Facebook για παιδιά σχεδιάζει το κοινωνικό δίκτυο

Facebook για παιδιά σχεδιάζει το κοινωνικό δίκτυο Facebook Twitter
5

Αν και είναι κοινό μυστικό ότι αρκετά παιδιά κάτω των 13 ετών -που είναι το ηλικιακό όριο που έχει θέσει το κοινωνικό δίκτυο- ήδη διαθέτουν λογαριασμό στο Facebook, εξαιτίας της δυσκολίας να ελεγχθεί η πραγματική τους ηλικία, δημοσίευμα της Guardian αποκαλύπτει τις προθέσεις της πλατφόρμας να δέχεται και επισήμως ανήλικους χρήστες, με την έγκριση του γονέα ή κηδεμόνα.

Η ευρεσιτεχνία, που δημοσιεύτηκε σήμερα, και χρονολογείται από το 2012, περιγράφει ένα πατενταρισμένο σύστημα που θα επιτρέπει στους γονείς να εγκρίνουν και να εποπτεύουν τους λογαριασμούς που θα ανοίγουν τα παιδιά τους στο Facebook.

Σύμφωνα με το σύστημα που ετοιμάζεται να λανσάρει το Facebook, οι γονείς θα πρέπει πρώτα να εξακριβώσουν την ταυτότητά τους, καθώς και την σχέση τους με το παιδί πριν επιτραπεί η δημιουργία του λογαριασμού ενός παιδιού. Μετά τη δημιουργία, οι γονείς θα έχουν στη διάθεσή τους εργαλεία γονικού ελέγχου, που θα τους δίνουν τη δυνατότητα να περιορίσουν την πρόσβαση σε συγκεκριμένο περιεχόμενο, την έγκριση αιτημάτων φιλίας και εφαρμογές τρίτων και παιχνίδια όπως το Farmville και το Candy Crush. Οι παιδικοί λογαριασμοί θα διέπονται από αυστηρούς κανονισμούς σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα και θα απαιτούν την έγκριση γονέα για τις περισσότερες δραστηριότητες στην πλατφόρμα.

Το δημοσίευμα αναφέρει ότι προτού κυκλοφορήσει το 'Facebook για παιδιά' θα πρέπει να λάβει μια σειρά από εγκρίσεις από κυβερνητικούς οργανισμούς προστασίας ανηλίκων τόσο στις ΗΠΑ όσο και στον υπόλοιπο κόσμο.

[GUARDIAN]

Τech & Science
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Θα γεμισει διαφήμιση και κρυφο-τσοντα.Τα παιδιά είναι καλύτεροι πελάτες απο τις κουτσομπόλες νοικοκυρές, τους σαλταρισμένους αργοσχολους, τους χοντρούς με χαμηλή αυτοεκτίμηση, τα ψώνια που γράφουν πομπώδη ρητά "μεγάλων ανδρών". Άντε, και καλές πωλήσεις στα παιδικά κουρέλια ρούχων, στα παγωτά και τα γλυφιτζούρια, στα κινητά και τα άϊπαντ.