Σε άνοδο ο τζίρος για τα τεχνολογικά καταναλωτικά αγαθά στην Ελλάδα

Σε άνοδο ο τζίρος για τα τεχνολογικά καταναλωτικά αγαθά στην Ελλάδα Facebook Twitter
Tablets, υπολογιστές, τηλεοράσεις υψηλής ευκρίνειας και smartphones στην κορυφή των προτιμήσεων του ελληνικού κοινού.
2

Φαίνεται ότι το δεύτερο τρίμηνο του 2014, το ελληνικό κοινό δεν δίστασε να επενδύσει σε προϊόντα τεχνολογίας όπως tablets, φορητούς υπολογιστές, τηλεοράσεις αλλά και λευκές συσκευές. Σε αυτό συνέτειναν μια σειρά από παράγοντες που αναλύονται στα πλαίσια της έρευνας TEMAX της εταιρείας GfK ΕΛΛΑΣ.

Η αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων έκλεισε στα 400 εκατομμύρια ευρώ για το 2ο τρίμηνο του 2014, αυξημένη κατά 7,6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο 2ο τρίμηνο του 2013.

400 εκ. ευρώ ξόδεψαν οι Έλληνες το β' τρίμηνο του 2014 σε Τεχνολογικά Αγαθα

Η πολύ καλή πορεία του συνόλου σχεδόν των κατηγοριών της πληροφορικής συνέβαλε στην συνεχιζόμενη αύξηση του τζίρου του κλάδου. Οι κύριοι εκφραστές της ανόδου υπήρξαν για άλλο ένα τρίμηνο τα Tablets αλλά συνδυαστικά και οι σταθεροί υπολογιστές με τις οθόνες, κάτι το οποίο συνεχίζει να ευνοεί την πορεία των ποντικιών και των πληκτρολογίων.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι επανήλθε σε θετικό πρόσημο η κατηγορία των Φορητών Υπολογιστών μετά από αρκετά τρίμηνα επωφελούμενη των σημαντικών προσφορών από το λιανεμπόριο που οδήγησε σε σημαντική πτώση της μέσης τιμής.

Παρά την γενικότερη πτωτική πορεία που εμφανίζει συνολικά ο τομέας των φωτογραφικών ειδών και στο δεύτερο τρίμηνο του 2014, τόσο οι SLR και Mirrorless μηχανές (μηχανές με αποσπώμενους φακούς) όσο και οι Fixed Lens μηχανές με οπτικό ζουμ ανώτερο του 20x, συνεχίζουν να σημειώνουν θετικό πρόσημο. Μεγάλη συμβολή σε αυτό είχε και η καλοκαιρινή περίοδος, καθώς η ανάγκη του καταναλωτή για ανώτερη ποιότητα φωτογράφισης ιδίως την περίοδο των διακοπών γίνεται πιο έντονη.

Σχετικά με τα προϊόντα τηλεπικοινωνιών όπως τα σταθερά και κινητά τηλέφωνα, η έρευνα δείχνει  έντονη πτώση των απλών κινητών τηλεφώνων η οποία συνεχίστηκε για άλλο ένα τρίμηνο. Παρόλα αυτά οι Τηλεπικοινωνίες συνολικά σημείωσαν οριακές απώλειες καθώς μετά από αρκετές περιόδους πτώσης τα smartphones διατήρησα σταθερές τις αξίες σε σχέση με πέρσι.

Τέλος, η έναρξη του Μουντιάλ και η αλλαγή του ψηφιακού σήματος στην Πελοπόννησο τον Ιούνιο συνέβαλλαν στην έντονα ανοδική πορεία της τηλεόρασης. Ευνοημένες υπήρξαν οι μεγάλες τηλεοράσεις (>40 ίντσες) ενώ οι Ultra High Definition συσκευές αυξάνουν συνεχώς την δυναμική τους.

Αντίστοιχη πορεία ακολούθησαν για άλλο ένα τρίμηνο οι κονσόλες, οι συσκευές αποθήκευσης (Κάρτες Μνήμης και USB) αλλά και τα Ακουστικά επωφελούμενα από την εξαιρετική πορεία των Media Tablets.

ΑΠΕ/ΜΠΕ

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Τύμβος Καστά στην Αμφίπολη είναι ευθυγραμμισμένος με το χειμερινό ηλιοστάσιο, σύμφωνα με έρευνα

Τech & Science / Αμφίπολη: «Ο Τύμβος Καστά είναι ευθυγραμμισμένος με το χειμερινό ηλιοστάσιο», υποστηρίζει ερευνητής

Ο Τύμβος Καστά στην Αμφίπολη ευθυγραμμίζεται με το ηλιακό φως του χειμερινού ηλιοστασίου, υποδηλώνοντας τελετουργική χρήση και πιθανή σύνδεση με τον Ηφαιστίωνα ή τον Μέγα Αλέξανδρο, σύμφωνα με μελέτη στο Nexus Network Journal
LIFO NEWSROOM
«Γαλάζιος Δούναβης»: Το διάσημο βαλς του Γιόχαν Στράους του νεότερου θα ταξιδέψει στο Διάστημα

Τech & Science / «Γαλάζιος Δούναβης»: Το διάσημο βαλς του Γιόχαν Στράους του νεότερου θα ταξιδέψει στο Διάστημα

Η μουσική, που έγινε παγκοσμίως γνωστή μέσα από την ταινία «2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, θα φτάσει στη Σελήνη σε μόλις 1,5 δευτερόλεπτο
LIFO NEWSROOM
Καρκίνος του δέρματος: Πού εμφανίζεται συχνότερα σε άνδρες και γυναίκες – Σημαντική αύξηση κρουσμάτων φέτος

Τech & Science / Καρκίνος του δέρματος: Πού εμφανίζεται συχνότερα σε άνδρες και γυναίκες – Σημαντική αύξηση κρουσμάτων φέτος

Νέα έρευνα δείχνει ότι το μελάνωμα εμφανίζεται συχνότερα στον κορμό των ανδρών και στα κάτω άκρα των γυναικών -Τα περιστατικά αυξάνονται, με προβλέψεις για 21.300 νέα κρούσματα φέτος στο Ηνωμένο Βασίλειο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια