουν μια καριέρα μέσα στην περιοχή του.

Οι νέοι κανόνες του YouTube απαιτούν όποιον θέλει να δημιουργήσει και να κερδίσει χρήματα στην πλατφόρμα του, να παράγει πρώτα 4.000 ώρες "θέασης" σε μια περίοδο 12 μηνών και να συγκεντρώσει τουλάχιστον 1.000 συνδρομητές. Αυτό αντικαθιστά το προηγούμενο χαμηλότερο εμπόδιο των 10.000 views σε διάρκεια ζωής του καναλιού, το οποίο τέθηκε σε εφαρμογή την περασμένη άνοιξη, μετά από ένα πρώτο κύμα αρνητικών ιστοριών σχετικά με το αδίστακτο περιεχόμενο που ανεβαίνει στα κανάλια του.

Οι κανόνες αυτοί πρόκειται να ισχύσουν αναδρομικά για όλους τους υπάρχοντες «συνεργάτες» του YouTube, οι οποίοι μοιράζονται τα έσοδα από διαφημίσεις με την πλατφόρμα, πράγμα που σημαίνει ότι ο ιστότοπος θα διώξει όσους δεν καταφέρουν να συγκεντρώσουν 1.000 συνδρομητές και 4.000 θέασης περιεχομένου μετά από μια περίοδο χάριτος 30 ημερών.

Επίσης, το YouTube υπόσχεται ότι θα ελέγχει «χειροκίνητα» πλέον και όχι με αυτόματο τρόπο όλα τα βίντεο στο Google Preferred πρόγραμμα που απευθύνεται σε διαφημιζόμενους οι οποίοι θέλουν να διαβεβαιώσουν ότι τα βίντεό τους θα προβάλλονται δίπλα σε βίντεο που είναι ασφαλή για τη μάρκα τους. Γι' αυτό θα χρησιμοποιήσει έναν στρατό νέων εξωτερικών συνεργατών για να επιθεωρεί τα βίντεο κλιπ - η εταιρεία έχει δηλώσει ότι θα απασχολήσει περισσότερους από 10.000 ανθρώπους μόνο για αυτή την εργασία μέσα στο 2018.

Τα νέα μέτρα ισχύουν από σήμερα και στην Ελλάδα. 

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Meta παρουσίασε τα πρώτα Ray-Ban με ενσωματωμένη οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας

Τech & Science / Η Meta παρουσίασε τα πρώτα Ray-Ban με ενσωματωμένη οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ παρουσίασε τα γυαλιά στο συνέδριο Meta Connect στην Καλιφόρνια, σημειώνοντας ότι «τα γυαλιά είναι το μόνο μέσο όπου η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να δει και να ακούσει ό,τι βλέπεις κι ακούς εσύ»
LIFO NEWSROOM
Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Τech & Science / Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Λαμβάνει υπόψη το ιατρικό ιστορικό, βασικά δημογραφικά στοιχεία και παράγοντες τρόπου ζωή ώστε να εκτιμήσει αν και πότε μπορεί να εμφανιστούν παθήσεις όπως καρκίνος, διαβήτης και καρδιολογικά ή αναπνευστικά νοσήματα
LIFO NEWSROOM
Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Τech & Science / Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Το ηλιακό φως «βομβαρδίζει» το φεγγάρι με Ήλιο-3 εδώ και 4 δισεκατομμύρια χρόνια - Επειδή η Σελήνη δεν έχει μαγνητικό πεδίο, το ισότοπο παραμένει στην επιφάνεια, αντίθετα με τη Γη, όπου απορρίπτεται στο διάστημα
LIFO NEWSROOM
Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Τech & Science / Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Η μελέτη αποδεικνύει ότι το μοντέλο δεν χρησιμοποιείται μόνο για την επιτάχυνση επαγγελματικών διαδικασιών αλλά και για να εμπλουτίσει την καθημερινή ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM
Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

Τech & Science / Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

H λειτουργία «Live Translation with AirPods», που αποτελεί μέρος του Apple Intelligence, δεν θα ενεργοποιείται εάν ο χρήστης βρίσκεται εντός ΕΕ και ο λογαριασμός Apple ανήκει σε περιοχή της ΕΕ
LIFO NEWSROOM