Time: Το πιο περιζήτητo δώρo για τα Χριστούγεννα ήταν οι μπότες Ugg!

Time: Το πιο περιζήτητo δώρo για τα Χριστούγεννα ήταν οι μπότες Ugg! Facebook Twitter
10

Οι μπότες Ugg σύμφωνα με έρευνα του ιστότοπου Experian, ήταν για το διάστημα 2-8 Δεκεμβρίου, το πιο δημοφιλές προϊον των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Έρευνα του ίδιου ιστότοπου έδειξε αύξηση της τάξης του 5% στην επισκεψιμότητα ηλεκτρονικών καταστημάτων, συγκριτικά με πέρσι.  Την πρώτη θέση την καταλαμβάνει το Amazon με 160.400.000 επισκέψεις.

Time: Το πιο περιζήτητo δώρo για τα Χριστούγεννα ήταν οι μπότες Ugg! Facebook Twitter

H λίστα με τις δέκα πιο δημοφιλείς αναζητήσεις δώρων:

1. Ugg

2. Kindle Fire

3. iPad

4. Amazon Kindle

5. Barbie

6. iPad Mini

7. iPod Touch

8. Kindle Fire HD

9. Μπότες  Ugg

10.Ακουστικά «Beats by Dr Dre»

Τech & Science
10

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM