Γιατί η εφαρμογή Whisper συγκεντρώνει 3 δισεκατομμύρια επισκέψεις τον μήνα;

Γιατί η εφαρμογή Whisper συγκεντρώνει 3 δισεκατομμύρια επισκέψεις τον μήνα; Facebook Twitter
1

Θυμάστε το postsecret.com;

Ήταν -και συνεχίζει να είναι- ένα πολύ επιτυχημένο blog από την «χρυσή εποχή των ιστολογίων», που εξελίχθηκε σε art project, βιβλίο coffee table, μπλουζάκια κλπ. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του site ήταν ότι επέτρεπε στους χρήστες να ανεβάσουν τα πιο ανομολόγητα μυστικά τους, εκφρασμένα με πάρα πολύ δημιουργικούς τρόπους, χρησιμοποιώντας το format της κάρτ ποστάλ. Κι όλα αυτά, εντελώς ανώνυμα.

Σε αυτή την ιδέα βασίστηκε ο26χρονος δημιουργός της δωρεάν εφαρμογής Whisper για Android και iOS, Michael Heyward. Η εφαρμογή βοηθάει τους χρήστες να δημιουργήσουν το δικό τους ανώνυμο post με φωτογραφίες και επιλογή από διάφορες γραμματοσειρές και να το ανεβάσουν απευθείας από το κινητό ή το tablet τους.  Μέχρι στιγμής, αυτή η ιδιότυπη «ομαδική ψυχοθεραπεία» που γίνεται στο Whisper, έχει πλησιάσει τα 3 δισεκατομμύρια pageviews το μήνα, ενώ οι χρήστες της εφαρμογής, ηλικιών 17-30, που είναι κατά το 70% γυναίκες, ξοδεύουν πάνω από 20 λεπτά την ημέρα στο Whisper.

Πρόσφατα η εφαρμογή εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους 25 εκατομμυρίων δολαρίων από τους επενδυτές που απογείωσαν το SnapChat, και έτσι ο δημιουργός της έχει πια τη δυνατότητα να προσλάβει περισσότερους ανθρώπους  -κυρίως προγραμματιστές και moderators / ελεγκτές περιεχομένου- προκειμένου να μείνει το site «καθαρό» από βρισιές και spam.

Την απάντηση στο ερώτημα που έρχεται αυθόρμητα για το ποιος παράγοντας έχει καθορίσει την τεράστια επιτυχία μιας απλής, στη φύση της, εφαρμογής τη δίνει ο ίδιος ο Michael Heyward: «Η ανωνυμία. Γίνεσαι ο πραγματικός σου εαυτός όταν νομίζεις ότι κανείς δεν σε βλέπει ή δεν γνωρίζει την ταυτότητά σου».  Κάτι, στο οποίο υστερεί το Facebook.

[via]

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια