Το πρώτο κατάστημα TikTok Shop στις ΗΠΑ: Η νέα τάση του livestream shopping

Το πρώτο κατάστημα TikTok Shop στις ΗΠΑ: Η νέα τάση του livestream shopping Facebook Twitter
Outlander
0

Το TikTok Shop αποκτά φυσική παρουσία στις Ηνωμένες Πολιτείες, με το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος του είδους του στη Santa Monica, στην πολυσύχναστη 3rd Street Promenade. Το νέο κατάστημα της εταιρείας Outlandish συνδυάζει τη ζωντανή πώληση μέσω διαδικτύου με την παραδοσιακή λιανική εμπειρία.

Το κατάστημα διαθέτει δύο ορόφους: στον πρώτο, live hosts πωλούν προϊόντα μέσω TikTok livestreams, ενώ ο δεύτερος όροφος λειτουργεί ως φυσικός χώρος αγοράς για τα προϊόντα που προωθούνται διαδικτυακά. Στο χώρο φιλοξενούνται επώνυμα brands, όπως η Goli Nutrition και η Anker.

Η εμπειρία του καταστήματος

Η ιδέα του Outlandish, όπως τη χαρακτήρισε ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας, William August, είναι να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους επισκέπτες. Τα livestreams πραγματοποιούνται σε ανοιχτούς χώρους, επιτρέποντας στους πελάτες να παρακολουθούν τους hosts να πωλούν προϊόντα σε πραγματικό χρόνο, να συμμετέχουν στις μεταδόσεις ή να δοκιμάζουν προϊόντα και να αγοράζουν επιτόπου.

Το πρώτο κατάστημα TikTok Shop στις ΗΠΑ: Η νέα τάση του livestream shopping Facebook Twitter

Η ιδέα βασίζεται στο επιτυχημένο μοντέλο πωλήσεων μέσω livestreams που έχει κυριαρχήσει στην Ασία, ιδιαίτερα στην Κίνα. Το TikTok Shop στις ΗΠΑ, αν και νέο, έχει σημειώσει σημαντική ανάπτυξη, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια τον μήνα από τον Ιούλιο. Η Outlandish έχει ήδη βοηθήσει συνεργάτες της να πετύχουν πωλήσεις ύψους 1,2 εκατομμυρίων δολαρίων σε μόλις τέσσερις εβδομάδες μέσω 1.300 livestreams.

Η προοπτική μιας νέας αγοράς

Η Outlandish σκοπεύει να επεκταθεί σε άλλες πόλεις, όπως το Μεξικό και την Ισπανία, το 2025. Παράλληλα, εταιρείες όπως το Mall of America και το Popshop Live πειραματίζονται με το συνδυασμό φυσικών καταστημάτων και livestreams, αναδεικνύοντας το livestream shopping ως μια ανερχόμενη αγορά.

Το πρώτο κατάστημα TikTok Shop στις ΗΠΑ: Η νέα τάση του livestream shopping Facebook Twitter

Παρά την επιτυχία, η Outlandish αντιμετωπίζει την πρόκληση της πιθανής απαγόρευσης του TikTok στις ΗΠΑ, γεγονός που θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά το επιχειρηματικό της μοντέλο. Ωστόσο, η εταιρεία είναι έτοιμη να προσαρμοστεί, εξετάζοντας εναλλακτικές πλατφόρμες livestreaming.

Το πρώτο κατάστημα TikTok Shop στις ΗΠΑ: Η νέα τάση του livestream shopping Facebook Twitter

Το κατάστημα της Santa Monica ενσωματώνει την τεχνολογία και την εμπειρία του social commerce, φέρνοντας μια νέα διάσταση στη λιανική αγορά και δημιουργώντας ευκαιρίες εργασίας σε έναν ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο.

Με πληροφορίες από Business Insider

 
Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιστημονικό ορόσημο: Γεγονός η πρώτη εγκυμοσύνη με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Επιστημονικό ορόσημο: Γεγονός η πρώτη εγκυμοσύνη με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης

Το σύστημα STAR (Sperm Track and Recovery) και αντλεί την έμπνευσή του από παρόμοιες μεθόδους που χρησιμοποιούν οι αστροφυσικοί για την ανίχνευση νέων άστρων ή πλανητών μέσω τεχνητής νοημοσύνης
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΓΑΠΗ ΒΑΡΟΥΝΗ
Apple: Οι καθυστερήσεις αναβάθμισης της Siri με Τεχνητή Νοημοσύνη προβληματίζουν τους επενδυτές

Τech & Science / Apple: Οι καθυστερήσεις αναβάθμισης της Siri με Τεχνητή Νοημοσύνη προβληματίζουν τους επενδυτές

Οι προσπάθειες ενσωμάτωσης του Apple Intelligence δεν έχουν ακόμη αποδώσει - Η Apple βρίσκεται «ουσιαστικά τρία χρόνια πίσω» στην ανάπτυξη ενός σύγχρονου φωνητικού βοηθού, επισημαίνουν αναλυτές
LIFO NEWSROOM
Η τεχνολογία πίσω από τα εμβόλια Covid φέρνει ελπίδες για θεραπεία του HIV

Τech & Science / Η τεχνολογία πίσω από τα εμβόλια Covid φέρνει ελπίδες για θεραπεία του HIV

Αυστραλοί ερευνητές ανακοίνωσαν ότι, χρησιμοποιώντας mRNA, κατάφεραν να «ξεγελάσουν» τον ιό ώστε να βγει από την κρυψώνα του – ένα κρίσιμο βήμα για την πλήρη εξάλειψή του από τον οργανισμό
LIFO NEWSROOM
Μία ιαπωνική εταιρεία θέλει να χτίσει πόλη στη Σελήνη μέχρι το 2040 - Αλλά πρώτα πρέπει να φτάσει

Τech & Science / Μία ιαπωνική εταιρεία θέλει να χτίσει πόλη στη Σελήνη μέχρι το 2040 - Αλλά πρώτα πρέπει να φτάσει

Η εταιρεία φιλοδοξεί να δημιουργήσει, μέσα στις επόμενες δεκαετίες, σεληνιακές υποδομές ικανές να υποστηρίξουν 1.000 κατοίκους και να υποδέχονται χιλιάδες επισκέπτες
LIFO NEWSROOM