Ποιος θυμάται το φιδάκι στις παλιές συσκευές Nokia;

1

O Taneli Armanto δεν θέλει να λέει ότι είναι ένας από τους ανθρώπους που άλλαξαν τον κόσμο, γιατί απλά δεν το πιστεύει. Ωστόσο, το σίγουρο είναι ότι τα παιδιά του θα καυχιούνται για τον πατέρα τους, γιατί είναι ο άνθρωπος που δημιούργησε το "Snake", το λεγόμενο φιδάκι που ήταν το απόλυτο παιχνίδι για τις κινητές συσκευές της Nokia πριν μερικές δεκαετίες. 

To 1995, o Armanto αποφάσισε να εργαστεί ως μηχανικός λογισμικού στην Nokia, που τότε ήταν μια ανερχόμενη εταιρία τεχνολογίας. Έχοντας ήδη μια σύντομη εμπειρία στον χώρο του gaming, τού ζητήθηκε να δημιουργήσει ένα "κουλ παιχνίδι" για την τότε περιζήτητη συσκευή της εταιρίας, το Nokia 6110. Μάλιστα, ο ίδιος αντιμετώπισε την εφεύρεσή του σαν τίποτα το πιο ιδιαίτερο ή εντυπωσιακό από άλλα αντίστοιχα εργαλεία, όπως το κομπιουτεράκι και το ημερολόγιο, που είχαν δημιουργήσει οι συνεργάτες τους στην εταιρία. 

Tο Snake αποτελεί το πρώτο σημαντικό mobile game και ίσως η απαρχή της βιομηχανίας του gaming της οποίας ο τζίρος σήμερα αγγίζει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια.

Περίπου 25 χρόνια αργότερα, η εφεύρεσή του, το Snake - ένα παιχνίδι στο οποίο πρωταγωνιστεί ένα μικρό φίδι που καταβροχθίζει διάφορες λιχουδιές στην προσπάθειά του να μεγαλώσει, χωρίς όμως να πρέπει να δαγκώσει την ουρά του - θεωρείται πλέον ως ένα σημείο-σταθμός στην ιστορία της τεχνολογίας και της ψυχαγωγίας μέσω κινητών συσκευών. Συγκεκριμένα, το Snake αποτελεί το πρώτο σημαντικό mobile game και ίσως η απαρχή της βιομηχανίας του gaming της οποίας ο τζίρος σήμερα αγγίζει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια. 

Όμως, ο Armanto κρατά ένα χαμηλό προφίλ και είναι αρκετά μετριόφρων, όταν μιλάει για την καριέρα του. "Είναι πάρα πολλοί οι άνθρωποι που ενθουσιάζονται, όταν μαθαίνουν ότι είμαι ο δημιουργός του Snake - πράγμα πολύ θετικό γιατί ακόμη ακούω τους ανθρώπους να μου λένε ότι έχουν διασκεδάσει πραγματικά παίζοντας το παιχνίδι μου". 

Mε στοιχεία από το Mel

 

Τech & Science
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Τech & Science / Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Λαμβάνει υπόψη το ιατρικό ιστορικό, βασικά δημογραφικά στοιχεία και παράγοντες τρόπου ζωή ώστε να εκτιμήσει αν και πότε μπορεί να εμφανιστούν παθήσεις όπως καρκίνος, διαβήτης και καρδιολογικά ή αναπνευστικά νοσήματα
LIFO NEWSROOM
Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Τech & Science / Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Το ηλιακό φως «βομβαρδίζει» το φεγγάρι με Ήλιο-3 εδώ και 4 δισεκατομμύρια χρόνια - Επειδή η Σελήνη δεν έχει μαγνητικό πεδίο, το ισότοπο παραμένει στην επιφάνεια, αντίθετα με τη Γη, όπου απορρίπτεται στο διάστημα
LIFO NEWSROOM
Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Τech & Science / Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Η μελέτη αποδεικνύει ότι το μοντέλο δεν χρησιμοποιείται μόνο για την επιτάχυνση επαγγελματικών διαδικασιών αλλά και για να εμπλουτίσει την καθημερινή ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM
Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

Τech & Science / Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

H λειτουργία «Live Translation with AirPods», που αποτελεί μέρος του Apple Intelligence, δεν θα ενεργοποιείται εάν ο χρήστης βρίσκεται εντός ΕΕ και ο λογαριασμός Apple ανήκει σε περιοχή της ΕΕ
LIFO NEWSROOM
Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Τech & Science / Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, περίπου 115.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη στην Αιθιοπία, από τα 1,5 εκατομμύρια συνολικά οχήματα στη χώρα, με στόχο να φτάσουν τα 500.000 μέχρι το 2030
LIFO NEWSROOM
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Τech & Science / Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Η σύγχρονη πρόκληση είναι να διασφαλίσουμε ότι όπου αλληλεπιδρούμε με την ΤΝ, θα γνωρίζουμε ότι «μιλάμε με ένα bot» — και ότι το bot αυτό είναι ειλικρινές και αυθεντικό όσο και ο ίδιος ο άνθρωπος
LIFO NEWSROOM
Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Τech & Science / Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Συγκλονιστική ανακάλυψη στην Καισάρεια: τρία κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών βρέθηκαν άθικτα, μαζί με απολιθώματα ρινόκερων, σμιλόδοντα και τριδάκτυλων αλόγων - Η «ζώνη των ελεφάντων» αλλάζει την παλαιοντολογική ιστορία της περιοχής
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Πάντα μ'αρέσει να μαθαίνω για τους ανθρώπους που έχουν φτιάξει τέτοια "πραγματάκια" -και ότι είναι και τόσο μετριόφρονες. Εγώ πάλι θα ήθελα να μάθω ποιος είχε την ιδέα του rewind και του forward, γιατί τα θεωρώ πολύ επαναστατικές κινήσεις και μπορείς να δεις εφαρμογές τους παντού : εικόνα, ήχο, μηχανήματα και πόσα άλλα. Το έχω ψάξει αλλά δεν το έχω εντοπίσει...