Οι εκδότες του κόσμου εναντίον της Google

Οι εκδότες του κόσμου εναντίον της Google Facebook Twitter
0

Μια μεγάλη μερίδα εφημερίδων τα έχει βάλει με την Google, καθώς οι εκδότες πιστεύουν ότι οι σύνδεσμοι που παρέχει η εταιρεία μέσω της μηχανής αναζήτησης βλάπτει τις επιχειρήσεις τους.

Συγκεκριμένα ο λόγος της αντίδρασης προέρχεται από το γεγονός ότι η Google προσφέρει στους χρήστες, τους τίτλους και σύντομες περιλήψεις ειδήσεων και κειμένων, για τα οποία οι εφημερίδες έχουν δαπανήσει χρήματα.

Μπορεί οι αμερικάνοι εκδότες να έχουν καταλάβει ότι η αναφορά των ειδήσεων από τη Google μπορεί να βλάπτει τις επιχειρήσεις τους, αλλά οι ίδιοι θεωρούν πολύ χειρότερο το ενδεχόμενο διακοπής αναφοράς από τον αμερικανικό γίγαντα του Διαδικτύου.

Όπως αναφέρει η New York Times, η διαμάχη δεν έχει όμως τελειώσει, καθώς τώρα άνοιξαν καινούργια μέτωπα με όλο και περισσότερες χώρες να υποστηρίζουν ότι κάθε φορά που ο σύνδεσμος μιας είδησης αναφέρεται στη μηχανή αναζήτησης, ζημιώνεται η τσέπη των εκδοτών.

Στη Γερμανία και στη Γαλλία ήδη έχουν ξεκινήσει συζητήσεις για την καταστροφή που προκαλεί το Google Νews, αλλά η εταιρεία φαίνεται πως συνεχίζει ακάθεκτη την τακτική της.

Οι δύο χώρες υποστηρίζουν ότι η Google πρέπει να πληρώνει για την προβολή των ειδήσεων τους, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ξεκαθαρίζει: «Δεν θέλουμε να πληρώσουμε για περιεχόμενο που δεν φιλοξενούμε. Είμαστε ξεκάθαροι σε αυτό.».

Σημειώνεται ότι στη Βραζιλία, το 2011, πάνω από 150 εφημερίδες αποφάσισαν να αποσύρουν το περιεχόμενό τους από το Google News, αλλά η εταιρεία φαίνεται πως δεν ανησυχεί.

«Οι εκδότες είναι ελεύθεροι να κάνουν ό,τι θέλουν, και υπάρχει μπόλικος ανταγωνισμός για τις ειδήσεις στη χώρα, οπότε δεν ανησυχούμε και πολύ», τονίζει ο Eric Schmidt.

O κυριότερος, όμως, λόγος που δεν «ιδρώνει το αυτί» της Google είναι ότι η μηχανή αναζήτησής της αποφέρει τέσσερα δισεκατομμύρια κλικ το μήνα στις δημοσιογραφικές επιχειρήσεις και το ένα δισεκατομμύριο προέρχεται αποκλειστικά από το Google News.

Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο από τις επιχειρήσεις, καθώς τα οφέλη μοιάζουν να είναι μεγαλύτερα. Η επισκεψιμότητα στις ηλεκτρονικές εκδόσεις των μεγάλων εφημερίδων οφείλεται κατά κύριο λόγο στη Google και οι εκδότες γνωρίζουν ότι δεν θα μπορέσουν να μεταπείσουν την εταιρεία.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM
Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

TV & Media / Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

Η δάδα δημοπρατήθηκε στο «Cash or Trash» και το ποσό διατέθηκε στα Παιδικά Χωριά SOS - Η ΕΟΕ μιλά για «εμπορευματοποίηση ενός ιστορικού και συμβολικού αντικειμένου»
LIFO NEWSROOM