Τελικά, πόσο έξυπνο ήταν το "έξυπνο - ρολόι" της Apple;

Τελικά, πόσο έξυπνο ήταν το "έξυπνο - ρολόι" της Apple; Facebook Twitter
Κι όμως, γι’ αυτό το ρολόι υπήρχε η φιλοδοξία να φοριέται – στο μέλλον – αν όχι από κάθε ενήλικα, τουλάχιστον από 1 στους 2.
2

Το Apple Watch, το “έξυπνο ρολόι”πρακτικά ήταν το πρώτο προϊόν που ο κολοσσός της τεχνολογίας λανσάρισε μετά τον θάνατο του Steve Jobs. Η επίσημη παρουσίαση του έγινε, όπως πάντα και όπως με όλα τα προϊόντα της Apple με τυμπανοκρουσίες και το ρολογάκι βγήκε στην αγορά τις 24 Απριλίου του 2015. Περίπου έναν χρόνο πίσω, δηλαδή. Και μέσα σ’ αυτό τον χρόνο, όπως καταγράφουν και οι συντάκτες τεχνολογίας του εξωτερικού – κάποιοι εκ των οποίων αγόρασαν το πανάκριβο gudget – αποδείχθηκε ότι το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι κάτι που σου γίνεται απαραίτητο, που δεν τα βγάζεις πέρα στη ζωή σου χωρίς αυτό.

Βασικά, οι συγκρίσεις και αυτά που προσφέρει – ενώ κοστίζει γύρω στα 400 δολάρια – είναι που προκαλούν σχόλια και χαρακτηρισμούς, όπως «βαρετό και πανάκριβο» και πάει λέγοντας. Το καλύτερο iPad, γράφει ο Mike Murphy στο QuartZ.com κοστίζει γύρω στα 900 ευρώ, μαζί με το πληκτρολόγιο και τη λοιπή “προίκα” του. Το καλύτερο iPhone ξεκινά από τα 650 δολάρια. Η εταιρεία χρειαζόταν ένα καινούριο σχετικά φθηνό, πανέξυπνο gudget που θα έκανε κάτι περισσότερο, θα έφτανε έστω και μισό βήμα πιο μακριά απ’ ό,τι τα προηγούμενα προϊόντα της. Αυτό το προϊόν υποτίθεται ότι ήταν το “Apple Watch”.

 

Έχει η Apple κανέναν άσο στο μανίκι που θα μπορούσε να προσελκύσει νέους πελάτες;

 

Στο μεταξύ, όπως παρατηρούν αρθρογράφοι, η εταιρεία ακόμη δεν έχει ανακοινώσει πόσο ρολόγια πούλησε, αλλά σύμφωνα με κάποιες γενικές εκτιμήσεις, μέχρι στιγμής το ρολόι πρέπει να έχει αγοραστεί από 5 εκ. (απορημένους) καταναλωτές.

Όλα αυτά και ενώ η Apple, μόνο το τελευταίο τρίμηνο του 2015 είχε πουλήσει γύρω στα 75 εκατομμύρια iPhones. Κι όμως, γι’ αυτό το ρολόι υπήρχε η φιλοδοξία να φοριέται – στο μέλλον – αν όχι από κάθε ενήλικα, τουλάχιστον από 1 στους 2.

«Έχει η Apple κανέναν άσο στο μανίκι που θα μπορούσε να προσελκύσει νέους πελάτες;», αναρωτιέται ο συντάκτης και εν συνεχεία αποκαλύπτει ότι το επόμενο μεγάλο βήμα της εταιρείας είναι οι συσκευές εικονικής πραγματικότητας. Ήδη κυκλοφορούν στην αγορά αρκετές τέτοιες «κάσκες» που κοστίζουν γύρω στα 600 δολάρια και ίσως εκεί να κάνει τη διαφορά η εταιρεία. Πικρό; Μάλλον, αφού, όπως χαρακτηριστικά γράφει με το ρολόι δεν μπόρες να κάνει πολλά περισσότερα. Στο τέλος, όπως όλα τα ρολόγια, την ώρα λέει. Ωστόσο, ας μην ξεχνάμε ότι η Apple, κατά το παρελθόν έχει αποδείξει ότι οι μεγάλες αποτυχίες της έγιναν σκαλοπάτι για μία μεγάλη επιτυχία…

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα AI «διαβάζει» το καρδιογράφημα καλύτερα από τους γιατρούς και προβλέπει επικίνδυνες επιπλοκές

Τech & Science / Ένα AI «διαβάζει» το καρδιογράφημα καλύτερα από τους γιατρούς και προβλέπει επικίνδυνες επιπλοκές

Το AI μοντέλο εντοπίζει ανωμαλίες στο καρδιογράφημα που συνδέονται με μεγαλύτερο κίνδυνο επιπλοκών, οι οποίες συνήθως περνούν απαρατήρητες από τους γιατρούς
LIFO NEWSROOM
Ένας νεφέλωμα, δύο οπτικές: Το τηλεσκόπιο Webb της NASA το καταγράφει σε εντυπωσιακά χρώματα

Τech & Science / Ένας νεφέλωμα, δύο οπτικές: Το τηλεσκόπιο Webb της NASA το καταγράφει σε εντυπωσιακά χρώματα

Το τηλεσκόπιο James Webb της NASA αποκαλύπτει δύο εντυπωσιακές εικόνες του νεφελώματος NGC 6072, δείχνοντας πώς η παρατήρηση μέσω διαφορετικών οργάνων του μπορεί να αποκαλύψει εντελώς διαφορετικές όψεις ενός και μόνο κοσμικού αντικειμένου
LIFO NEWSROOM
Η Meta παρουσίασε τα πρώτα Ray-Ban με ενσωματωμένη οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας

Τech & Science / Η Meta παρουσίασε τα πρώτα Ray-Ban με ενσωματωμένη οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ παρουσίασε τα γυαλιά στο συνέδριο Meta Connect στην Καλιφόρνια, σημειώνοντας ότι «τα γυαλιά είναι το μόνο μέσο όπου η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να δει και να ακούσει ό,τι βλέπεις κι ακούς εσύ»
LIFO NEWSROOM
Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Τech & Science / Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Λαμβάνει υπόψη το ιατρικό ιστορικό, βασικά δημογραφικά στοιχεία και παράγοντες τρόπου ζωή ώστε να εκτιμήσει αν και πότε μπορεί να εμφανιστούν παθήσεις όπως καρκίνος, διαβήτης και καρδιολογικά ή αναπνευστικά νοσήματα
LIFO NEWSROOM
Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Τech & Science / Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Το ηλιακό φως «βομβαρδίζει» το φεγγάρι με Ήλιο-3 εδώ και 4 δισεκατομμύρια χρόνια - Επειδή η Σελήνη δεν έχει μαγνητικό πεδίο, το ισότοπο παραμένει στην επιφάνεια, αντίθετα με τη Γη, όπου απορρίπτεται στο διάστημα
LIFO NEWSROOM
Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Τech & Science / Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Η μελέτη αποδεικνύει ότι το μοντέλο δεν χρησιμοποιείται μόνο για την επιτάχυνση επαγγελματικών διαδικασιών αλλά και για να εμπλουτίσει την καθημερινή ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM
Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

Τech & Science / Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

H λειτουργία «Live Translation with AirPods», που αποτελεί μέρος του Apple Intelligence, δεν θα ενεργοποιείται εάν ο χρήστης βρίσκεται εντός ΕΕ και ο λογαριασμός Apple ανήκει σε περιοχή της ΕΕ
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια