Τα πράγματα άρχισαν να δείχνουν προς την κατεύθυνση της συνεργασίας με το λανσάρισμα του Bing,της εξελιγμένης μηχανής αναζήτησης της Microsoft που όμως της έλειπαν οι στοχευμένες διαφημίσεις (κάτι σαν το αντίστοιχο Google Ads). Τεχνογνωσία την οποία κατέχει η Yahoo!, γνωρίζοντας πώς να "σερβίρει" τις κατάλληλες διαφημίσεις ανάλογα με το τι ψάχνει ο κάθε χρήστης.
Έτσι, όπως μας ενημέρωσε σήμερα το Reuters, οι πένες γυαλίζονται, τα χαρτιά ετοιμάζονται και η πρώτη επίσημη συνεργασία μεταξύ του δεύτερου και του τρίτου μεγαλύτερου παίκτη της αμερικανικής αγοράς των search engines είναι γεγονός.
Πρώτη στα search engines παραμένει η Google κατέχοντας το αστρονομικό 65% της πίτας των μηχανών αναζήτησης, ποσοστό που ‘ορέγονται’ οι άλλοι δύο και που απ’ ότι φαίνεται θα το διεκδικήσουν με καλύτερη τοποθέτηση μετά από αυτή την κολοσσιαία συνεργασία.
Η ντίλια αναμένεται να αυξήσει το ετήσιο λειτουργικό εισόδημα της Yahoo,κατά 500 εκ. δολάρια, ενώ ήδη οπι μετοχές της Microsoft, σημειώνουν μεγάλη άνοδο.
Τech & Science /
Επισημοποιείται η συνεργασία Microsoft και Yahoo
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Τροχαίο στο Παγκράτι: Πώς έγινε το δυστύχημα με τη νεκρή πεζή
Στον Λευκό Οίκο ο Μαμντάνι: «Είχαμε μια υπέροχη συνάντηση», λέει ο Τραμπ
Βορίζια: Επεισόδιο στις φυλακές Αλικαρνασσού ανάμεσα σε μέλη της οικογένειας Καργάκη - Έκτακτή μεταγωγή πέντε κρατουμένων
Μητέρα Τσιτσιπά για κλήση €2.000 στην Αττική Οδό: «Ο Στέφανος είναι στην Αφρική τώρα, ήταν τότε στην Ελλάδα;»
Τροχαίο δυστύχημα με δύο αυτοκίνητα στο Παγκράτι: Νεκρή μία πεζή
σχόλια