Τα διαφημιστικά έσοδα της Google ξεπέρασαν τα αμερικανικά έντυπα

Τα διαφημιστικά έσοδα της Google ξεπέρασαν τα αμερικανικά έντυπα Facebook Twitter
0

Η αργή προσαρμογή των εντύπων στις σύγχρονες ανάγκες των αναγνωστών τους, φαίνεται ότι κοστίζει ακριβά στις αμερικανικές εφημερίδες και στα αμερικανικά περιοδικά, καθώς σύμφωνα με στοιχεία του Statista, στο πρώτο εξάμηνο του 2012, τα διαφημιστικά έσοδα της Google ήταν οριακά μεγαλύτερα.

Συγκεκριμένα τα διαφημιστικά έσοδα της Google ανήλθαν σε $20.8 δις, ενώ των αμερικανικών εντύπων υπολογίζονται σε $19.2 δις.

Τα διαφημιστικά έσοδα της Google ξεπέρασαν τα αμερικανικά έντυπα Facebook Twitter

Σημειώνεται ότι μια δεκατετράχρονη εταιρεία κατάφερε να εκθρονίσει μία βιομηχανία, η οποία έχει πάνω από έναν αιώνα ζωής.

Μπορεί η σύγκριση να μην είσαι δίκαιη, καθώς η Google είναι μια εταιρεία, η οποία λειτουργεί σε παγκόσμια κλίμακα, αλλά το φαινόμενο αυτό είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της κατάστασης που επικρατεί στο μηντιακό τοπίο.

Η μάχη μοιάζει άνιση με τα ψηφιακά μέσα να εδραιώνουν μέρα με τη μέρα την αμφισβήτηση κυριαρχία τους και τα έντυπα να προσπαθούν να υιοθετήσουν υβριδικά μοντέλα ώστε να μην αφανιστούν.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM