Πρωτοβουλία της Google για την ψηφιακή ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού και για το 2016

Πρωτοβουλία της Google για την ψηφιακή ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού και για το 2016 Facebook Twitter
0

Μετά την επιτυχία της πρωτοβουλίας της Google, "Grow Greek Tourism Online" το 2014 και 2015, όπου περισσότερες από δέκα χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις εκπαιδεύτηκαν με ειδικά σεμινάρια αλλά και διαδικτυακά η εταιρεία, ανακοίνωσε εχθές Τετάρτη 2 Μαρτίου τις νέες δράσεις της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online» για το 2016. Δράσεις που πραγματοποιούνται  σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ)

 

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας, το φετινό πρόγραμμα, "ενισχύεται ακόμα περισσότερο με στόχο την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων και παράλληλα, την ενίσχυση ενός κλάδου, μείζονος σημασίας για την Ελλάδα".

 

Σε παγκόσμια κλίμακα, ο ταξιδιωτικός κλάδος ανθίζει σημαντικά μέσω του διαδικτύου, με το 37% των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη να πραγματοποιούνται πλέον διαδικτυακά. Ταυτόχρονα, παρατηρείται σημαντική αύξηση, ύψους +19% σε σχέση με πέρυσι, των συνολικών αναζητήσεων με τον όρο «Ταξίδι στην Ελλάδα» ("Travel to Greece"), ενώ η αντίστοιχη αύξηση φτάνει το +72% για αναζητήσεις από κινητές συσκευές.

 

Ωστόσο, αναφέρει η Google, "οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις δεν αξιοποιούν τις δυνατότητες του διαδικτύου στο μέγιστο βαθμό, καθώς μόνο 8% των καταλυμάτων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να δέχονται κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας τους".

 

H φετινή πρωτοβουλία της Google, επεκτείνεται σε μεγάλο βαθμό "με τη δημιουργία νέων σεμιναρίων και εκπαιδευτικών εργαλείων, με στόχο να βοηθήσει τους επαγγελματίες του τουρισμού στην Ελλάδα να αξιοποιήσουν το διαδίκτυο για να βελτιώσουν την επιχείρησή τους".

 

Καλύπτοντας ένα μεγάλο εύρος περιοχών σε όλη την Ελλάδα, από την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη μέχρι την Κρήτη, μία ομάδα 20 νεαρών συμβούλων που έχουν εκπαιδευτεί από την Google, οι Online Advisors, θα ταξιδέψουν σε 30 περιοχές και στις 13 περιφέρειες της Ελλάδας για να συζητήσουν με τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις.

 

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, παρουσιάζουν και τα στοιχεία σχετικά με τον τουρισμό και το διαδίκτυο στην Ελλάδα, τα οποία δημοσίευσε  η Google, με αφορμή την ανακοίνωση της πρωτοβουλίας, από τα οποία προκύπτει μεταξύ άλλων ότι "Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Ιταλία είναι οι χώρες που ψάχνουν στην μηχανή αναζήτησης της Google περισσότερο για την Ελλάδα, ενώ η πλειοψηφία των κρατήσεων, ξεκινούν από το διαδίκτυο.

 

Πρωτοβουλία της Google για την ψηφιακή ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού και για το 2016 Facebook Twitter

 

Πρωτοβουλία της Google για την ψηφιακή ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού και για το 2016 Facebook Twitter

 

Πρωτοβουλία της Google για την ψηφιακή ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού και για το 2016 Facebook Twitter

 

Αντίστοιχα, η Κρήτη, η Μύκονος, η Κώς, η Ρόδος και η Αθήνα συγκαταλέγονται στις περιοχές με τις περισσότερες αναζητήσεις όπως φαίνεται από τον παρακάτω χάρτη. 

 

Πρωτοβουλία της Google για την ψηφιακή ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού και για το 2016 Facebook Twitter

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Καλύτερη και από φάρμακο»: Η άσκηση μειώνει τον κίνδυνο θανάτου στους καρκινοπαθείς κατά 37%, δείχνει μεγάλη μελέτη

Τech & Science / «Καλύτερη και από φάρμακο»: Η άσκηση μειώνει τον κίνδυνο θανάτου στους καρκινοπαθείς κατά 37%

Τι δείχνει μεγάλη μελέτη - Αν και η δοκιμή αφορούσε μόνο ασθενείς με καρκίνο του παχέος εντέρου, οι ερευνητές θεωρούν πιθανό να ισχύουν παρόμοια οφέλη και για άλλες μορφές της νόσου
LIFO NEWSROOM
Πρέπει το Ozempic «να προστεθεί στο νερό» για το παίρνουμε όλοι;

Τech & Science / Πρέπει το Ozempic «να προστεθεί στο νερό» για να το παίρνουμε όλοι;

Γιατροί και μελέτες υποστηρίζουν ότι περισσότεροι άνθρωποι θα μπορούσαν να ωφεληθούν από το Ozempic, καθώς φάρμακα κατά της παχυσαρκίας ανοίγουν νέους δρόμους για τη θεραπεία σειράς ασθενειών
LIFO NEWSROOM
Μπετόβεν: Το αληνθινό πρόσωπό του - Οι εικόνες που δημοσίευσε 3D creator

Τech & Science / Μπετόβεν: Το αληθινό πρόσωπό του - Οι εικόνες που δημοσίευσε 3D creator

«Αυτή είναι η πρώτη προσέγγιση του προσώπου που γίνεται από το κρανίο του, χρησιμοποίησα την ίδια προσέγγιση που χρησιμοποιούμε στις αστυνομικές υποθέσεις για την αναγνώριση των θυμάτων» λέει ο Σίσερο Μοράες
LIFO NEWSROOM