Η Google έκοψε τα έσοδα των Google Ads σε ιστοσελίδες που αναρτούσαν fake news για το «Black Lives Matter»

Η Google έκοψε τα έσοδα των Google Ads σε ιστοσελίδες που αναρτούσαν fake news για το «Black Lives Matter» Facebook Twitter
Google: Εκτός Google Ads δύο site - Για ψευδείς ισχυρισμούς σχετικά με το κίνημα «Black Lives Matter»
0

Οι ιστότοποι το ZeroHedge και το The Federalist, δεν θα μπορούν πλέον να έχουν έσοδα από διαφημίσεις που προβάλλονται από το Google Ads.

Η Google απέκλεισε τις δύο ακροδεξιές ιστοσελίδες από τη διαφημιστική της πλατφόρμα μετά από έρευνα που αποκάλυψε ότι ο τεχνολογικός γίγαντας επωφελήθηκε, από άρθρα που προωθούσαν αβάσιμους ισχυρισμούς σχετικά με τις διαμαρτυρίες του «Black Lives Matter».

Ένας εκπρόσωπος της Google δήλωσε μέσω mail, ότι η απόφαση αυτή ελήφθη αφού διαπιστώθηκε ότι οι ιστότοποι παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας σχετικά με το περιεχόμενο που αφορά σε φυλετικές διακρίσεις.

«Έχουμε αυστηρές πολιτικές, που διέπουν την εκτέλεση του περιεχομένου των διαφημίσεων και απαγορεύουν ρητά το υποτιμητικό περιεχόμενο που προωθεί το μίσος, τη μισαλλοδοξία, τη βία ή τις διακρίσεις λόγω φυλής σε ό,τι αφορά στην δημιουργία εσόδων», έγραψε ο εκπρόσωπος.

«Όταν ένας ιστότοπος παραβιάζει τις πολιτικές μας, εμείς αναλαμβάνουμε δράση. Σε αυτήν την περίπτωση, καταργήσαμε τη δυνατότητα δημιουργίας εσόδων και από τους δύο ιστότοπους με το Google Ads».

Την έρευνα διεξήγαγε το Center for Countering Digital Hate, μια βρετανική ΜΚΟ που καταπολεμά το διαδικτυακό μίσος και την παραπληροφόρηση. Όπως διαπιστώθηκε 10 ιστότοποι με έδρα τις ΗΠΑ δημοσίευσαν ρατσιστικά άρθρα σχετικά με τις διαμαρτυρίες για τον θάνατο του Τζορτζ Φλόιντ προσβλέποντας σε αθροιστικά έσοδα εκατομμυρίων δολαρίων από τις διαφημίσεις και τα Google Ads.

Η Google απέκλεισε το The Federalist από τη διαφημιστική της πλατφόρμα αφού ομάδα έρευνας του NBC News έφερε το θέμα στο προσκήνιο. Η ZeroHedge είχε ήδη μπει στο στόχαστρο πριν από την έρευνα του NBC News, δήλωσε η Google. Οι ZeroHedge και The Federalist δεν απάντησαν σε κρούσεις για κάποιο σχόλιο.

Ο Imran Ahmed, Διευθύνων Σύμβουλος του Κέντρου Αντιμετώπισης Ψηφιακού Μίσους, δήλωσε: «Διαπιστώσαμε ότι πολλές από αυτές τις εταιρείες χρηματοδοτούνται ακούσια μέσω του διαφημιστικού τους περιεχομένου, το οποίο είναι εντελώς ρατσιστικό για την υπεράσπιση της λευκής υπεροχής, και περιέχει θεωρίες συνωμοσίας για τον Τζορτζ Φλόιντ και το κίνημα Black Lives Matter».

Ενδεικτικό είναι πως κατά την κάλυψη των πρόσφατων γεγονότων, το ZeroHedge είχε δημοσιεύσει ένα κείμενο, του οποίου ο αρθρογράφος διατεινόταν ότι οι διαμαρτυρίες ήταν ψεύτικες. Το The Federalist υποστήριζε ότι τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης έλεγαν ψέματα για τις λεηλασίες και τη βία κατά τη διάρκεια των διαμαρτυριών.

Η Google έχει αποκλείσει διάφορους ιστότοπους από τη διαφημιστική της πλατφόρμα τα τελευταία χρόνια, στοχεύοντας κυρίως σε ψεύτικες ειδήσεις.

  

Με πληροφορίες του NBCNews

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM