H Google αποσύρει τις διαφημίσεις των κέντρων απεξάρτησης παγκοσμίως

H Google αποσύρει τις διαφημίσεις των κέντρων απεξάρτησης παγκοσμίως Facebook Twitter
0

Η Google αποσύρει όλες τις διαφημίσεις των κέντρων αντιμετώπισης εθισμού σε όλο τον κόσμο, μετά από αναφορές ότι η κέρδιζε τεράστιες προμήθειες από αυτές τις διαφημίσεις μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Google αναστέλλει (προσωρινά) τις διαφημίσεις παγκοσμίως για όλα τα κέντρα απεξάρτησης και αποκατάστασης καθώς και για γραμμές βοηθείας σύμφωνα με μια έκθεση από την περασμένη εβδομάδα η οποία φανέρωσε ότι λειτουργούσε ως πλατφόρμα για «ύποπτες» υπηρεσίες μεσαζόντων, οι οποίες ουσιαστικά παρέπεμπαν και δεν βοηθούσαν, ενώ μέσω των διαφημίσεων κέρδιζαν τεράστιες προμήθειες.

Ουσιαστικά, αυτές οι διαφημίσεις, οι οποίες άφηναν τεράστια ποσά στα δίκτυα της Google, είχαν παραπεμπτικό χαρακτήρα: θα εμφανίζονταν σε άτομα που αναζητούσαν θεραπεία εναντίον κάθε είδους εθισμού – και ως συμβουλευτικές γραμμές βοήθειας θα παραπέμπαν στη συνέχεια τον κάθε ενδιαφερόμενο σε ένα κέντρο αποκατάστασης. Αυτά τα κέντρα, κρυφά από τους νέους ενδιαφερόμενους ή ασθενείς τους, πλήρωναν τεράστιες αμοιβές για τις υπηρεσίες παραπομπής, της τάξεως δεκάδων χιλιάδων δολαρίων.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να απαγορεύσει αυτήν την πρακτική με μια δήλωσή της στην οποία αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η κατάχρηση ουσιών είναι μια αυξανόμενη κρίση και παρότι έχουμε βοηθήσει τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης να συνδεθούν με ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια, δυστυχώς έχει σημειωθεί μια αύξηση των παραπλανητικών πρακτικών από κακούς ηθοποιούς που εκμεταλλεύονται όσους έχουν ανάγκη. Πρόκειται για ένα σύνθετο ζήτημα με ποικίλους βαθμούς ρύθμισης σε διάφορες χώρες, γι 'αυτό αποφασίσαμε να αναστείλουμε αυτού του είδους τις διαφημίσεις σε ολόκληρη την κατηγορία της κεντρικής θεραπείας εξάρτησης σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ είμαστε σε συνεχή επικοινωνία με ειδικούς για να βρούμε έναν καλύτερο τρόπο σύνδεσης αυτών των ατόμων με τη θεραπεία που χρειάζονται.»

Οι διαφημίσεις αυτού του τύπου, για παραπεμπτικές γραμμές βοηθείας έχουν σταματήσει στις ΗΠΑ από το Σεπτέμβριο, μετά από μια έκθεση του Verge που υπογράμμιζε αυτήν την πρακτική, ενώ η εταιρεία σταμάτησε να προβάλλει διαφημίσεις στην Αγγλία μετά από μια πρόσφατη έρευνα των Sunday Times.

Προφανώς μετά την έκθεση της περασμένης εβδομάδας, η Google αισθάνθηκε ότι η πρακτική αυτών των διαφημίσεων μπορεί να συνέβαινε και αλλού, οπότε αυτή η σκέψη ήταν αρκετή για να δικαιολογήσει την αναστολή των διαφημίσεων αυτών των υπηρεσιών. Επειδή πρόκειται για μια άκρως ανταγωνιστική αγορά οι διαφημίσεις δεν πρόκειται να εξαφανιστούν σε μια νύχτα, αλλά θα καταργηθούν σταδιακά καθώς η διαδικασία αφαίρεσής τους απαιτεί καλύτερο έλεγχο σε πολλαπλές περιοχές και γλώσσες. Σύμφωνα με την εταιρεία θα επιστρέψουν μόνο όταν οι άνθρωποι της Google βρουν έναν αποτελεσματικό τρόπο να εξυπηρετούν με ασφάλεια τους χρήστες, χωρίς κανέναν κίνδυνο συστηματικής κατάχρησης.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Τech & Science / Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Η μελέτη αποδεικνύει ότι το μοντέλο δεν χρησιμοποιείται μόνο για την επιτάχυνση επαγγελματικών διαδικασιών αλλά και για να εμπλουτίσει την καθημερινή ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM
Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

Τech & Science / Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

H λειτουργία «Live Translation with AirPods», που αποτελεί μέρος του Apple Intelligence, δεν θα ενεργοποιείται εάν ο χρήστης βρίσκεται εντός ΕΕ και ο λογαριασμός Apple ανήκει σε περιοχή της ΕΕ
LIFO NEWSROOM
Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Τech & Science / Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, περίπου 115.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη στην Αιθιοπία, από τα 1,5 εκατομμύρια συνολικά οχήματα στη χώρα, με στόχο να φτάσουν τα 500.000 μέχρι το 2030
LIFO NEWSROOM
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Τech & Science / Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Η σύγχρονη πρόκληση είναι να διασφαλίσουμε ότι όπου αλληλεπιδρούμε με την ΤΝ, θα γνωρίζουμε ότι «μιλάμε με ένα bot» — και ότι το bot αυτό είναι ειλικρινές και αυθεντικό όσο και ο ίδιος ο άνθρωπος
LIFO NEWSROOM
Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Τech & Science / Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Συγκλονιστική ανακάλυψη στην Καισάρεια: τρία κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών βρέθηκαν άθικτα, μαζί με απολιθώματα ρινόκερων, σμιλόδοντα και τριδάκτυλων αλόγων - Η «ζώνη των ελεφάντων» αλλάζει την παλαιοντολογική ιστορία της περιοχής
LIFO NEWSROOM
Η εντυπωσιακή «φωταγώγηση» νευρώνων του εγκεφάλου ενώ λαμβάνεται μια απόφαση

Τech & Science / Η εντυπωσιακή «φωταγώγηση» νευρώνων του εγκεφάλου κατά τη διάρκεια λήψης μιας απόφασης

Νευροεπιστήμονες έφτιαξαν τον πρώτο «χάρτη» στην ιστορία του κλάδου τους που παρέχει μια πλήρη εικόνα του τι συμβαίνει σε όλο τον εγκέφαλο τη στιγμή που λαμβάνεται μια απόφαση
LIFO NEWSROOM