Σε 7 μήνες φυλακή καταδικάστηκε από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης υπάλληλος εισπρακτικής εταιρίας, η οποία σύμφωνα με τη μήνυση, κατηγορούνταν για παραβίαση προσωπικών δεδομένων και δυσφήμηση. Η υπάλληλος είχε αναλάβει, για λογαριασμό τράπεζας, την τηλεφωνική ενημέρωση οφειλέτριας με «πιεστικό τρόπο» και στη συνέχεια με προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. «Με τρόπο εριστικό απαιτούσε να της πω πότε ακριβώς θα καταβάλω τις οφειλές μου, προσθέτοντας ότι είμαι ανώριμη και προτρέποντάς με να αφήσω τα παιδιαρίσματα», σημειώνει στη μήνυση η οφειλέτρια.
Όπως υποστήριξε επίσης, η υπάλληλος είχε ιδιαίτερα εκφοβιστικό ύφος, εξύβριζε και απειλούσε, λέγοντας ότι θα συνεχίσει «μέχρι να μου σπάσει τα νεύρα» και ότι «θα με κάνει ρεζίλι στους συναδέλφους μου».
Η υπάλληλος είπε στην απολογία της ότι δεν θυμάται τι ακριβώς ειπώθηκε, υποστηρίζοντας πάντως ότι λειτούργησε νομότυπα αφού χρησιμοποιούσε στάνταρ σενάριο επικοινωνίας».
Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr
Γιατι η υπαλληλος εκανε την δουλεια της και πληρωνεται γι αυτο τον λογο, αλλα υπαρχουν και καποια ορια!! Αν οντως ειπε αυτα τα λογια τοτε ειναι για κλωτσιες!!
Πάντως, αυτές οι εταιρίες είναι όντως αισχρές και πρέπει να κλείσουν...
Ο προιστάμενος γιατί αθωώθηκε;
Για ρωτήστε κάποιον που δουλευει εκει, να σας πει τι πιεση τρώει ο υπάλληλος...!
Κατά τη γνώμη μου γενικά οι εισπρακτικές εταιρίες θα έπρεπε να διωχθούν συλλήβδην όταν διαπιστώνονται τέτοια (πράγμα πολύ συχνό) φαινόμενα.
Θεωρώ πως ακόμα και η θέση καθαρίστριας σε οίκο ανοχής θα ήταν πολύ πιο τίμια δουλειά...
Με τι ηθικές αξίες επιλέγει κάποιος να καλεί συμπολίτες του και να τους εκφοβίζει, ξεφτιλίζει, απειλεί, αγχώνει κτλ κτλ όχι μόνο στο σπίτι τους αλλά ακόμη και στο χώρο εργασίας τους χωρίς μάλιστα ο οφειλέτης να τους έχει δώσει τους αριθμούς τηλεφώνων.
Και μην πει κανείς ότι ό,τι τους λένε κάνουν αυτοί οι υπάλληλοι.. Εχω γνωστούς που κάνουν αυτή τη δουλειά, κυρίως τραπεζικούς υπαλλήλους... που ακόμα και στις παρέες όταν συζητάνε χαρακτηρίζουν ανίκανους,άχρηστους, ανεύθυνους τους οφειλέτες και ομολογούν ότι πραγματικά εκνευρίζονται με αυτούς... Εδώ ακόμα και σε μένα που όταν έμεινα άνεργη και με το ζόρι πλήρωνα τα ψώνια του σούπερ μάρκετ για να φάω... έτσι λοιπόν αδυνατούσα να πληρώσω και έναν λογαριασμό κινητού... Οι γνωστοί μου που κάνουν παρόμοιες δουλειά με έκραξαν λέγοντας μου ότι δεν φταίει σε τίποτα η εταιρία κινητής τηλεφωνίας αν εγώ έχασα τη δουλειά μου! Επεσε από τα σύννεφα! Να τα ακούω από την υπάλληλο της εταιρίας πες οκ, αλλά να ακούω αυτά τα λόγια από γνωστούς που ξέρανε την οικονομική μου κατάσταση;!
Μιλάμε για πορωμένα άτομα.
