Αντζελίνα Τζολί: Οι δυνατές γυναίκες «διαμορφώνονται από άντρες γύρω τους»

Αντζελίνα Τζολί: Οι δυνατές γυναίκες «διαμορφώνονται από άντρες γύρω τους» Facebook Twitter
0

Η Αντζελίνα Τζολί μίλησε για τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσουν οι άντρες στην διαμόρφωση της προσωπικότητας νεαρών κοριτσιών. 

Η διάσημη ηθοποιός, που πρωταγωνιστεί στο «Maleficent: Mistress of Evil», είπε επίσης πως οι γυναικείοι χαρακτήρες στις ταινίες δεν θα έπρεπε να απεικονίζονται ως σωματικά δυνατές προκειμένου να θεωρούνται ισχυρές.

«Πιστεύω πως, πολύ συχνά, όταν υπάρχει μια ιστορία που λέει "αυτή είναι μια δυνατή γυναίκα", πρέπει να κερδίζει τον άντρα ή να είναι σαν τον άντρα ή με κάποιον τρόπο να μην έχει ανάγκη τον άντρα», είπε η Αντζελίνα Τζολί σε δημοσιογράφους στην πρεμιέρα της ταινίας.

Αντζελίνα Τζολί: Οι δυνατές γυναίκες «διαμορφώνονται από άντρες γύρω τους» Facebook Twitter
Με την συμπρωταγωνίστριά της, Ελ Φάνινγκ.

Σχετικά με τον ρόλο της στην ταινία και εκείνον της Ελ Φάνινγκ ως Princess Aurora, δήλωσε: «Και οι δυο μας χρειαζόμαστε πολύ και αγαπάμε και μαθαίνουμε από τους άντρες. Οπότε θεωρώ πως είναι εξίσου σημαντικό μήνυμα για τα νεαρά κορίτσια, να βρουν την δική τους δύναμη αλλά να σέβονται και να μαθαίνουν από τους άντρες γύρω τους». 

«Έχουμε δυνατές γυναίκες, αλλά ο χαρακτήρας που είναι λάθος στην ταινία και πρέπει να βγει από τη μέσα είναι επίσης γυναίκα. Στους χαρακτήρες μας δείχνουμε διαφορετικά είδη γυναικών αλλά έχουμε και εκπληκτικούς άντρες στην ταινία και θα ήθελα να το τονίσω αυτό», κατέληξε η Αντζελίνα Τζολί.

Αντζελίνα Τζολί: Οι δυνατές γυναίκες «διαμορφώνονται από άντρες γύρω τους» Facebook Twitter
Με τα παιδιά της στην πρεμιέρα του «Maleficent: Mistress of Evil».

Με πληροφορίες από BBC

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM