Η Google θα χρησιμοποιεί το όνομα και τη φωτογραφία μας σε διαφημίσεις

Η Google θα χρησιμοποιεί το όνομα και τη φωτογραφία μας σε διαφημίσεις Facebook Twitter
9

Με μια λιτή, ολοσέλιδη ανακοίνωση που μάλιστα απλοποιεί τα πράγματα για όσους χρήστες "δεν αρέσκονται στα νομικίστικα" όπως αναφέρει επι λέξει το κείμενο, η Google ανακοινώνει μια σειρά από αλλαγές στους όρους χρήσης της. Το κείμενο εντόπισε νωρίτερα σήμερα, Παρασκευή, άρθρο που δημοσιεύτηκε στους New York Times.

Η πλέον ηχηρή αλλαγή που θα τεθεί σε ισχύ από τις 11 Νοεμβρίου, αφορά στη χρήση του ονόματος και της φωτογραφίας ενός χρήστη, κάθε φορά που επιδοκιμάζει (κάνει like δηλαδή, με όρους facebook) μια ανάρτηση, ένα σύνδεσμο, μια φωτογραφία ή ένα βίντεο, που ποστάρεται σε οποιαδήποτε υπηρεσία της Google (Google+, YouTube, κοκ).

Έτσι, με την συγκατάθεσή μας, θα μπορεί να μεταπωλεί και να προμοτάρει τα likes μας (με ονοματεπώνυμο και φωτό) σε κάθε... ενδιαφερόμενο, με σκοπό την εμπορική εκμετάλλευση τους, καθώς και να τα αναρτά σε δύο εκατομμύρια site που εμφανίζονται οι διαφημίσεις της Google, ακολουθώντας παρόμοιες πρακτικές με το facebook.

Φυσικά, πιστή στο political correctness, η Google δίνει ένα μήνα περιθώριο στους χρήστες της για να το σκεφτούν εάν επιθυμούν να συμμετάσχουν, και δείνει και link σε όσους δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα "shared endorsements".

Οι άλλες δύο αλλαγές των όρων χρήσης έχουν να κάνουν με την ασφαλή χρήση του κινητού τηλεφώνου και στην υπενθύμιση να μη μοιράζουμε τα Google passwords μας.

Τech & Science
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καρκίνος: Ξένοι ερευνητές με επικεφαλής Έλληνα καθηγητή ανέπτυξαν καινοτόμο μέθοδο για διάγνωση και θεραπεία

Τech & Science / Καρκίνος: Ξένοι ερευνητές με επικεφαλής Έλληνα καθηγητή ανέπτυξαν καινοτόμο μέθοδο για διάγνωση και θεραπεία

«Τα ευρήματα αυτής της έρευνας θα μπορούσαν να αποτελέσουν σημαντική εξέλιξη στη διάγνωση, την πρόγνωση και τη θεραπεία του καρκίνου», δήλωσε ο Κώστας Αρβανίτης
LIFO NEWSROOM
Πώς η κλιματική κρίση απειλεί τον εγκέφαλο: Οι επιπτώσεις της ζέστης σε νευρολογικές παθήσεις

Τech & Science / Πώς η κλιματική κρίση απειλεί τον εγκέφαλο: Οι επιπτώσεις της ζέστης σε νευρολογικές παθήσεις

Η ακραία ζέστη λόγω της κλιματικής αλλαγής επιδεινώνει νευρολογικές παθήσεις όπως η επιληψία, η άνοια και τα εγκεφαλικά - Τι αποκαλύπτουν επιστήμονες για τον «καυτό εγκέφαλο» και τις νέες προκλήσεις που έρχονται
LIFO NEWSROOM
Καινοτόμος ανοσοθεραπεία κατά του καρκίνου του πνεύμονα, με ελληνική σφραγίδα

Τech & Science / Καινοτόμος ανοσοθεραπεία κατά του καρκίνου του πνεύμονα, με ελληνική σφραγίδα

Τα ευρήματα ανοίγουν νέους θεραπευτικούς δρόμους απέναντι στον μικροκυτταρικό καρκίνο που αποτελεί μια επιθετική μορφή καρκίνου του πνεύμονα, η οποία ευθύνεται για το 15-20% των νέων διαγνώσεων στη χώρα μας και παγκόσμια
LIFO NEWSROOM
Το νέο βραχιόλι της Meta «διαβάζει» τις κινήσεις των μυών και σου επιτρέπει να πληκτρολογείς χωρίς οθόνη

Τech & Science / Το νέο βραχιόλι της Meta «διαβάζει» τις κινήσεις των μυών και σου επιτρέπει να πληκτρολογείς χωρίς οθόνη

Χωρίς να αγγίζεις πληκτρολόγιο ή οθόνη, μόνο με μικροσκοπικές κινήσεις των μυών στον καρπό, η Meta υπόσχεται έναν νέο τρόπο επικοινωνίας με την τεχνολογία — βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη και τη δύναμη της πρόθεσης
LIFO NEWSROOM
Η θέα ενός προσώπου με σημάδια ίωσης ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό μας, σύμφωνα με νέα έρευνα

Τech & Science / Η θέα ενός προσώπου με σημάδια ίωσης ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό μας, σύμφωνα με νέα έρευνα

Η πρώτη αίσθηση του κινδύνου μπορεί να είναι αρκετή: επιστήμονες δείχνουν ότι ακόμη και μια ψηφιακή προσομοίωση ενός «μολυσματικού» προσώπου αρκεί για να κινητοποιήσει την άμυνα του οργανισμού μας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Μέχρι την επόμενη φορά, που προεπιλογή θα είναι η συγκατάβαση σε τέτοιες ενέργειες, οι περισσότεροι δε θα γνωρίζουν καν σε τι όρους "συμφώνησαν", κάποιοι λίγοι κ υπομονετικοί παίζει να τσιμπήσουν και μια αποζημιωσούλα, και ζήσαν αυτοί καλά και μεις καλύτερα. Φορ δε ρεστ, εντζόυ γιορ πράιβασι!
παρόμοιο δεν είναι και αυτό που κάνει το facebook όταν σου ανακοινώνει πως "Στο φίλο σου Παντελή αρέσει αυτή η σελίδα" στη δεξιά στήλη με τις διαφημίσεις.
Ακριβώς! Μόνο που το παράδειγμα που αναφέρεις γίνεται σε ένα site. Με την Google θα φαίνεται, εαν επαληθευτούν τα παραπάνω, σε κάθε site με Google Ads (συμπεριλαμβανομένων και των αποτελεσμάτων ενός search ΣΤΟ Google)