Για να μην παρεξηγηθώ το κινητό μου όταν έμεινα άνεργη το έκανα καρτοκινητό, ο λογαριασμός ήταν παλαιότερος από όταν έκανα τηλεφωνήματα για επαγγελματικούς λόγους χωρίς όμως να έχω συμφωνία να μου πληρώσει τα τηλεφωνήματα αυτά ο εργοδότης μου απλά τότε με έπαιρνε να τα πληρώνω από τον μισθό μου... Επίσης δεν χρωστάω, ούτε χρωστούσα ποτέ σε καμία τράπεζα :P
Ολοι σας οι συνάδελφοι, οι γείτονες, οι συμφοιτητές, ο περιπτεράς σας, ο κομμωτής σας, οι συγγενείς φίλων σας κτλ κτλ ?
Μην μπερδεύετε τους γνωστούς με τους φίλους.
Δυστυχώς τους γνωστούς δεν τους διαλέγεις όπως τους φίλους.
Η μία είναι γυναίκα πολύ καλού μου φίλου, ο άλλος αδερφός επίσης καλού μου φίλου από την ίδια παρέα που διατηρώ εδώ και 15 χρόνια...
Είναι άνθρωποι που όσες φορές έχουμε συναντηθεί(1-2 φρορές το χρόνο συνήθως)δεν μου έχουν φερθεί άσχημα και ίσα ίσα την περίοδο που ήμουν άνεργη έκαναν τραπέζια στα σπίτια τους και διοργάνωναν εξόδους στις οποίες πάντα ήμουν καλεσμένη και ποτέ δεν θέλησαν να δώσω ούτε ένα ευρώ για τα έξοδα...
Ομως όταν σε μία από αυτές τις συνευρέσεις η παρέα συζητούσε για χρέη σε τράπεζες και εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και αναφέραμε εγώ και ακόμη ένας άνεργος φίλος μας το πρόβλημα μας..η αντίδραση τους ήταν όλα όσα έγραψα στο παραπάνω σχόλιο.
Ολοι λιγο πολυ εχουμε υποστει παρομοιες συμπεριφορες και ξερουμε πως δεν προερχονται απο τους ιδιους τους υπαλληλους αλλα απο την διαχειρηση της υποθεσης απο την εταιρεια. Σιγα μην λεει ο καθε υπαλληλος τα δικα του. Εδω κανουν σεμιναρια για το τι θα πουν και πως θα φερθουν.Μπραβο στους δικαστες που αθωωσαν τους πρισταμενους.Εδω ειναι Ελλαδα ο ανωτερος πρεπει να γλυτωνει,και να την πληρωνει ο κατωτερος.
Για άλλη μια φορά το ελληνικό δημόσιο λειτούργησε με πυροσβεστικό τρόπο, όπως κάνει παραδοσιακά πλέον, καλύπτοντας δηλαδή το πρόβλημα και δημιουργόντας μεγαλύτερο, αδιαφορόντας πλήρως για το απο πού ξεκινάει.
Ο κάθε άνθρωπος με λίγο μυαλό θα μπορούσε να καταλάβει ότι δεν φταίει η υπάλληλος, αλλά όλος ο μηχανισμός. Αν είχαμε δημοκρατία, θα έπρεπε να τιμωρηθούν άμεσα οι:
- υπουργοί που εμπίπτει στη δικαιοδοσία τους το θέμα αυτό (π.χ. προστασίας του πολίτη, οικονομικών, κλπ)
- όσοι διατέλεσαν υπουργοί την περίοδο που δόθηκαν δάνεια και πιστωτικές σε ιδιώτες που δεν θα μπορούσαν να τα ξεπληρώσουν ή διαχειριστούν
- οι διευθυντές όλων των εταιριών αυτής της κατηγορίας
- όποιος άλλος εμπλέκεται στο μηχανισμό αυτό
Όταν παίρνανε τηλέφωνα τον κάθε αφελή και μοίραζαν πιστωτικές και καταναλωτικά δάνεια πριν από 10 χρόνια ήταν καλά.
Προσωπικά δεν χρωστάω τίποτα, οπότε δεν υπάρχει κάποιου είδους "δόλος".