Το Instagram έκανε τις δωρεές ακόμη πιο άμεσες - Με stickers μέσω των Stories

Το Instagram έκανε τις δωρεές ακόμη πιο άμεσες - Με stickers μέσω των Stories Facebook Twitter
0

Οι χρήστες του Instagram μπορούν πλέον να δωρίζουν χρήματα σε μια φιλανθρωπική οργάνωση της επιλογής τους μέσα από ένα νέο sticker, που βρίσκεται ήδη στη διάθεση των followers σε ορισμένες χώρες, όπως οι ΗΠΑ και Ιταλία.

Οι οργανώσεις αυτές, προς τις οποίες μπορεί κανείς να προσφέρει ένα χρηματικό ποσό, δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς, όπως η υγεία, οι μεταναστευτικές πολιτικές, η προστασία των ζώων και η έρευνα για τον καρκίνο, πράγμα που σημαίνει ότι οι followers μπορούν να επιλέξουν από μια μεγάλη λίστα, η οποία ασφαλώς έχει πρώτα ελεγχθεί από το Facebook. Το κοινωνικό δίκτυο εξετάζει μία προς μία τις προτάσεις που δέχεται από οργανισμούς για ένταξή τους στη λίστα, ενώ δεν παρακρατεί κανένα ποσό από τις δωρεές που γίνονται - το 100% των χρημάτων καταλήγει στα ταμεία των μη κερδοσκοπικών οργανισμών. 

Το Instagram έκανε τις δωρεές ακόμη πιο άμεσες - Με stickers μέσω των Stories Facebook Twitter

Η διαδικασία χρήσης του sticker για τις δωρεές είναι πολύ απλή: δημιουργείς ένα νέο story στο Instagram με μια φωτογραφία ή ένα βίντεο και έπειτα πατάς πάνω στο σύμβολο με τα αυτοκόλλητα. Από εκεί επιλέγεις την ένδειξη «Donation» προκειμένου να εμφανιστεί η λίστα με τους οργανισμούς, για να διευκολυνθεί η αναζήτηση μιας συγκεκριμένης ΜΚΟ. Με ένα, λοιπόν, πάτημα στο όνομα του οργανισμού δημιουργείται το κατάλληλο sticker, το οποίο από εκείνη τη στιγμή και έπειτα μπορεί να μπει κανονικά σε ένα story, το οποίο και παραμένει ενεργό για 24 ώρες, όπως άλλωστε και κάθε άλλο story. 

Η συγκεκριμένη κίνηση της εταιρίας, με έδρα το Menlo Park, έχει ως στόχο να ενθαρρύνει τις δωρεές προς φιλανθρωπικές οργανώσεις. Μάλιστα, όσες εξ'αυτών επιθυμούν να συμπεριληφθούν στη λίστα χρειάζεται να ενεργοποιήσουν τις πληρωμές μέσω Facebook και στη συνέχεια, να συνδέσουν το προφίλ τους στο Instagram με την επίσημη σελίδα τους στο Facebook, πράγμα που γίνεται μέσα από την ενότητα «Help Center» που υπάρχει στο κοινωνικό δίκτυο. 

Πηγή: La Stampa

 

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Τech & Science / «Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Σε δοκιμές, εννέα στους δέκα χρήστες που είδαν αγγελίες για θέσεις μηχανικών ήταν άνδρες, ενώ το ίδιο ποσοστό των χρηστών που είδαν αγγελίες για νηπιαγωγούς ήταν γυναίκες
LIFO NEWSROOM
Βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Τech & Science / Πόσο κοντά βρισκόμαστε σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Σύμφωνα με το βιβλίο «Nuclear Age», ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από ποτέ, με την παρουσία τουλάχιστον εννέα πυρηνικών δυνάμεων και την έλλειψη αποτελεσματικού διεθνούς πλαισίου για τον περιορισμό της απειλής.
LIFO NEWSROOM